Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] Dziwny metaliczny dzwiek podczas przyspieszania
Autor Wiadomość
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 30-01-2009, 17:17   [E32A 1.8] Dziwny metaliczny dzwiek podczas przyspieszania

Witam

podczas przyspieszania mam taki dziwny metaliczny dzwiek jak by w tapicerce na wysokosci zegarow czy ogrzewania. Tak jak by obijały sie o siebie jakies 2 blaszki czy cos

Mial ktos podobny problem ?

Pozdrawiam
 
 
Makos 
Mitsumaniak
Panzermeister


Auto: Renault Megane Classic '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 189
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 30-01-2009, 17:35   

Ja mam i za cholerę nie mogę zlokalizować świerszcza :mrgreen: Pojawia się, gdy silnik wkręca się na obroty, nie mam pojęcia co to może być. Początkowo myślałem, że to poluzowała się skorodowana osłona kolektora wydechowego, ale osłony już nie ma (nawet jej odkręcać nie musiałem, ręką dała się oderwać), a brzęczeć nie przestało :D Nie jestem do końca pewien, ale wydaje mi się, że zaczęło się to po wymianie sondy lambda. Auto wyjechało z warsztatu i już wtedy odniosłem wrażenie, że coś mi za głośno... :? Ale to może być subiektywne odczucie... :wink: A z drugiej strony mechanik powiedział mi wtedy, że miałem rurę od EGR-a poluzowaną i że przykręcił ją, może wtedy się zaczęło... :?:
_________________

Mitsubishi Galant E32A - sprzedany
Nissan 100NX B13 - sprzedany
Renault Megane Classic - obecnie
 
 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 30-01-2009, 17:39   

no dość to takie dziwne jest, mam nadzieje ze to ktos obmysli, przemysli i da nam receptę :)
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2009, 18:53   

czy te dźwięki są tylko przy przyśpieszaniu? czy może przy dodawaniu gazu lub na wolnych obrotach lub na określonej liczbie obrotów.
 
 
Makos 
Mitsumaniak
Panzermeister


Auto: Renault Megane Classic '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 189
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 30-01-2009, 19:02   

ogólnie przy dodawaniu gazu, przynajmniej u mnie :wink: i raczej tak powyżej 1500 rpm
_________________

Mitsubishi Galant E32A - sprzedany
Nissan 100NX B13 - sprzedany
Renault Megane Classic - obecnie
 
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2009, 19:24   

1) możliwe, że w nadmuchu/ klimie lata któraś klapka.
2) możliwe, że któraś opaska (np. na EGR) jest delikatnie poluzowana i wpada w wibrację powyżej 1500 obrotów.
3) możliwe, że przez którąś łapę silnika przenosi się wibracja na budę.
Najlepiej wziąć sobie osobę do pomocy, która by utrzymywała obroty powyżej 1500 i nasłuchiwać w komorze silnika miejsca drżenia i hałasu.
Bardzo pomocny będzie drewniany kijek dostawiony do ucha, on przenosi dźwięki z danego miejsca co pozwoli sprecyzować co to może być :)

Pozdrawiam Deo
 
 
Makos 
Mitsumaniak
Panzermeister


Auto: Renault Megane Classic '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 189
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 30-01-2009, 19:38   

Będzie chwila wolna to tak zrobię :thumbleft: jak znajdę to podzielę się wiedzą :P
_________________

Mitsubishi Galant E32A - sprzedany
Nissan 100NX B13 - sprzedany
Renault Megane Classic - obecnie
 
 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 31-01-2009, 10:44   

no ja chcialem dzis cos porobic, ale pogoda ze tak powiem nie sprzyja :)
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 31-01-2009, 20:21   

My dziś z Kamilkiem - wczoraj z resztą też, rozebraliśmy pod chmurką silnik :P Jutro zaczynamy składać :P
Pogoda cudna wręcz...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 02-02-2009, 08:29   

to widać wytrwali jesteście w bojach :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.