Przesunięty przez: londolut 23-07-2009, 01:47 |
C50 GTI 1.6 ''szatan'' |
Autor |
Wiadomość |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 29-01-2009, 01:36
|
|
|
autoR, jeśli to co pisze Hubert jest możliwe i zastosujesz taki motyw to ja nie chcę widzieć co się będzie działo podczas jazdy tym samochodem. Btw czy 4G64 wejdzie na łapy? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-01-2009, 01:59
|
|
|
Ten temat był kiedyś rozważany na www.4g61t.org - proponuje poszukać bo a nuż ktos to tam zrobił. Generalnie taki upgrade + mocniejsze korbowody + lżejsze tłoki i padłby mit, że tylko 4AFcośtam kręciły się bez problemów do 10000. Oczywiście po pozbyciu się hydrauliki z głowicy co nie jest problemem. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 29-01-2009, 10:15
|
|
|
autoR, Witam
I jak tam na hamowni wyszło ??? ( bo kurde na tych zimówkach Matadora nigdy szybko nie jeździłem )
i czy na te lata colcik ma coś mocy jeszcze ????
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
rafq
Mitsumaniak MM-Mighty Morphin'

Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Sie 2006 Posty: 766 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29-01-2009, 11:05
|
|
|
Czy w Polsce jest jakaś firma, która podjęłaby się rozwiercenia cylindrów ? Jak ich szukać ? Ile taka usługa może kosztować ? I wreszcie, czy blok wytrzyma takowy zabieg oraz późniejsze wysokie obroty po samym rozwierceniu ? |
_________________ Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.
Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^ |
|
|
|
 |
NYSAN
Forumowicz
Auto: C50 , S13, Plymouth
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Sty 2009 Posty: 98 Skąd: lublinozouki
|
Wysłany: 29-01-2009, 14:15
|
|
|
szpala85 napisał/a: | autoR, Witam
I jak tam na hamowni wyszło ??? ( bo kurde na tych zimówkach Matadora nigdy szybko nie jeździłem )
i czy na te lata colcik ma coś mocy jeszcze ????
Pozdrawiam |
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0 |
|
|
|
 |
wolgaster
Mitsumaniak

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 276 Skąd: Jelenia Góra City
|
Wysłany: 29-01-2009, 15:15
|
|
|
Widzę że zakupiłeś auto z mojej dzielnicy. Jak jesteś zainteresowany to tutaj masz historię tego auta. Oceń sam co było robione. W każdym razie gość trochę z nim walczył.
http://www.forum.ktkat.pl...&st=0&sk=t&sd=a |
_________________
 |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 29-01-2009, 15:59
|
|
|
wolgaster napisał/a: | Widzę że zakupiłeś auto z mojej dzielnicy. Jak jesteś zainteresowany to tutaj masz historię tego auta. Oceń sam co było robione. W każdym razie gość trochę z nim walczył.
http://www.forum.ktkat.pl...&st=0&sk=t&sd=a |
tak to ja
Czy twoja Carisma często stoi na Kiepurowni ???
jak jadę rano do roboty to codziennie ją mijam i się zastanawiałem czy należy do jakiegoś klubu .... a tu patrz Mitsumaniaki
cza kiedyś jakiegoś spota zrobić
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
wolgaster
Mitsumaniak

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 276 Skąd: Jelenia Góra City
|
Wysłany: 29-01-2009, 17:47
|
|
|
Tak to moja. |
_________________
 |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 29-01-2009, 18:54
|
|
|
Wracamz do tematu
No i blok, właściwie całe 4g64 namierzone. Teraz się tylko zastanawiam nad pojemnością jaka ma być u szatana. Pakując wał i korby i zostawiając tłoki 4g63 powinno być 2300 bez 30 hehe a robiąc rozwiert(zaledwie 1,5mm na strone możemy użyć tłoki z 4g64 no i podejść z pojemnością pod 2.4 Kto widział gdzieś tłoki doprężające do 4g63 lub 4g64? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-01-2009, 19:35
|
|
|
autoR napisał/a: | No i blok, właściwie całe 4g64 namierzone. Teraz się tylko zastanawiam nad pojemnością jaka ma być u szatana. Pakując wał i korby i zostawiając tłoki 4g63 powinno być 2300 bez 30 hehe a robiąc rozwiert(zaledwie 1,5mm na strone możemy użyć tłoki z 4g64 no i podejść z pojemnością pod 2.4 Kto widział gdzieś tłoki doprężające do 4g63 lub 4g64?
|
W Galancie AMG |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-01-2009, 22:25
|
|
|
Sam badam temat. Głowica 4G63 pasuje na blok 4G64. Korby podobno też.Tłoki inne. 4G64 z Hyundaia (nie pamiętam oznaczenia silnika) ma inny rozkład kanałów wodnych, wg opinii z internetu. No i dziurka dla Knock Sensora w innym miejscu. 4g64 z Galanta E1x jest najlepszym rozwiązaniem. Pasuje. Kwestia natrysku na denka tłoków, którego nie ma w bloku 4G64.
http://www.extremeevolutions.com/4G64_buildup.htm
http://www.4g64.com/users/raycer97/1g_parts.htm
Co prawda 7 bolt ale poglądowo można obejrzeć. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|