Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Podskakuje podczas przyśpieszania
Autor Wiadomość
eddi1977 
Forumowicz


Auto: uno 900 :)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 194
Skąd: Otwock,Chełm
Wysłany: 08-01-2009, 20:47   

Rzeczywiście,temat przerabiany.Nie ma u mnie stego systemu zapobiegającego poślizgowi.Czasami zdarzało mi się za bardzo rozkręcić silnik przy ruszaniu bo wcześniej jezdziłem seicento ale to już przeszłość,teraz czasem zerwie się przyczepność ale nie podskakuje.Utwierdziłem się w przekonaniu że z auto jest w porządku.Dzięki za pomoc.
 
 
 
seir 
Mitsumaniak

Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 557
Skąd: Wr
Wysłany: 08-01-2009, 21:23   

U mnie to wygląda tak:

Silnik cieplutki, ruszam z piskiem z TCL'em włączonym na mocno przyczepnym asfalcie, na zimówkach z za małym ciśnieniem w oponach. Silnik po momencie kręcenia rzuca czymś pod maską, ale ciężko powiedzieć czy lata całe auto z przodu czy tylko silnik, robi "puf puf puf" i jak lekko puszczam gaz to jedzie OK. Nie próbowałem piłować więcej.

Dodam jeszcze, że nie wiem jaki jest stan poduszki, amorki są po "Przód L/P: 68%/70%" wg badań w ASO Mitsu Wrocław, guma zimowa na feldze 15".

Jutro to zbadam, ale pomiar będzie ze śliskiej nawierzchni, dojdę do 6k obrotów i zobaczymy co z tego będzie.
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 08-01-2009, 21:30   

Mam podobne objawy z hopami ale tylko po długim (tydzień) staniu auta, wysprzęglam wtedy wolniej i delikatniej i jak ruszę to efekt już się nie pojawia. Nie mam tak po każdej przerwie w urzytkowaniu więc to nie reguła.
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
mirek_bham
[Usunięty]

Wysłany: 26-01-2009, 21:53   

tez tak mialem i wymienilem sprzeglo i wszystko sie skonczylo
 
 
MacFly 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5 V6 :]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 251
Skąd: Żary
Wysłany: 26-01-2009, 23:28   

To jest normalne zjawisko, koła tracą przyczepność i nie mogą jej złapać więc podskakuję, a co do poduszki silnika to bajki panowie opowiadacie.

Pierwszy lepszy przykład http://www.youtube.com/watch?v=Z-7IEPTAoTg , najlepiej to widać w ~4:12 czy ten mustang też ma poduszkę, amory i Bóg wie co jeszcze do wymiany ??
_________________
Gość Zobacz Mój Galant EA5A :) "Niebieski Delfinek"


 
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 27-01-2009, 07:44   

dobry przyklad, choc moze nie do konca, bo troche inna charakterystyka zawieszen byla w tamtych latach w USAautach-charakterystyczne "bujanie", ktore dzisiaj jest nie do pomyslenia:)
 
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 27-01-2009, 22:11   

Obstawiam amory - kola lapiac i tracac przyczepnosc powoduja podbijanie kol - amor powinien to stlumic - a tego nie robi ... Czy ktos kto zalozyl nowe amory do gala ma takie cos??
Co do badan amortyzatorow - na przykladzie innego auta - mialy po 65% (wiec niby b.dobre) ,ale jak zmienilem na nowe - zachowanie auta diametralnie inne (lepsze :) )
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
wawer82 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2,0 16V 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 156
Skąd: Łomża
Wysłany: 28-01-2009, 22:11   

A mi się wydaje ze to zależy od opon. Na letnich Firestone FIREHAWK TZ200 15' tego zjawiska nie było a jak założyłem zimówki Michelin Alpin tez 15' to zaczęło podskakiwać. Amory te same wiec obstawiam tylko na opony...
 
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 01-02-2009, 13:34   

Ja mam to na jednych jak i drugich oponach.
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
pepi 
Forumowicz


Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 519
Skąd: zabrze
Wysłany: 01-02-2009, 14:56   

U mnie było to samo zmieniłem opony felgi klocki zbieżność i bez zmian
Okazało się ze to wina przegubów jak je rozebrałem okazało się ze ścianki kielichow SA wyślizgane
Przy gwałtownym ruszaniu łożyska nie toczyły się równo i gładko
Nie udało mi się znaleźć nowych Pol osiek wiec zamieniłem kielichy prawy na ;lewa stronę i na odwrót teraz to szarpanie występuje tylko na wstecznym, no ale na nim nie jezdze na co dzień wiec nie jest zle
_________________

 
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 01-02-2009, 15:11   

pepi napisał/a:
U mnie było to samo zmieniłem opony felgi klocki zbieżność i bez zmian
Okazało się ze to wina przegubów jak je rozebrałem okazało się ze ścianki kielichow SA wyślizgane
Przy gwałtownym ruszaniu łożyska nie toczyły się równo i gładko
Nie udało mi się znaleźć nowych Pol osiek wiec zamieniłem kielichy prawy na ;lewa stronę i na odwrót teraz to szarpanie występuje tylko na wstecznym, no ale na nim nie jezdze na co dzień wiec nie jest zle


Mowimy o czym innym chyba :)
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
pepi 
Forumowicz


Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 519
Skąd: zabrze
Wysłany: 01-02-2009, 15:18   

5eba napisał/a:


Mowimy o czym innym chyba :)


:lol: :lol: pytanie bylo o skakanie przy gwaltownym ruszaniu :wink: u mnie tak bylo i rozwiazalem ten problem tak jak pisalem :lol:
_________________

 
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 01-02-2009, 15:30   

Zdziwilo mnieto,ze wiesz iz teraz masz to na wstecznym :) Palisz gumy na wstecznym ?? :) Bo mowimy o podskakiwaniu kiedy opony traca przyczepnosc,tzw palenie gumy,zryw czy jak to zwal :)
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
pepi 
Forumowicz


Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 519
Skąd: zabrze
Wysłany: 01-02-2009, 15:43   

5eba napisał/a:
Zdziwilo mnieto,ze wiesz iz teraz masz to na wstecznym :) Palisz gumy na wstecznym ?? :) Bo mowimy o podskakiwaniu kiedy opony traca przyczepnosc,tzw palenie gumy,zryw czy jak to zwal :)


Już mowie
Jak rozebrałem przeguby okazało się ze SA tam 3 walki na łożyskach które ślizgają się po 3 krawędziach kielicha
Te krawędzie były już wyjechane, miały wgłębienia, wiec jak dodawałeś gazu wałek nie obracał się gładko tylko wpadał w te zagłębienia ( tak jak wjechanie kolem w dziurę)
Kiedy je zamieniłem ścianki z wgłębieniami SA z 2 strony i walki ślizgają się po nich jak się jedzie do tylu, a „zdrowe ścianka SA teraz kiedy jedzie się do przodu
Kurcze nie wiem czy wiesz o co mi chodzi ale inaczej nie potrafię tego wyjaśnić :lol:
:lol:
_________________

 
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 01-02-2009, 16:46   

Ja rozumie o czym mowisz,bo mialem zurzyte kielichy w escorcie RS 2000 (jednego "lozyska" juz nie bylo nawet) ,ale on szarpal,podskakiwal zespol napedowy,drzalo cale auto przy ruszaniu i przyspieszaniu,ale kola nie podskakiwaly kiedy tracily trakcje :) i mysle ,ze Ty mowisz o tych objawach wlasnie :)
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.