Przesunięty przez: swinks_UK 08-02-2009, 02:44 |
[E88A 2.5 4WD] E88A 4WD 4WS 2,5 V6 24V |
Autor |
Wiadomość |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 30-01-2009, 22:28
|
|
|
Chciałbym się podzielić z wami czymś co bardzo mnie zraniło, i jednocześnie potężnie zbulwersowało oraz natchneło, aby komuś dać w twarz...
No to ledwo ropoczęta nasza karjera rajdowa, już dobiega końca...
Oto jej przyczyny:
"REGULAMIN RAMOWY
Puchar Polski Automobilklubów i Klubów w KJS na 2009"
Wycinek tegoż regulaminu:
"4. Podział na klasy
Startujące samochody będą podzielone na klasy w zależności od pojemności silnika, jak następuje:
•
K1 do 903 cm3 włącznie,
•
K2 powyżej 903 cm3 i do 1400 cm3 włącznie,
•
K3 powyżej 1400 cm3 i do 1600 cm3 włącznie,
•
K4 powyżej 1600 cm3 i do 2000 cm3 włącznie,
•
K5 powyżej 2000 cm3
•
K6 pojazdy z napędem na 4 koła bez względu na pojemność silnika
•
Grupa „Gość” (zawodnicy z licencją stopnia „R”, „R1” oraz „R2”)
Pojazdy klasy „K6” nie będą klasyfikowane w generalnej klasyfikacji poszczególnych rund oraz w generalnej klasyfikacji rocznej. "
Czyli nieklasyfikowani mogą nie jeździć, bo i tak z tego ni nie będą mieli...
Nie wiem dlaczego tak zrobili, bardzo dużo załóg odejdzie z PPAiK-u, to są bezsensowne działania.
Sam mistrz zeszłorocznej rundy (Michał Smejda) jeździł Mazdą 323 GTR 4x4...
Nie wiem do czego mają prowadzić ich działania, ale podcinają gałąź na której siedzą.
Papik upadnie, grupa tym się zajmująca straci prace, wynagrodzenie... a przecież samochody 4x4 takie jak MItsubishi Lancer, Subaru Impreza wyżej wspomniana Mazda czy też i Audi i VW z mocnymi silnikami dawały najwięcej frajdy w tych zawodach! Najwięcej publiczności przybywało, aby pooglądać jak trwa wyścig zbrojeń w dawnej klasie 5 (auta powyżej 2 litrów pojemności)
Nie ma sensu startować skoro nie ma szans, aby coś osiągnąć...
Dla laików:
PPAiK - Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów - PZM (PPAiK - PZM) w Konkursowych Jazdach Samochodowych
KJS - Konkursowa Jazda Samochodem |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11176 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 31-01-2009, 13:10
|
|
|
To przecież jakiś nonsens
To jakby wędkarzowi kazali wędkować w wannie.Z góry wiadomo,że nic nie złapie
współczuje Ci Michał,chyba zabrali Ci marzenia |
_________________
 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 09-02-2009, 16:30
|
|
|
no dobra ludziska, skoro przy pomocy Jacka znalazłem nasz wspólny koncik to chciałbym napisać, że mam do sprzedania praktycznie cały środek z białego gala. Zewnętrzne elementy (jak wiadomo) przydadzą mi się, więc nie bardzo chce się ich pozbywać, ale środek owszem (oprócz kopmpletu foteli z kanapą tylnią, bo już sprzedane). Więc jak coś to pisać na PW ! |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 13-02-2009, 16:04
|
|
|
Kurde odkąd przenieśli tu temat nigdy nie moge go znaleźć musze przez wyszukiwarke szukać sam siebie heheheh Polewa.
Przy swoim miśku - znowu - nic nie zrobiłem, ciągle coś, dalej biedak stoi na warsztacie i sie kurzy |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-02-2009, 16:59
|
|
|
mitsu_pl napisał/a: | K6 pojazdy z napędem na 4 koła bez względu na pojemność silnika
•
Grupa „Gość” (zawodnicy z licencją stopnia „R”, „R1” oraz „R2”)
Pojazdy klasy „K6” nie będą klasyfikowane w generalnej klasyfikacji poszczególnych rund oraz w generalnej klasyfikacji rocznej. " |
No to pięknie...Chyba sprzedam mazdę |
_________________
 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 14-02-2009, 10:46
|
|
|
zostały jeszcze okręgówki, które rządzą się własnymi prawami i tam naszczęście zostało jeszcze po staremu |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-02-2009, 11:56
|
|
|
"przekierowali" mnie do tego teamtu
a to dlatego że coraz bardziej nakręcam się ( a co wazniejsze moja prawie żonka też) na http://allegro.pl/item551...ant_2_5_v6.html
są jakieś opinie, oglądał ktoś ten egzmeplarz ? mieszka ktoś może we Włoszczowej?
na co zwrócić uwagę przy oględzinach? Sprzedający wspominał coś o małym luzie na drążkach. I o rdzy na przednich nadkolach ( niecynkowali ich? eh te japopńce:( )
zmieniam samochód na bardziej rodzinny, i galant jest w kręgu moich zaiteresowań.
Powiedzcie mi też proszę, jak żwawe jest te 170 km? Poniżej 16 na 400 schodzi?
O spalaniu już czytałem że nie ma tragedii ( w porównaniu z jedną z moich opcji - alfą V6 )
kolejne pytanie - 4wd czyli rozkład mocy na osie ? jak to działa w galancie?
i jescze jedno - to jest bezpośredni wtrysk , czy normalnei listwa z wtryskiwaczami ( w kontekście gazu pytam) |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 18-02-2009, 14:56
|
|
|
gres napisał/a: | I o rdzy na przednich nadkolach ( niecynkowali ich? eh te japopńce:( ) |
Coś tam dawali OCYNK |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11176 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 18-02-2009, 16:54
|
|
|
gres, co prawda aukcja się chyba skończyła,ale domyślam się,że chodzi o E88.
Posiadam takie auto od listopada,więc za wiele nie mogę powiedzieć.
W każdym bądź razie,jestem zadowolony.
Auto trzyma się drogi jak przyklejone.Poprawione hamulce zatrzymują go bez problemu.
Zawieszenie,to jest słaby punkt tych aut,ale jak się dba,to idzie przeżyć.
Spalanie nie jest tragiczne.Przy porządnym deptaniu w mieście spalił 16 litrów.
Normą jest ko.13 litrów.W trasie 8,5-9 litrów,przy prędkości ok.100 km/h.
Silnik bardzo elastyczny,bez problemu założysz instalkę.
ogółem,mocny samochód,z dobrym wyposażeniem.
Masz pytania,pytaj śmiało
Pozdro. |
_________________
 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 18-02-2009, 17:53
|
|
|
a ja się tyle namęczyłem, żeby mu odp. w temacie "chce kupić gala" |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 18-02-2009, 18:01
|
|
|
mitsu_pl napisał/a: | a ja się tyle namęczyłem, żeby mu odp. w temacie "chce kupić gala" |
gres czyta i tu i tam |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11176 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 18-02-2009, 22:42
|
|
|
Michał,Twój post w "Chcę kupić.."
To po prostu Mistrzostwo Świata
chyba mam zaległości |
_________________
 |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-02-2009, 10:32
|
|
|
no to ja odpisze w "chce kupić " |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 19-02-2009, 10:37
|
|
|
jak to sie mówi, wlazłeś między wrony to kracz jak one
gres wszystkiego co chciałbyś wiedzieć, musisz wiedzieć i będziesz wiedział dowiesz się tu. Wszyscy Ci pomożemy możliwie najlepiej, ponieważ jest to małe grono mocno wspierających sie zapaleńców E88A.
Ja mam swojego od niedawna ma 210tys km, poprzednie 2,0 miało 170tys i w żadnym nie wychodziła rdza z nadkoli, jedyne gdzie zauważyłem rudą to koło uszczelki na dachu na łączeniach z przednia i tylną szybą, tak pozatym bezzzzz |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-02-2009, 10:50
|
|
|
ten ma 160 tyś.... rocznik '93 .....
Kurka rdza by znaczyła że mógł być praśnięty. Jak to sprawdzić ? Popatrzeć po lakierze, po kołach , sprawdze pod maską czy tam nie widać śladów. Możliwe że to jakieś przytarcie , w sumie często się zdarza. |
|
|
|
 |
|