Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Lancer GTS CVT 08
Autor Wiadomość
magnifique 
Nowy Forumowicz

Auto: Ford Cougar 2.5 V6
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: Wawa
Wysłany: 18-01-2009, 16:36   Mitsubishi Lancer GTS CVT 08

Zastanawiam się bardzo poważnie nad zakupem Mitsu Lancer GTS ze skrzynią CVT.

Pytanie czy warto? Przejechałem się nim:
+ wygląd zew. rewelacyjny
+ dobre wyposażenie
+ dobrze się prowadzi

- średnie osiągi
- dyskusyjna skrzynia (możliwość zmiany biegów ręcznie przez łopatki
- marne materiały wykończeniowe

Co sądzicie o tym wozie? Przejeźdzam miesięcznie około 1.500 km, głównie w korkach. Zależy mi na ciekawym samochodzie z dobrymi osiągami (stąd moja wątpliwość), mam również mieszane odczucia co do skrzyni CVT.

Jeśli ktoś miał do czynienia z tym samochodem chętnie posłucham ;)

Pozdro
_________________
It's all about de Benjamins
 
 
 
Colto
[Usunięty]

Wysłany: 18-01-2009, 17:50   

Do skrzyni trzeba się przezwyczaić. Autko fajne, w korkach super wygodne (automat) ale jedna rzecz na minus - dużo pali.
Jeździłem takim i zejście poniżej 13-14 litrów było problemem.
 
 
magnifique 
Nowy Forumowicz

Auto: Ford Cougar 2.5 V6
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: Wawa
Wysłany: 18-01-2009, 18:24   

Colto napisał/a:
Do skrzyni trzeba się przezwyczaić. Autko fajne, w korkach super wygodne (automat) ale jedna rzecz na minus - dużo pali.
Jeździłem takim i zejście poniżej 13-14 litrów było problemem.


Dzięki :)

13-14? To faktycznie dużo -_- Pali podobnie do mojego Cougara tyle, że to V6 i lepsze osiągi. A jak z performance?
_________________
It's all about de Benjamins
 
 
 
Colto
[Usunięty]

Wysłany: 18-01-2009, 18:54   

Prowadzi się dobrze, ale poprzedni lancer dużo lepiej. Przyspieszenia - no nie jest to V6 lub EVO10 z SST. Możesz mieć niedosyt po Cougarze.
Najlepiej przejedź się i zobacz czy Ci pasuje.
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-01-2009, 10:43   

GTS rocznik modelowy '08 jest z silnikiem 2.0 Dopiero '09 jest z 2,4.
W tym roczniku (zwróć uwagę na datę produkcji bo może być z 2007 roku) różnica między ES a GTS była tylko tylko w wyposażeniu, stylizacji i... GTS ma twardsze zawieszenie i mocniejsze hamulce od ES. Ale dynamiki jady jest taka sama. Komplet 2.0 z CVT nie rzuca na kolana jeśli chodzi o osiągi ale nie odbiega jakoś dramatycznie od manuala. Oprogramowanie CVT jest całkiem nieźle zrobione i pozwala na kręcenie silnika do 6000rpm.
Co do spalania 13 i więcej w mieście bez możliwości zejścia niżej można wsadzić między bajki.

Moim zdanie jeśli GTS to '09 chyba że zależy ci na wyposażeniu a nie na osiągach bo te ostatnie w '08 są jak zwykłym DE. JA wybrałem ES '09
 
 
 
magnifique 
Nowy Forumowicz

Auto: Ford Cougar 2.5 V6
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: Wawa
Wysłany: 20-01-2009, 12:39   

Dobrze wiedzieć o zawieszeniu i hamulcach. Jeździłem GTS 08 z CVT i skrzynia trzyma silnik non stop na wysokich obrotach. Dynamika mnie nie zachwyca niestety.

To jakiego realnie mogę się spodziewać spalania ;) ?

2.4 litra to dobra alternatywa - pytanie czy to zauważalna zmiana dynamiki.
_________________
It's all about de Benjamins
 
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-01-2009, 13:08   

magnifique napisał/a:
Dobrze wiedzieć o zawieszeniu i hamulcach. Jeździłem GTS 08 z CVT i skrzynia trzyma silnik non stop na wysokich obrotach. Dynamika mnie nie zachwyca niestety.

Dodatkowo masz sporo większe większe tarcze hamulcowe i grubsze stabilizatory. Niestety nie jeździłem tym bo fundusze miałem na ES i nie chciałem się drażnić. A co do obrotów. Nie wydaje mi się żeby zawsze trzymał na wysokich. Podczas normalnej jazdy rzadko przekraczał 4000 ten, którym jeździłem (ES z CVT). Może GTS ma agresywniejszy program albo masz nogę ciężką.
Cytat:

To jakiego realnie mogę się spodziewać spalania ;) ?

Spalanie w mieście 12, na trasie 7-8. Średnie powinno się zmieścić w 9 litrach - cały czas mowa o 2.0.
Cytat:

2.4 litra to dobra alternatywa - pytanie czy to zauważalna zmiana dynamiki.

Nie wiem właśnie bo 2,4 ma ~170KM w porównaniu z 155 w dwu litrowym.
Nie jest to hondowskie 2,4 ze 190KM z Accorda coupe ;)
I ciężko żeby 4 w rzędzie było lepsze od V6 ;) A Cougar to forda czy mercury?
 
 
 
magnifique 
Nowy Forumowicz

Auto: Ford Cougar 2.5 V6
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: Wawa
Wysłany: 20-01-2009, 15:04   

No nic... dynamiki zbyt dokładnie nie testowałem - sprzedający miał Lancera na letnich prawie bez bieżnika i panicznie bał się dalszej trasy. Niestety nie przetestowałem zmiany biegów łopatkami - można wtedy uzyskać lepszą dynamikę? Nie do końca przekonuje mnie też jakość wykończenia środka: te plastiki przywołują mi na myśl Fiata z połowy lat 90, ale najwidoczniej jest to kompromis okupiony niezłym wyposażeniem.

12 to spalanko jeszcze do zaakceptowania. Ale mimo wszystko jak na taką pojemność i taką dynamikę jest to stanowczo za dużo...

Nie wiem czy mam ochotę czekać na 2.4. Cougar to i ford i mercury, ja mam akurat to 1. V6 daje rade, ale to niestety też wolnossący...dobijające ale współczesne turbodiesle dają podobny performance przy 2krotnie niższym spalaniu. Za to dźwięk :wink:
_________________
It's all about de Benjamins
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-01-2009, 15:09   

jaca71 napisał/a:
Dodatkowo masz sporo większe większe tarcze hamulcowe i grubsze stabilizatory.

Możesz podać wymiary tarcz? Bo mioim zdaniem w Lancerze są hamulce jednego typu.
_________________

 
 
apikus 
Mitsumaniak


Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 1926
Skąd: Staniszów
Wysłany: 20-01-2009, 15:21   

Ze specyfikacji:

. DE ES/ES Sport GTS Ralliart

Front Stabilizer Bar Diameter (mm) 20 20 21 22

Rear Stabilizer Bar Diameter (mm) - 18 20
Front Brake Type Ventilated disc
Front Brake Diameter (in/m) 10.9/276 10.9/276 11.6/294
Rear Brake Type Drum Solid disc Solid disc
Rear Brake Diameter (in/m) 8.0/203 10.3/262 11.9/302
 
 
magnifique 
Nowy Forumowicz

Auto: Ford Cougar 2.5 V6
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: Wawa
Wysłany: 25-01-2009, 22:27   

Ok,

dzięki za odp., zanim wszystkich zamęczę:

przeglądając dane techniczne na zagranicznych serwisach wychodzi, że przyspieszenie do 100 km/h ma na poziomie około 10 sekund. To faktycznie bez rewelacji. Silnik też chyba nie jest podatny na tuning :(

Tak czy inaczej jest szansa, że się skusze i dołącze do Was ;)

Pozdrawiam
_________________
It's all about de Benjamins
 
 
 
Crimson 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 CVT
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 63
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 31-01-2009, 18:23   Re: Mitsubishi Lancer GTS CVT 08

magnifique napisał/a:


Co sądzicie o tym wozie? Przejeźdzam miesięcznie około 1.500 km, głównie w korkach. Zależy mi na ciekawym samochodzie z dobrymi osiągami (stąd moja wątpliwość), mam również mieszane odczucia co do skrzyni CVT.


Znalazłem recenzję australijskiego odpowiednika (chyba) Lancera GTS CVT 08.
Może będzie to pomocne dla Ciebie przy podejmowaniu decyzji o zakupie.

Recenzja Lancera 08 VR CVT

Można tam znaleźć także opinie użytkowników. Niektóre są bardzo ciekawe.

"I bought a Cool Silver VRX with R-Fostgate ICE & CVT box. Now at 4,200 kms. Calc’d avg at 8.9 L/100km mainly in Melb’s traffic crawl, have seen under 8 on a run.
My initial impression was that the car was bit noisy inside, but that’s because I drive it like a 5 speed auto. Now noise is not a problem, because I understand how to get the best out of the CVT / engine combo."

"The CVT transmission needs urgent attention, in order to reduce the unacceptable levels of transmission noise, transmitted into the cabin.
Digital audio display is unreadable in direct or partial sunlight, even with tinted windows.
The turn indicators (blinking noise) when selected by the driver, can’t be heard with the vehicle moving."

magnifique napisał/a:

Silnik też chyba nie jest podatny na tuning


Ten silnik można tuningować. Także w połączeniu ze skrzynią CVT.

Pakiet: Road Race Piggy Back ECU - CVT Version, cena: $449.00
Firma: Road Race Motorsports

Między innymi poprawia moment obrotowy oraz spalanie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.