Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Klakson
Autor Wiadomość
PiotrBe 
Mitsumaniak
- ogrodnik


Auto: Galant 2,5 V6-24 '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 273
Skąd: Śrem
Wysłany: 21-01-2009, 22:19   Klakson

Mam problem, pare dni temu zaczął działac mi klakson. Niestey jest to nowy, niekontrolowany odruch Misia. Niestety jedynym sposobem na pozbycie sie go było wypięcie bezpiecznika od klaksonu.

Mam pytania:
1. czy ktoś może podejrzewc co sie stało i jak temu zaradzić??
2.czy to moze miec związek z włacznikami klaksonu w kierownicy, bo mam tak w drugim, ze w pewnym polożeniu kierownicy sprężynki sie zwieraja i jak zawracam na placu to trąbie niechcący;)
3. jeśli odp na pyt 2. = tak, to czy da sie to zrobić, nie wypinając poduszki pow??

Z góry dzięki za pomoc, pozdrowienia
_________________
GALANT '97 2,5 - 24 przecinak
PAJERO '89 2,6 -górkowspinacz, aktualnie nieruchomość
od niedawna jest Ducato 2,8 i.d.TD '00,
i kolejny Miśkowaty: Hyundai H100, zwany pokraką

2.XII.08 Od dzisiaj tata;D
 
 
 
Mirek Jurek 
Forumowicz


Auto: EA2A '03 AVANCE
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 113
Skąd: Dublin
Wysłany: 21-01-2009, 23:31   

Niestety nie znam odpowiedzi na nurtujace Cie pytania, ale co za klopot wypiac poduszke? Wystarczy, ze przed wyjeciem odlaczysz akumulator i odwrotnie przy skladaniu. Przypuszczam, ze bedziesz musial sciagnac kierownice aby usunac usterke, a wtedy i poduche musisz wyciagnac.
Pozdrawiam
_________________
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 22-01-2009, 15:27   

PiotrBe, w kierownicy nie ma zadnych sprezynek:) jest taka tasma ktora po nacisnieciu styka sie z druga i to powoduje trabienie, mam wywalona poduche to wiem bardzo dobrze co tam w srodku jest :D
a nie zwieraja sie gdzies kable przy trabikach?? teraz taka pogoda pelno wody i w ogole moze po prostu od wilgoci sie to porobilo. wes tam dobrze popatrz przy trabikach.
a Galu dwa trabiki sa, dwa Ci trabia czy jeden??
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
PiotrBe 
Mitsumaniak
- ogrodnik


Auto: Galant 2,5 V6-24 '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 273
Skąd: Śrem
Wysłany: 23-01-2009, 08:10   

Matik608 napisał/a:
a Galu dwa trabiki sa, dwa Ci trabia czy jeden??


Dwa, popatrzę jak auto z serwisu wróci, bo wreszcie doczekalo sie wymiany rozrządu;)
Moze faktycznie od wilgoci.

Matik608 napisał/a:
PiotrBe, w kierownicy nie ma zadnych sprezynek:)


Sprężynki to bylo w przenośni, bo w ducato mam tak to rozwiązane, ze w jednym elemencie jest metalowy pasek, a w drugim sprężynki i przy dociśnieciu one zamykają obwód. Ma to dużą zaletę, bo na sprężynie można toto regulować.


Kurczze szczerze, jakoś mam obawy przed samodzielnym wypinaniem poduszki;/ Nie ufam niczemu co ma za duzo elektroniki, a sam naprawiałem starego poczciwego merca 123 - młotkiem i śrubokrętem;) :lol:
_________________
GALANT '97 2,5 - 24 przecinak
PAJERO '89 2,6 -górkowspinacz, aktualnie nieruchomość
od niedawna jest Ducato 2,8 i.d.TD '00,
i kolejny Miśkowaty: Hyundai H100, zwany pokraką

2.XII.08 Od dzisiaj tata;D
 
 
 
axg
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2009, 08:52   

Odepni aku i nie powinno byc problemow. Poduszka bez pradu nie wstrzeli.
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 23-01-2009, 12:12   

ale tam pod ta poduszka to nie ma co sie spsuc wiec to raczej zbedne zeby ja wyciagac.
wedlug mnie to wlasnie od wilgoci obwod sie zamyka i trabi.
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
harry_on_oi 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT 2,0 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 1
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 23-01-2009, 19:15   

Witam.
Ja mialem lepszy problem...;-)
Stalem sobie ostatnio na zleceniu (w zwiazku z tym ze uzywam mojego galanta do pracy zarobkowej), wylaczylem silnik, po 15 minutach wlaczam i nagle zaczyna trabic...nie wiem o co kaman...wylaczam silnik przestaje...wlaczam znow...i tak kilka razy...godzina 1 w nocy wiec mysle zjezdzam do domu...ale podjechalem pod latarnie i zagladam pod mache...szukam bezpiecznikow, wyjmuje od klaksona i nic...."zwykly" klakson nie dziala a ten co wył dalej wyje...wiec go szukam, na szczescie był umiejscowiony za atrapa..wyjmuje przewody...przestaje....wyjezdzam...naciskam na klakson a ten dziala i o co tu kaman??;-)
czy to jakis szwedzki alarm byl ktory zamokl??
miał ktoś już taki problem??
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 23-01-2009, 19:52   

tam masz dwa trabiki, z prawej i lewej, wedlug mnie miales szczescie ze trafiles wlasnie na ten co zglupial i przestalo jak odlaczyles, a klakson normalnie miales bo drugi trabik zostal :D
chyba ze masz jakis chinski alarm zalozony to by wszystko wyjasnialo;p
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
Ajsi
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2009, 20:33   

Nie wiem w czym rzecz ale ostatnio był tu temat o zgubionych światłach. Po długich poszukiwaniach wyszło że jedyne co zostało to przetarty kabel w okolicach kierownicy. Po zrobieniu obejścia światła się naprawiły. Poszukaj po kablach może przestanie dzwonić jak coś dotkniesz.
Przypadek z mojego podwórka.
W poldolocie jak było bardzo wilgotno (czytaj: deszcz) przestawały działać wycieraczki (czytaj: wulgaryzmy jakie tylko znam i zaklinanie deszczu by przestał padać żeby dało się jechać:). Okazało się że wiązka kabli przechodząc przez ścianę grodziową trochę się już przetarła i jak zawilgotniała to sygnał z wycieraczek szedł sobie do masy miast do silniczka. Po przeczyszczeniu z brudu (nie wiem jakim códem były tam liście z drzew itp) i zabezpieczeniu krawędzi izolacją problem się już nie pojawił.
I jeszcze jeden przypadek znajomego, Volvo V40. Nagle zgasły światła. Szukanko itd i się okazało że kostka pod kierownicą się wysunęła bo jak sam przyznał zachciało mu się bawić regulacją położenia:)
 
 
PiotrBe 
Mitsumaniak
- ogrodnik


Auto: Galant 2,5 V6-24 '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 273
Skąd: Śrem
Wysłany: 25-01-2009, 17:47   

Matik608 napisał/a:
a nie zwieraja sie gdzies kable przy trabikach?? teraz taka pogoda pelno wody i w ogole moze po prostu od wilgoci sie to porobilo. wes tam dobrze popatrz przy trabikach.


No raczej to właśnie bylo przyczyna, bo dzisiaj wpiąłem kontrolnie bezpiecznik i jest oki. Jutro bedę w firmowym garazu, to wjadę na kanał, jak z niego powyciągam co nie co, wtedy zapryskam jakimś wd 40 i przeczyszcze, ew izolacje silikonem lub czyms takim zaleję. zobacze jak toto sie prezentuje od spodu.

Dzięki za rady i pozdro
_________________
GALANT '97 2,5 - 24 przecinak
PAJERO '89 2,6 -górkowspinacz, aktualnie nieruchomość
od niedawna jest Ducato 2,8 i.d.TD '00,
i kolejny Miśkowaty: Hyundai H100, zwany pokraką

2.XII.08 Od dzisiaj tata;D
 
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 27-01-2009, 14:33   

PiotrBe, i jak z tym klaksonem?? :) jednak woda czy cos glebiej bylo?
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
PiotrBe 
Mitsumaniak
- ogrodnik


Auto: Galant 2,5 V6-24 '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 273
Skąd: Śrem
Wysłany: 27-01-2009, 15:12   

Raczej woda, coś mnie tknęło i wczoraj włączyłem bezpiecznik na nowo i jest ok, uniknąłem sprzątania kanału chyba.
_________________
GALANT '97 2,5 - 24 przecinak
PAJERO '89 2,6 -górkowspinacz, aktualnie nieruchomość
od niedawna jest Ducato 2,8 i.d.TD '00,
i kolejny Miśkowaty: Hyundai H100, zwany pokraką

2.XII.08 Od dzisiaj tata;D
 
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23-06-2009, 15:36   

A co jeśli nagle przestał działać? Sprawdzałem bezpiecznik i jest ok Wszystkie światła działają, z inną elektryką jest ok a klaksonik nie trąbi.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 23-06-2009, 16:08   

Sprawdź na początek czy dochodzi prąd, żeby się dowiedzieć czy to wina instalacji czy samej "syreny.
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-06-2009, 14:51   

Owczar napisał/a:
na początek czy dochodzi prąd

Tak zrobię w weeeckenda :-)
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.