Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
jaki napęd??
Autor Wiadomość
racer 
Nowy Forumowicz

Auto: nieposiadam auta
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: suwałki
Wysłany: 31-01-2009, 11:59   

aha ,dzięki
 
 
Yanko
[Usunięty]

Wysłany: 02-02-2009, 00:11   

W topgear tak napisali, bo podział mocy jest 45% na przodzie, a 55% na tyle. Tak jest zestrojony reduktor, w artykule to było. :idea:
 
 
rkasia11
[Usunięty]

Wysłany: 02-02-2009, 08:18   

a wersja vr4 ma LSD w różnicowym? (limited slip diferencjal) czy jakoś tak.
Bo słyszałem, że ma jakieś odśrodkowe sprzęgło, ale czegoś takiego w życiu nie widziałem.
Pozdro!!!!
 
 
pavulon 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 93
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 02-02-2009, 16:18   

rkasia11 napisał/a:
a wersja vr4 ma LSD w różnicowym? (limited slip diferencjal) czy jakoś tak.
Bo słyszałem, że ma jakieś odśrodkowe sprzęgło, ale czegoś takiego w życiu nie widziałem.
Pozdro!!!!


Sądze że to jest szpera lelkościowa :)
_________________
Sprzedam pajero 3.2 DID 2002r.
 
 
 
Yanko
[Usunięty]

Wysłany: 22-02-2009, 18:27   

jest to tu dość dokładnie wytłumaczone (prawie po polsku) http://translate.google.p...cial%26hs%3Dycx
 
 
Ice 
Nowy Forumowicz

Auto: GTO (3000gt)
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 4
Skąd: brzozow
Wysłany: 03-03-2009, 17:19   

A ja mam orginalna wersje JDM GTO 92r naped 4x4, 4 kola skretne i autko bez turbin :)
 
 
 
t0masz
[Usunięty]

Wysłany: 16-03-2009, 23:01   

Panowie szukam danych dotyczących układu napędowego VR4. Interesuje mnie jak rozdzelany jest moment, w jaki sposób to się odbywa. Czy reduktor to tylko przedładna kątowa czy posiada jeszcze jakieś dodatkowe elementy we wnętrzu. Czy tylny most posiada jakies dodatkowa blokade uślizgu. Oglądałem szkynie od Galanta VR4 od środka wygląda ona tak:


w 3000gt jest napewno podobna, wiec może wie ktoś jak to działa :)
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 17-03-2009, 08:21   

Witam, moment jest rozdzielany 45% na przód 55% tył, przekazywanie napędu na tył odbywa się przez przekładnie kątową której są dwa modele do 5 biegowej skrzyni i do 6 biegowej, różniące się ilością zębów na wałku. Tylny most ma mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Ta skrzynia od galanta jest podobna tylko na pierwszy rzut oka w rzeczywistości wiele je różni. pozdro
 
 
 
t0masz
[Usunięty]

Wysłany: 17-03-2009, 11:31   

czyli w skrzyni jest sprzęgło wiskotyczne? czy mechanizm cierny płytkowy, mechanizm cierny stożkowy?
i to samo w tylnym moście tzw szpera.
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 17-03-2009, 15:37   

Centralny dyferencjał posiada sprzęgło wiskotyczne, w tylnym moscie również jest element wiskotyczny LSD.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.