Przesunięty przez: roch_27 28-01-2009, 18:11 |
Układ kierowniczy Galant V6 sedan |
Autor |
Wiadomość |
Budzik
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant v6 24
Dołączył: 30 Gru 2008 Posty: 8 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: 27-01-2009, 15:13 Układ kierowniczy Galant V6 sedan
|
|
|
Mam pytanie, mam Galanta V6 z 1999r z przebiegiem 180 000 km i brak jakiegokolwiek luzu w układzie kierowniczym (lekki ruch kierownicą powoduje zmianę toru jazdy), czy to jest normalne w tych modelach czy tylko mój jest wyjątkowy ? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10689 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 27-01-2009, 17:17
|
|
|
Luz powinien być chyba. Ja nawet nie sprawdzałem u siebie. Ale czy to przeszkadza w jeździe na wprost? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 27-01-2009, 17:29
|
|
|
Marcino napisał/a: | Luz powinien być chyba |
Z tego co się dowiedziałam to dopuszczalny luz na kierownicy przy wyprostowanych kołach wynosi około 15 stopni. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
Budzik
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant v6 24
Dołączył: 30 Gru 2008 Posty: 8 Skąd: Wlkp.
|
Wysłany: 27-01-2009, 17:32
|
|
|
Przeszkadza przy jezdzie w duzym deszczu ,sniegu ,szybkosci ponad140 wtedy małe drgnięcie ręki przekłada się na skręt.Proszę sprawdż przy okazji .Dzięki |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10689 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 27-01-2009, 19:14
|
|
|
Budzik napisał/a: | Przeszkadza przy jezdzie w duzym deszczu ,sniegu ,szybkosci ponad140 |
w takich złych warunkach sie tyle nie jezdzi!!!
Jutro sprawedze i dam ci znac, ale wydaje mi sie ze luz jest, ale czy tak duży jak napisała Czekoladka to nie wiem.
Przyszło mi na mysl ze moze coś twoja pompa wspomagania jest nie wporzadku, z tego co wiem to powinna sie odłanczac powyżej iluś tam xxkm/h, moze nie działa jak powinna? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Marti
Mitsumaniak

Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 877 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 27-01-2009, 21:45
|
|
|
Układy kierownicze w Mitsubishi to do dzisiaj duma firmy i z własnego doświadczenia (dosyć skromnego - 3 własne pojazdy + masa cudzych) wiem że uklady te są mocno dokładne i lekkie ruchy sterem powodują zmianę toru jazdy bez efektu pływania czy uciekania pojazdu - te efejty często powodują kiepskie opony lub luzy w układzie kierowniczym. Nie ma się co łamać i zachodzić w głowę tylko cieszyć się że to nie nie ...... (czytaj: inna marka...) |
_________________
-------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
 |
|