Problem z komputerem w Carismie 1.8 GDI GLX |
Autor |
Wiadomość |
beretek
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8gdi glx
Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 10 Skąd: krakow
|
Wysłany: 01-02-2009, 18:44 Problem z komputerem w Carismie 1.8 GDI GLX
|
|
|
Po odpieciu pradu zaczely falowac obroty i na zimnym silniku gasnie.
Bardzo prosze o jakas rade. Dzieki z gory. |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 01-02-2009, 18:51
|
|
|
beretek napisał/a: | Po odpieciu pradu zaczely falowac obroty i na zimnym silniku gasnie. |
moze to wina brudnej przepustnicy Wyczysc i naucz obrotow, wtedy powinno byc dobrze
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
beretek
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8gdi glx
Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 10 Skąd: krakow
|
Wysłany: 01-02-2009, 19:01
|
|
|
Robson86, super dzieki.tylko nie wiem jak to zrobic.to moj pierwszy japonczyk i jeszcze benzyna.Z gory dzieki |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 01-02-2009, 19:11
|
|
|
Tutaj masz wszystko opisane
http://lechr.internetdsl.pl/przepustnica/przep.htm
ok 2godziny roboty jeśli robisz to pierwszy raz.
Potrzebne kilka kluczy, pędzel, rozpuszczalnik, miska z płynem do mycia, czysta szmata do wycierania, kombinerki, śrubokręt.
Prosta robota choć trochę ciężko się dostac do przepustnicy i najlepiej zdjąć trąbę słonia a później trochę kombinowania z opaskami na wężykach obiegu grzania przepustnicy i delikatnie z wtyczkami przy rozpinaniu bo trzeba odpowiednio blokadę rozłączenia odbezpieczyć.
PS ogolnie raz na jakis czas (czyli ok 20-40tys km) dobrze przeczyscic przepustnice, wtedy nie mamy takich sytuacji jak przygaszanie silnika
Polecam lekture forum, mysle ze znajdziesz odpowiedz na kazde Twoje pytanie a jak nie, to pytaj, jest duzo osob ktore napewno Ci pomoga
beretek napisał/a: | to moj pierwszy japonczyk i jeszcze benzyna |
gratuluje wiec dobrego wyboru
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
beretek
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8gdi glx
Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 10 Skąd: krakow
|
Wysłany: 01-02-2009, 19:21
|
|
|
Robson86, wielkie dzieki.czy nauka obrotow tez jest taka prosta?tego nie wiem jak to zrobic.jesli mozesz to pomoz.dziekuje i pozdrawiam |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 01-02-2009, 19:23
|
|
|
sa dwie metody, najlepiej odlacz klemry akumulatora na jakis czas a nastepnie podlacz je i wlacz auto na jakies 10minut, pozniej przejedz sie gdzies uzywajac calego zakresu obrotow i Twoja Carisma powinna sama sie nauczyc obrotow.
lub mozesz sprobowac np tak:
(1) Uruchom silnik, pozwol nagrzac sie silnikowi az temperatura w chlodziwa osiagnie temperature 85.
Kiedy temperatura osiagnie 85 lub wiecej przelacz stacyjke w pozycje ON
(2) Przelacz stacyjke w pozycje OFF by zatrzymac silnik
(3) Po 10 lub wiecej sekundach uruchom ponownie silnik
(4) Pozostaw uruchomiony silnik na 10 minut spelniajac ponizsze warunki
-skrzynia biegow: Neutralny (P dla skrzyni automatycznej)
-Klimatyzacja lub nagrzewnica: Wylaczona
-Temperatura chlodziwa: 83 lub wiecej
(5) Zatrzymaj Silnik
(6) Uruchom ponownie silnik na 10 minut spelniajac ponizsze warunki
-skrzynia biegow: Neutralny (P dla skrzyni automatycznej)
-Klimatyzajaca: Wlaczona (temperatura ustawiona na maxymalne chlodzenie, dmuchawy na najwyzsza predkosc
i okna maksymalnie otwarte)
-Temperatura chlodziwa: 83 lub wiecej
(7) Powtorz kroki (5) i (6)
Uwaga:
1) Kiedy temperatura na zewnatrz jest 20 lub wiecej i gdy klimatyzajca chodzila caly czas mozna pominac krok (7)
2) Podczas operacji "nauki" silnika w krokach (4) i (6), kiedy praca silnika przelaczy sie z ubogiej do
*stoichiometric*, silnik moze sie samoistnie zatrzymac. W tym wypadku wyczysc przepustnice i powtorz
krok (1) i kazdy nastepny
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
beretek
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8gdi glx
Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 10 Skąd: krakow
|
Wysłany: 01-02-2009, 19:45
|
|
|
Robson86, dzieki.wielkie.ide probowac.dam znac jak skoncze.pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje za pomoc |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 01-02-2009, 19:49
|
|
|
beretek napisał/a: | Robson86, dzieki.wielkie.ide probowac.dam znac jak skoncze.pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje za pomoc |
nie ma problemu i ciesze sie ze moglem pomoc Mam nadzieje ze latwo Ci pojdzie Powodzonka I jesli moglbys to prosze ciepnij pomogl
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
beretek
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8gdi glx
Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 10 Skąd: krakow
|
Wysłany: 01-02-2009, 20:28
|
|
|
Robson86, ok.gotowe.zrobilem to pierwszym sposobem i dziala.przed pierwszym odpieciem pradu obroty nie falowaly wiec przepustnica jest ok.teraz po nauce obrotow nic nie faluje jest jak dawniej bardzo dziekuje.pozdrawiam i do nastepnego razu
|
|
|
|
 |
|