[E32A 1.8] Problem z pompą paliwa |
Autor |
Wiadomość |
asmus [Usunięty]
|
Wysłany: 25-01-2009, 15:28 [E32A 1.8] Problem z pompą paliwa
|
|
|
Witam, jestem nieszczesliwym posiadaczem galanta 1.8 gaznik po kapitalnym remoncie silnika i zmianie głowicy (poprzednią szlag trafił).Problem jest nastepujący- nie podaje paliwa. pompa paliwa (mechaniczna) napedzana jest krzywką na wałku, jak ja zdejme i recznie ruszam kowadelkiem to pompuje zdrowo.
gdzie lezy problem ? czyzby głowica a dokładnie wałek w głowicy nie miał krzywki (głowica jest od szprycowego silniczka) i dlatego nie napedza pompy???
czy miedzy pompą a blokiem powinnien byc jakis dystans lub uszczelka ???
prosze o pomoc kuba
na gazie bardzo ładnie pracuje |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-01-2009, 18:49
|
|
|
Powinien być dystans około 1 cm z tego co pamiętam. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-01-2009, 19:01
|
|
|
Dokładnie to ok.5mm i jest to uszczelka z twadego tworzywa. Być może bez tej uszczelki pompa zachodzi za głęboko i krzywka nie łapie zaczepu pompy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-01-2009, 20:01
|
|
|
Mniej więcej na tym to polega. I z tego co wiem, to nie jest uszczelka tylko dystans, uszczelki są jeszcze dwie do niego
Przynajmniej tak było w manualu. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
u157
Mitsumaniak

Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 344 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 25-01-2009, 20:02
|
|
|
Brak podkładki dystansowej może powodować, że krzywka cały czas naciska na popychacz pompki i nie zwalnia nacisku, co powoduję że pompka nie ma możliwości zadziałać. Skoro głowica jest od wersji z wtryskiem to wałek też trzeba koniecznie sprawdzić. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-01-2009, 21:46
|
|
|
asmus napisał/a: | głowica jest od szprycowego silniczka |
Co to znaczy ?
Że jest od wersji z wtryskiem ?
Średnio mi się chce wierzyć Ale wyprowadźcie mnie z błędu jak coś |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|