jaki napęd?? |
Autor |
Wiadomość |
racer
Nowy Forumowicz
Auto: nieposiadam auta
Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 5 Skąd: suwałki
|
Wysłany: 31-01-2009, 11:59
|
|
|
aha ,dzięki |
|
|
|
 |
Yanko [Usunięty]
|
Wysłany: 02-02-2009, 00:11
|
|
|
W topgear tak napisali, bo podział mocy jest 45% na przodzie, a 55% na tyle. Tak jest zestrojony reduktor, w artykule to było. |
|
|
|
 |
rkasia11 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-02-2009, 08:18
|
|
|
a wersja vr4 ma LSD w różnicowym? (limited slip diferencjal) czy jakoś tak.
Bo słyszałem, że ma jakieś odśrodkowe sprzęgło, ale czegoś takiego w życiu nie widziałem.
Pozdro!!!! |
|
|
|
 |
pavulon
Mitsumaniak

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 93 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 02-02-2009, 16:18
|
|
|
rkasia11 napisał/a: | a wersja vr4 ma LSD w różnicowym? (limited slip diferencjal) czy jakoś tak.
Bo słyszałem, że ma jakieś odśrodkowe sprzęgło, ale czegoś takiego w życiu nie widziałem.
Pozdro!!!! |
Sądze że to jest szpera lelkościowa |
_________________
 Sprzedam pajero 3.2 DID 2002r. |
|
|
|
 |
Yanko [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Ice
Nowy Forumowicz
Auto: GTO (3000gt)
Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 4 Skąd: brzozow
|
Wysłany: 03-03-2009, 17:19
|
|
|
A ja mam orginalna wersje JDM GTO 92r naped 4x4, 4 kola skretne i autko bez turbin |
|
|
|
 |
t0masz [Usunięty]
|
Wysłany: 16-03-2009, 23:01
|
|
|
Panowie szukam danych dotyczących układu napędowego VR4. Interesuje mnie jak rozdzelany jest moment, w jaki sposób to się odbywa. Czy reduktor to tylko przedładna kątowa czy posiada jeszcze jakieś dodatkowe elementy we wnętrzu. Czy tylny most posiada jakies dodatkowa blokade uślizgu. Oglądałem szkynie od Galanta VR4 od środka wygląda ona tak:
w 3000gt jest napewno podobna, wiec może wie ktoś jak to działa |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 17-03-2009, 08:21
|
|
|
Witam, moment jest rozdzielany 45% na przód 55% tył, przekazywanie napędu na tył odbywa się przez przekładnie kątową której są dwa modele do 5 biegowej skrzyni i do 6 biegowej, różniące się ilością zębów na wałku. Tylny most ma mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Ta skrzynia od galanta jest podobna tylko na pierwszy rzut oka w rzeczywistości wiele je różni. pozdro |
|
|
|
 |
t0masz [Usunięty]
|
Wysłany: 17-03-2009, 11:31
|
|
|
czyli w skrzyni jest sprzęgło wiskotyczne? czy mechanizm cierny płytkowy, mechanizm cierny stożkowy?
i to samo w tylnym moście tzw szpera. |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 17-03-2009, 15:37
|
|
|
Centralny dyferencjał posiada sprzęgło wiskotyczne, w tylnym moscie również jest element wiskotyczny LSD. |
|
|
|
 |
|