 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.6] awaria,... wyrwanie swiecy.... czy naprawa jest p |
Autor |
Wiadomość |
marcin84k
Mitsumaniak
Auto: carisma 1,6 16v 98r 100KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 201 Skąd: chrzanów
|
Wysłany: 30-11-2007, 21:02 [Cari 1.6] awaria,... wyrwanie swiecy.... czy naprawa jest p
|
|
|
witam,, mam cari po awarii,, tzn juz krutkie streszczenie,,, podczas podruzy do wloch nastapiła awaria mojej cari,, tj jak sie okazało wypalil sie zawor podczas jazdy na autostradzie,, objaw byl konczonczacego sie paliwa,., przelonczylem na gaz,,, bez dobrego rezultatu... po czym nastapil wybuch,, jak sie okazalo w warsztacie,, zerwalo gwint ze jednej ze zwiec,,, teraz to co mam do powiedzenia,, mechanicy zalozyli tulejke na kleju jakims,, nagwintowali,, i mam pytanie jak trwala moze byc taka naprawa?? czy nie powinno sie w takim przypadku wymienic calej glowicy,, prosze o fachowa pomoc...!! dzaiekuje bardzo i czekam na posty |
|
|
|
 |
jaceko [Usunięty]
|
Wysłany: 30-11-2007, 22:43
|
|
|
Powinno trzymac ale ten klej mi sie nie podoba powinno byc wprasowane i napunktowane. |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 30-11-2007, 22:54
|
|
|
Według mnie to igranie z ogniem jeżdżąc na kleju jakimś. Przecież to są wysokie temperatury a do tego cały materiał pracuje. Ja bym radził to jakoś porządnie zrobić no ale to tylko moje skromne zdanie. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
marcin84k
Mitsumaniak
Auto: carisma 1,6 16v 98r 100KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 201 Skąd: chrzanów
|
Wysłany: 30-11-2007, 23:35
|
|
|
mi sie tez nie podoba dlatego potrzebuje waszych podpowiedzi,, a jesli chodzi o klej to napewno to nie byle co,, jakis specjalny specyfik napewno... bo chyba wiedza co robia "chociarz " troche,, |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 01-12-2007, 05:20
|
|
|
Zacznij lepiej od zmiany gaziarza bo temu co ci tak ubogą mieszankę ustawił że aż wypala zawory i głowicę podziękuj fakturą za to klejenie aczkolwiek ja bym wymienił głowicę. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
marcin84k
Mitsumaniak
Auto: carisma 1,6 16v 98r 100KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 201 Skąd: chrzanów
|
Wysłany: 02-12-2007, 19:21
|
|
|
dziekuje za wypowiedzi,,, mam nadzieje ze jeszcze kto napisze... cari kupilem 2 miesiace temu,, jest po lekim tunningu okolo 130km , brak strumiec , katalizatora,, wydech plus wgrany jakis program,,,instalacja LPG , czy moglbyc to jakis wplyw uszkodzenia?? |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 02-12-2007, 19:27
|
|
|
marcin84k napisał/a: | dziekuje za wypowiedzi,,, mam nadzieje ze jeszcze kto napisze... cari kupilem 2 miesiace temu,, jest po lekim tunningu okolo 130km , |
to bylbys pierwszy z tuninigiem tego silnika, przydalby sie jakis wykres z hamowni |
|
|
|
 |
marcin84k
Mitsumaniak
Auto: carisma 1,6 16v 98r 100KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lis 2007 Posty: 201 Skąd: chrzanów
|
Wysłany: 02-12-2007, 20:01
|
|
|
POSTARM SIE ZROBIC,, TEZ JESTEM CIEKAW.. ILE DOKLADNIE TYCH KONI JEST,,, A WOGULE GDZIE TAKI TEST MOZNA ZROBIC?? |
|
|
|
 |
andy1 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-12-2007, 21:52
|
|
|
Jeśli masz tuningowanie chipowe + jakieś tam zmiany to pewnie go też katujesz, a jeśli katujesz i masz LPG to musi walić po zaworach. Nie po to jest LPG, żeby wstawiać go do tuningowanych samochodów, po prostu zarzynasz silnik. Gaz ma więcej oktanów niż benzyna i jest suchy. Na gazie powinno sie jeździć spokojnie, w przeciwnym wypadku są właśnie problemy z wybuchami.
Pojedź do lepszego gazownika i pogadaj na temat tego strzelania - może coś ci poradzi.
Każdy użytkownik samochodu z LPG prędzej czy później ma wybuch. Dla Ciebie był po prostu tragiczny w skutkach, ale powodem prawdopodobnie są te zmiany w Twoim aucie. |
|
|
|
 |
kosek
Forumowicz
Auto: Carisma 1,9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 158 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
marcinmijagi
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1.6 90KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 25 Skąd: stalowa wola
|
Wysłany: 29-01-2009, 18:12
|
|
|
marcin84k napisał/a: | podczas podruzy do wloch nastapiła awaria mojej cari |
Ja Ci raczej niczego nie podpowiem, ale chciałbym zapytać w jakim państwie przytrafiła Ci się ta mało przyjemna część podruży i jeśli nie było to w naszym kraju to jak poradziłes sobie na autostradzie z uszkodzonum autem?-pytam bo tez jezdze do włoch i jak na razie bez problemów na trasie. nie mam pojęcia co mozna zrobić w takiej awaryjnej sytuacji np w austrii... |
_________________
 |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 30-01-2009, 14:12 Klej
|
|
|
Nie pamiętam ale w którymś z samochodów chyba nissan sunny była głowica seryjnie klejona na klej a samochody te jeżdżą do tej pory jak jest zastosowany dobry klej to nie powinno być problemu. Ja w starym samochodzie wkleiłem szpilki od kolektora wydechowego w głowice i parę lat bez problemu jeździłem(ale w 90 latach było drogie części i słabo dostępne do renaulta i musiałem wkleić do r11 od fiata 126p)
[ Dodano: 30-01-2009, 14:13 ]
sorko chyba hundai sunny miał klejoną głowice |
|
|
|
 |
|
|