Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: swinks_UK
08-02-2009, 02:44
[E88A 2.5 4WD] E88A 4WD 4WS 2,5 V6 24V
Autor Wiadomość
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 30-01-2009, 22:28   

Chciałbym się podzielić z wami czymś co bardzo mnie zraniło, i jednocześnie potężnie zbulwersowało oraz natchneło, aby komuś dać w twarz...
No to ledwo ropoczęta nasza karjera rajdowa, już dobiega końca...
Oto jej przyczyny:

"REGULAMIN RAMOWY
Puchar Polski Automobilklubów i Klubów w KJS na 2009"

Wycinek tegoż regulaminu:



"4. Podział na klasy

Startujące samochody będą podzielone na klasy w zależności od pojemności silnika, jak następuje:

K1 do 903 cm3 włącznie,

K2 powyżej 903 cm3 i do 1400 cm3 włącznie,

K3 powyżej 1400 cm3 i do 1600 cm3 włącznie,

K4 powyżej 1600 cm3 i do 2000 cm3 włącznie,

K5 powyżej 2000 cm3

K6 pojazdy z napędem na 4 koła bez względu na pojemność silnika

Grupa „Gość” (zawodnicy z licencją stopnia „R”, „R1” oraz „R2”)

Pojazdy klasy „K6” nie będą klasyfikowane w generalnej klasyfikacji poszczególnych rund oraz w generalnej klasyfikacji rocznej. "

Czyli nieklasyfikowani mogą nie jeździć, bo i tak z tego ni nie będą mieli...
Nie wiem dlaczego tak zrobili, bardzo dużo załóg odejdzie z PPAiK-u, to są bezsensowne działania.
Sam mistrz zeszłorocznej rundy (Michał Smejda) jeździł Mazdą 323 GTR 4x4...
Nie wiem do czego mają prowadzić ich działania, ale podcinają gałąź na której siedzą.
Papik upadnie, grupa tym się zajmująca straci prace, wynagrodzenie... a przecież samochody 4x4 takie jak MItsubishi Lancer, Subaru Impreza wyżej wspomniana Mazda czy też i Audi i VW z mocnymi silnikami dawały najwięcej frajdy w tych zawodach! Najwięcej publiczności przybywało, aby pooglądać jak trwa wyścig zbrojeń w dawnej klasie 5 (auta powyżej 2 litrów pojemności)
Nie ma sensu startować skoro nie ma szans, aby coś osiągnąć...

Dla laików:
PPAiK - Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów - PZM (PPAiK - PZM) w Konkursowych Jazdach Samochodowych
KJS - Konkursowa Jazda Samochodem
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11176
Skąd: Radomsko
Wysłany: 31-01-2009, 13:10   

To przecież jakiś nonsens :shock:
To jakby wędkarzowi kazali wędkować w wannie.Z góry wiadomo,że nic nie złapie :evil:
współczuje Ci Michał,chyba zabrali Ci marzenia :(
_________________

 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 09-02-2009, 16:30   

no dobra ludziska, skoro przy pomocy Jacka znalazłem nasz wspólny koncik to chciałbym napisać, że mam do sprzedania praktycznie cały środek z białego gala. Zewnętrzne elementy (jak wiadomo) przydadzą mi się, więc nie bardzo chce się ich pozbywać, ale środek owszem (oprócz kopmpletu foteli z kanapą tylnią, bo już sprzedane). Więc jak coś to pisać na PW !
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 13-02-2009, 16:04   

Kurde odkąd przenieśli tu temat nigdy nie moge go znaleźć :D musze przez wyszukiwarke szukać sam siebie heheheh Polewa.
Przy swoim miśku - znowu - nic nie zrobiłem, ciągle coś, dalej biedak stoi na warsztacie i sie kurzy
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-02-2009, 16:59   

mitsu_pl napisał/a:
K6 pojazdy z napędem na 4 koła bez względu na pojemność silnika

Grupa „Gość” (zawodnicy z licencją stopnia „R”, „R1” oraz „R2”)

Pojazdy klasy „K6” nie będą klasyfikowane w generalnej klasyfikacji poszczególnych rund oraz w generalnej klasyfikacji rocznej. "

No to pięknie...Chyba sprzedam mazdę
_________________

 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 14-02-2009, 10:46   

zostały jeszcze okręgówki, które rządzą się własnymi prawami ;) i tam naszczęście zostało jeszcze po staremu :wink:
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-02-2009, 11:56   

"przekierowali" mnie do tego teamtu :D
a to dlatego że coraz bardziej nakręcam się ( a co wazniejsze moja prawie żonka też) na http://allegro.pl/item551...ant_2_5_v6.html

są jakieś opinie, oglądał ktoś ten egzmeplarz ? mieszka ktoś może we Włoszczowej?
na co zwrócić uwagę przy oględzinach? Sprzedający wspominał coś o małym luzie na drążkach. I o rdzy na przednich nadkolach ( niecynkowali ich? eh te japopńce:( )
zmieniam samochód na bardziej rodzinny, i galant jest w kręgu moich zaiteresowań.

Powiedzcie mi też proszę, jak żwawe jest te 170 km? Poniżej 16 na 400 schodzi?
O spalaniu już czytałem że nie ma tragedii ( w porównaniu z jedną z moich opcji - alfą V6 )

kolejne pytanie - 4wd czyli rozkład mocy na osie ? jak to działa w galancie?
i jescze jedno - to jest bezpośredni wtrysk , czy normalnei listwa z wtryskiwaczami ( w kontekście gazu pytam)
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 18-02-2009, 14:56   

gres napisał/a:
I o rdzy na przednich nadkolach ( niecynkowali ich? eh te japopńce:( )

Coś tam dawali OCYNK
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11176
Skąd: Radomsko
Wysłany: 18-02-2009, 16:54   

gres, co prawda aukcja się chyba skończyła,ale domyślam się,że chodzi o E88.
Posiadam takie auto od listopada,więc za wiele nie mogę powiedzieć.
W każdym bądź razie,jestem zadowolony.
Auto trzyma się drogi jak przyklejone.Poprawione hamulce zatrzymują go bez problemu.
Zawieszenie,to jest słaby punkt tych aut,ale jak się dba,to idzie przeżyć.
Spalanie nie jest tragiczne.Przy porządnym deptaniu w mieście spalił 16 litrów.
Normą jest ko.13 litrów.W trasie 8,5-9 litrów,przy prędkości ok.100 km/h.
Silnik bardzo elastyczny,bez problemu założysz instalkę.
ogółem,mocny samochód,z dobrym wyposażeniem.

Masz pytania,pytaj śmiało :)

Pozdro.
_________________

 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 18-02-2009, 17:53   

a ja się tyle namęczyłem, żeby mu odp. w temacie "chce kupić gala" :biggrin:
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 18-02-2009, 18:01   

mitsu_pl napisał/a:
a ja się tyle namęczyłem, żeby mu odp. w temacie "chce kupić gala"

gres czyta i tu i tam :)
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11176
Skąd: Radomsko
Wysłany: 18-02-2009, 22:42   

Michał,Twój post w "Chcę kupić.."

To po prostu Mistrzostwo Świata :!: :!:

chyba mam zaległości :D
_________________

 
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-02-2009, 10:32   

no to ja odpisze w "chce kupić " :)
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 19-02-2009, 10:37   

jak to sie mówi, wlazłeś między wrony to kracz jak one :D
gres wszystkiego co chciałbyś wiedzieć, musisz wiedzieć i będziesz wiedział dowiesz się tu. Wszyscy Ci pomożemy możliwie najlepiej, ponieważ jest to małe grono mocno wspierających sie zapaleńców E88A.
Ja mam swojego od niedawna ma 210tys km, poprzednie 2,0 miało 170tys i w żadnym nie wychodziła rdza z nadkoli, jedyne gdzie zauważyłem rudą to koło uszczelki na dachu na łączeniach z przednia i tylną szybą, tak pozatym bezzzzz :D
 
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-02-2009, 10:50   

ten ma 160 tyś.... rocznik '93 .....

Kurka rdza by znaczyła że mógł być praśnięty. Jak to sprawdzić ? Popatrzeć po lakierze, po kołach , sprawdze pod maską czy tam nie widać śladów. Możliwe że to jakieś przytarcie , w sumie często się zdarza.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.