świst przy załączaniu turbo w L200 |
Autor |
Wiadomość |
remick
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2009 Posty: 14 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 28-01-2009, 10:49 świst przy załączaniu turbo w L200
|
|
|
mam pytanko czy świst przy załączającej turbinie, który jest słyszalny w kabinie to rzecz normalna czy turbina pada a może to coś innego? |
Ostatnio zmieniony przez Kibloo 25-05-2009, 19:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
HugoOrmo
Forumowicz Was? Kielbasa i Kwas

Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Gru 2007 Posty: 460 Skąd: Frei Stadt Danzig
|
Wysłany: 28-01-2009, 11:17
|
|
|
teoretycznie oznacza to bardzo bliski koniec turbiny... |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-01-2009, 11:55
|
|
|
Jak to jest poprzednie L200, to w nim było słychac pracę turbiny nawet jak byla w doskonałym stanie. No ale jeszcze jest pytanie jak głośny jest ten świst. |
_________________
 |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 28-01-2009, 12:01
|
|
|
jesli swist sie nasila, silnik lyka coraz wiecej oleju a za soba przy deptaniu widzisz siwo-bialy dym to zacznij zbierac kase na wymiane/regeneracje turbiny. Kazda turbine slychac, jednak jesli zaglusza np. radio jest sie czego obawiac |
_________________ nam |
|
|
|
 |
remick
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2009 Posty: 14 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 28-01-2009, 12:08
|
|
|
świst się nie nasila(jest cały czas taki sam) a siwego dymu tez nie widzę.(jest to model na 2000r) |
|
|
|
 |
adam L200 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-01-2009, 22:18
|
|
|
A ten świst to nie czasem niezałączająca się wiskoza |
|
|
|
 |
remick
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2009 Posty: 14 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29-01-2009, 21:50
|
|
|
dzisiaj się dowiedziałem że to prawdopodobnie zawór spustowy, może ktoś wie coś o tym? pzdr |
|
|
|
 |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 01-02-2009, 13:27
|
|
|
Sprawdz weze laczace turbine z coolerem i ogolnie wszystkie weze od turbiny (nie znam L200 i nie wiem czy sa weze czy inaczej polaczono ,ale z doswiadczenia w innym aucie wiem co sie dzialo jak pekl jeden z wezy ) |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
remick
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2009 Posty: 14 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 04-02-2009, 17:09
|
|
|
węże sprawdziłem są ok. ale męczy mnie zawór upustowy:) a mianowicie dzieje się tak gdy wciskam pedał gazu max w podłogę zawór otwiera się myślę że zbyt szybko ilość obrotów pomiędzy 2,5-3 tys/min, pytanie do znawców kiedy te ustrojstwo powinno się otworzyć przy ilu obr. pozdrawiam |
|
|
|
 |
|