Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: londolut
23-07-2009, 01:47
C50 GTI 1.6 ''szatan''
Autor Wiadomość
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 29-01-2009, 01:36   

autoR, jeśli to co pisze Hubert jest możliwe i zastosujesz taki motyw to ja nie chcę widzieć co się będzie działo podczas jazdy tym samochodem. Btw czy 4G64 wejdzie na łapy?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-01-2009, 01:59   

Ten temat był kiedyś rozważany na www.4g61t.org - proponuje poszukać bo a nuż ktos to tam zrobił. Generalnie taki upgrade + mocniejsze korbowody + lżejsze tłoki i padłby mit, że tylko 4AFcośtam kręciły się bez problemów do 10000. Oczywiście po pozbyciu się hydrauliki z głowicy co nie jest problemem.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 29-01-2009, 10:15   

autoR, Witam 8)

I jak tam na hamowni wyszło ??? ( bo kurde na tych zimówkach Matadora nigdy szybko nie jeździłem :wink: )

i czy na te lata colcik ma coś mocy jeszcze ???? :twisted:

Pozdrawiam
 
 
rafq 
Mitsumaniak
MM-Mighty Morphin'


Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 766
Skąd: Lublin
Wysłany: 29-01-2009, 11:05   

Czy w Polsce jest jakaś firma, która podjęłaby się rozwiercenia cylindrów ? Jak ich szukać ? Ile taka usługa może kosztować ? I wreszcie, czy blok wytrzyma takowy zabieg oraz późniejsze wysokie obroty po samym rozwierceniu ?
_________________
Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.

Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^
 
 
NYSAN 
Forumowicz

Auto: C50 , S13, Plymouth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 98
Skąd: lublinozouki
Wysłany: 29-01-2009, 14:15   

szpala85 napisał/a:
autoR, Witam 8)

I jak tam na hamowni wyszło ??? ( bo kurde na tych zimówkach Matadora nigdy szybko nie jeździłem :wink: )

i czy na te lata colcik ma coś mocy jeszcze ???? :twisted:

Pozdrawiam



http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
wolgaster 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 276
Skąd: Jelenia Góra City
Wysłany: 29-01-2009, 15:15   

Widzę że zakupiłeś auto z mojej dzielnicy. Jak jesteś zainteresowany to tutaj masz historię tego auta. Oceń sam co było robione. W każdym razie gość trochę z nim walczył.
http://www.forum.ktkat.pl...&st=0&sk=t&sd=a
_________________

 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 29-01-2009, 15:59   

wolgaster napisał/a:
Widzę że zakupiłeś auto z mojej dzielnicy. Jak jesteś zainteresowany to tutaj masz historię tego auta. Oceń sam co było robione. W każdym razie gość trochę z nim walczył.
http://www.forum.ktkat.pl...&st=0&sk=t&sd=a


tak to ja :wink:



Czy twoja Carisma często stoi na Kiepurowni ???
jak jadę rano do roboty to codziennie ją mijam 8) i się zastanawiałem czy należy do jakiegoś klubu .... a tu patrz Mitsumaniaki :twisted:

cza kiedyś jakiegoś spota zrobić :twisted:

Pozdrawiam
 
 
wolgaster 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 276
Skąd: Jelenia Góra City
Wysłany: 29-01-2009, 17:47   

Tak to moja.
_________________

 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2009, 18:54   

Wracamz do tematu 8)
No i blok, właściwie całe 4g64 namierzone. Teraz się tylko zastanawiam nad pojemnością jaka ma być u szatana. Pakując wał i korby i zostawiając tłoki 4g63 powinno być 2300 bez 30 hehe a robiąc rozwiert(zaledwie 1,5mm na strone możemy użyć tłoki z 4g64 no i podejść z pojemnością pod 2.4 :mrgreen: Kto widział gdzieś tłoki doprężające do 4g63 lub 4g64?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-01-2009, 19:35   

autoR napisał/a:
No i blok, właściwie całe 4g64 namierzone. Teraz się tylko zastanawiam nad pojemnością jaka ma być u szatana. Pakując wał i korby i zostawiając tłoki 4g63 powinno być 2300 bez 30 hehe a robiąc rozwiert(zaledwie 1,5mm na strone możemy użyć tłoki z 4g64 no i podejść z pojemnością pod 2.4 Kto widział gdzieś tłoki doprężające do 4g63 lub 4g64?

W Galancie AMG ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-01-2009, 22:25   

Sam badam temat. Głowica 4G63 pasuje na blok 4G64. Korby podobno też.Tłoki inne. 4G64 z Hyundaia (nie pamiętam oznaczenia silnika) ma inny rozkład kanałów wodnych, wg opinii z internetu. No i dziurka dla Knock Sensora w innym miejscu. 4g64 z Galanta E1x jest najlepszym rozwiązaniem. Pasuje. Kwestia natrysku na denka tłoków, którego nie ma w bloku 4G64.

http://www.extremeevolutions.com/4G64_buildup.htm

http://www.4g64.com/users/raycer97/1g_parts.htm

Co prawda 7 bolt ale poglądowo można obejrzeć.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.