Przesunięty przez: swinks_UK 08-02-2009, 02:46 |
LEGNUM VR4 z Allegro |
Autor |
Wiadomość |
Jacho [Usunięty]
|
Wysłany: 30-04-2008, 00:17 LEGNUM VR4 z Allegro
|
|
|
http://allegro.pl/item351...m_ralliart.html
Rzeczywiście wart tej ceny? 1998 rok za takie pieniądze?
Co to znaczy:
Kod: | Zalozony jest BOV i trzeba sie nauczyc z tym jezdzic lub zakladamy z powrotem orginal, odczucie jest takie (dla nie wprawionego), ze czasami mocy ubywa | ?
I jeszcze pytanie, co ten sprzęt:
Kod: | Dodatki:
-zalozona najlepsza dostepna na rynku w Japonii NEW HKS SUPER SEQUENTIAL BLOW OFF VALVE 6A13 Kit- bardzo fajny aczkolwiek drogawy dodatek, robi charakterystyczne psssst przy zdjeciu nogi z gazu czy zmianach biegow. |
robi poza tym "psssst"?
J. |
|
|
|
 |
Cezar
Mitsumaniak Veni, Vidi, Vici

Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 13 Lip 2005 Posty: 7812 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 30-04-2008, 02:01
|
|
|
z japonii i z kierownica po chrzescijansku....... WOOOOOOOW |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Jacho [Usunięty]
|
Wysłany: 30-04-2008, 09:17
|
|
|
Bryczka wygląda nieziemsko, tylko to było przerabiane RHD na LHD (chrześcijańskie ) - rozumiem, że ujmy nie ma żadnej, bo przeróbka nie była zbyt duża (co z tą grodzią?)
Poza tym, że ma niezłego powera i robi "pssst" to tylko cena mnie zastanawia, bo za taką kasę to z tego rocznika można 2 Gale kupić (no tak, ale nie będą robić "pssst" ), no ale rozumiem, że koszty sprowadzenia z Japonii są dzikie i oprócz tego auto jest super, więc musi tyle kosztować (?)
Nie szukam dziury w całym, bo gdybym miał kasę, to bym pewnie je kupił , ale szukam uzasadnienia wysokiej ceny (2 x turbo? sprowadzenie z Japan?)
Wiem np., że w Toyotach w Polsce bardzo krótko w salonach sprzedawali model Avensis Verso, bo był zbyt drogi - koszty sprowadzenia z Japonii (tam składane).
J. |
|
|
|
 |
Tobi [Usunięty]
|
Wysłany: 30-04-2008, 09:27
|
|
|
No ok, ale czemu "trzeba nauczyć się tym jeździć"? |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 30-04-2008, 09:44
|
|
|
Tobi i Jacho: spytajcie się PLPyntona, to jego auto. Było wiele razy omawiane na forum. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 30-04-2008, 10:37
|
|
|
trzeba nauczyc sie tym jezdzic bo tylko w grach jest latwe prowadzenie samochodu ktory przyspiesza do setki lekko powyzej 5 sekund, szczegolnie jesli ktos w zyciu nie prowadzil auta z turbo |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Jacho [Usunięty]
|
Wysłany: 01-05-2008, 16:12
|
|
|
OK, dzięki
Słuchajcie - tylko mnie od razu nie mordujcie - gdzie umieścić pytanie o Mitsu Space Stara? Bo nie ma takiego podforum jak "Chcę kupić Space Stara", więc może tu zapytam:
http://moto.allegro.pl/it...w_tvnturbo.html
Czy sprzedawcą jest może jakiś klubowicz? Jaki jest rozstaw śrub w kółkach - 5 x 114,3? Na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?
J. |
|
|
|
 |
Jacho [Usunięty]
|
Wysłany: 01-05-2008, 23:00
|
|
|
Czyli wg Ciebie lepiej w ogóle się nie odzywać? Oczywiście, że nie wiem, o czym piszę. Dlatego pytam Po prostu zastanawiałem się dlaczego taki drogi, pisałem z lekkim żartem, wiadomo, że to jest auto dla konesera i znawcy marki. Wyluzuj
No ale dość OT Nie jeździłem nigdy autkiem z podwójnym turbem, ale może kiedyś - kto wie
Czyli trzeba się nauczyć nie denerwować/postępować, gdy zalewa przy zmianie biegów? Jednym słowem, żeby nie przygasał, trzeba w zasadzie stale jechać z - przynajmniej lekko - wciśniętym pedałem gazu?
O spalanie przez grzeczność nie pytam, ale jak kogoś stać na takie auto, to nie zwraca na to uwagi
Koszty utrzymania pewnie wysokie, ale nie porównywalne z utrzymaniem auta rajdowego?
No ale te 5 sekund do setki "rodzinnym kombi"...
J. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 02-05-2008, 01:22
|
|
|
Jacho napisał/a: | No ale te 5 sekund do setki "rodzinnym kombi"... | Wątpisz w to? Tam jest 280KM jak z fabryki wylatuje a po mapach masz przeszło 300... taka moc robi swoje. 5sek. to wcale nie marzenia. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Jacho [Usunięty]
|
Wysłany: 02-05-2008, 08:09
|
|
|
Marzenia to są o posiadaniu takiego samochodu |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-02-2009, 01:20
|
|
|
hehe, nie znalem tego watku.
fajnie sie czyta pytanie "ale ja za te pieniadze moge kupic dwa galanty, czemu taki drogi?"
moze dlatego ze jest ich w PL siedem sztuk? a na swiecie... ano wlasnie, ile jest na swiecie?
duzy brat EVO, jak to ktos napisal kiedys. i bardziej odprezony bo Vauka.
nie no, poleglem na tych postach |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
miziek [Usunięty]
|
Wysłany: 04-02-2009, 16:17
|
|
|
nabassu, do Anglii bylo sprowadzane 200 sztuk bodajrze + to co z japoni sciagneli i siedzi w japoni |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 04-02-2009, 16:40
|
|
|
Pełno tego na świecie |
|
|
|
 |
miziek [Usunięty]
|
Wysłany: 05-02-2009, 00:58
|
|
|
pomylka 200 sztuk ale wypustu "ralliart" |
|
|
|
 |
|