Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Turbo do 4g63
Autor Wiadomość
Kasia i Tomek
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2009, 18:43   Turbo do 4g63

Witam czy do 4G63 z 1997 można założyć turbinę i podstawowe pytanie czy nie zniszczy to za wszystko pozostałych podzespołów w silniku. Znalazłem fajny zestaw na ebay


http://cgi.ebay.com/ebaym...bayphotohosting
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2009, 20:58   

moj ulubiony temat :)

polecam
http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=577
http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=3291
 
 
Kasia i Tomek
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2009, 21:56   

znalazłem do niego jeszcze kilka gratów nowe tłoki z korbowodami oczywiście kute i mocniejsze panewki mało za to nie wyjdzie ale chyba warto przerobić tylko czy układ hamulcowy w modelach z Turbo jest inny bo ten nie wyhamuje tego auta wtedy. Mam i tak 4 nawiercane tarcze wysokiej jakości i ceramiki klocki ale to wszystko jest nic nie wiem czy te hamulce są zawsze takie słabe w tych autach w Ibizie jak naduszę hamulec to stoi w miejscu
 
 
extrim 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipe 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-02-2009, 22:31   

zaloz heble od bodajze evo VIII jak cie stac :Q
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2009, 22:31   

Kasia i Tomek, tloki i korby to polowa sukcesu... oczywisice mowimy o mniejszym stopniu sprezania, by odprezyc silnik pod turbo... sama turbina... skoro juz kujemy wiec nie oplaca sie wsadzic seriii wiec big 16g evo III jakies 3000-3500zl
uklad wydechowy trzeba wtedy juz przerobic na minimum 2,5" turboback... wiec jakies 2000-2500zl

wiekszy intercoolere z orurowaniem na laczniakch samco kolejne 2000-2500zl :D

idziemy dalej :) trzeba ogarnac elektronike... polecam ecu mastera ; stroejenie, urzadzenie montaz - 1700zl
idziemy dalej :> paliwo :> walbo 400zl, regulator 350zl, wtryski jakies 450 na dzien dobry do 300hp stykna jakies uzywki 500zl,
kolektor wydechowy no uzywaka moze byc jakies 200-300zl z 2g z jeden gie szkoda kasy
dalej
przeowdy chldzoenia, smarowanie turbosprezarki -200-300zl
dren oljowy, przerobienie miski, indywidualne

przydaly by sie jakies zegary... chocby egt, boost, oil temp, z montazem jakies 1500zl

zawro upustowy, filtr to juz swoja droga jakies 700-800zl... dojda jakies uszczelki, ktos to musi poskladac, sprzeglo przydalko by sie jakies stage 2 lub nawet 3... i tak seryjna skrzynia z GSa tego nie ogranie... i zabawa zaczyna sie miescic w 15 tysiacach :>

[ Dodano: 14-02-2009, 22:33 ]
extrim napisał/a:
zaloz heble od bodajze evo VIII jak cie stac :Q
same heble to koszt 800-1200zl za uzywko... do tego klocki ferrodo ds 2500 jakies 350zl, tarcze brembo zwykle po kompieli olejowej to koszt 1500zl, a ze to nie spasuje do eclispea trzeba kupic zwrotnice z galanta 97 2,5l :) obie .,... cena indywidualna... przewody hamulcowe bodajze podejda
 
 
Kasia i Tomek
[Usunięty]

Wysłany: 15-02-2009, 11:31   

Wiesze 15 tys to jeszcze nie jest tak dużo chociaż za 19 można kupić całego w Turbo tylko nigdy nie wiesz co to jest a jak przejadę 200km i się rozleci to wolę zrobić sobie od podstaw i mieć coś co pojeździe. Ne Ebay nie są takie złe ceny nawet na te klamoty i mają wszystko w USA do niego zaczekam więc aż dolar trochę spadnie i zacznę składać to klamoty
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 15-02-2009, 12:54   

Odpowiedź jest prosta. Sprzedać co sie ma za jak najwięcej, kupić turbo z wiadomymi usterkami i wpakować 5 tyś w natychmiastowe usunięcie usterek oraz wymianę elementów wyeksploatowanych .
Czytaj taniej, szybciej , pewniej.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 15-02-2009, 18:13   

HouseM, +1

Kasia i Tomek, tylko nie ebay... tam jest tanio :> tanio nie znaczy dobrze... dobrze nie rowna sie chinszczyzna:) zakucie silnika robocizna i czesci to okolo 8 tysiecy
 
 
hammer 
Nowy Forumowicz


Auto: Eclipse 3G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 2
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-02-2009, 11:07   

Kasia i Tomek, a ja mam takie turbo do sprzedania :P , tylko ze big16g z evo VIII

http://www.eclipse.net.pl...p?p=69425#69425
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.