| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| Do czego służy przycisk "HOLD"? |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | bubel [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-05-2006, 05:54   Do czego służy przycisk "HOLD"? |   
 |  
               | 
 |  
               | Mamy instrukcję po holendersku więc nie za bardzo kumamy o co biega. Carsima GDI 1,9 z 99 r. po prawej stronie od kierowcy obok przycisku blokdy drzwi jest właśnie ten nieszczęsny HOLD i nikt nie potrafi nam powiedzieć "was is das". Hilfe |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | arturro [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-05-2006, 07:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | a nie jest to przypadkiem przycisk o blokady okien. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | bubel [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-05-2006, 07:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | Szyby nie są elektryczne, poza tym nie ma na nie wpływu |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Matejko   Mitsumaniak
 Macho Paczo
 
  
 Auto: IS220D
 Kraj/Country: Australia
 Pomógł: 146 razy
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 7054
 Skąd: Calish4nia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-05-2006, 07:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | automat jest?? |  
				| _________________ Mateusz <Matejko>
 Nissan Juke
 Mazda 2
 Lexus IS220D
 Calish4nia
 
   dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | bubel [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-05-2006, 07:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24477
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-05-2006, 07:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Z reguły HOLD w skrzyni automatycznej służy do zmiany trybu pracy - unikania poślizgu w zimie, na lodzie itp. (coś jak ruszanie z 2 biegu w manualnej skrzyni). |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Matejko   Mitsumaniak
 Macho Paczo
 
  
 Auto: IS220D
 Kraj/Country: Australia
 Pomógł: 146 razy
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 7054
 Skąd: Calish4nia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-05-2006, 07:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sorry za jakosc ale nie dysponuje lepszym zdjeciem 
 
  |  
				| _________________ Mateusz <Matejko>
 Nissan Juke
 Mazda 2
 Lexus IS220D
 Calish4nia
 
   dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | arturro [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-05-2006, 07:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | aa o tego hold-a chodzi to jest od skrzyni automatycznej, a sluzy do tego o czym pisza moi poprzednicy. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | bubel [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |    Wysłany: 11-05-2006, 08:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wielkie dzięki, kolejna rzecz rozgryziona;) Instrukcję powiększyłam i dam mojemu padre do czytania. Niech się człowiek uczy;) |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |