problem z odpalaniem |
Autor |
Wiadomość |
jerrylos [Usunięty]
|
Wysłany: 04-02-2009, 11:43 problem z odpalaniem
|
|
|
witam. mam problem. moj colt nie chce odpalac gdy jest ponizej zera. musze go duzo "cheśtać" zeby odpalil. potrafie nawet akumulator zajezdzic a nie odpale. jak jest kolo zera to jeszcze pol bidy, bo siedze w aucie 10min i odpale, ale czym bardziej poznizej zera tym gorzej.
i gdy go odpalam to nic nie chce zalapac, pozniej gdy juz go pomecze, to na pierwszym obrocie probuje zalapac, pozniej nic. a gdy juz mi sie go uda odpalic, to ma pol tys obrotow i kilka razy musi zgasnac. i jak tylko dotkne gaz to zdycha, nawet gdy juz udaje mu sie utrzymac to 500obotow/min. Sad nawet gdy juz mi sie uda wejsc na obroty, to przez jakis czas nie moge jechac ponizej 2,5tys obrotow/min bo sie zdusza i szarpie. co to moze byc? dodam ze silniczek krokowy tez mam do wymiany, ale to inna kwestia, bo kupilem od krzyzaka drugi i tez juz nie dziala.
no wiec co to moze byc koledzy z tym, odpalaniem?
RATUNKUUUUU
aha, colt w benzynie, po wymianie kondow |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 04-02-2009, 13:56
|
|
|
pisalem, ze to nie bedzie silniczek krokowy...
a sprawdzales czujnik temp. silnika? ustawiales obroty wg mojej procedury?
jak wyglada iskra oraz kwestia cisnienia paliwa? jakie ma sprezanie? |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 04-02-2009, 18:15
|
|
|
i uważaj na rozrusznik bo po takim katowaniu może być do remontu a dokładniej szczotki automat Krzyzak, podobnie jak ty stawiam na czujnik temp. świadczą o tym obroty /czujnik jest koło termostatu i ma dwa wyjścia -- /dokładniej to są dwa pierwszy od kabiny ma jeden pin konektorowy to czujnik termometru w środku a drugi z dwiema końcówkami to czujnik dla ECU/ |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-02-2009, 20:07
|
|
|
Miałem identyczną sytuacje (no prawie bo czy temp. na plusie czy na minusie to bylo tak samo) a potem mi wyskoczyło check engine (po tygodniu) i okazalo sie ze to kondensatory |
|
|
|
 |
daro183
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi colt glxi 1,6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 4 Skąd: łódz
|
Wysłany: 04-02-2009, 20:14
|
|
|
 |
|
|
|
 |
jerrylos [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-02-2009, 15:12
|
|
|
dwoma - przeciez pisalem na PW, ze z dwoma... |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 05-02-2009, 15:27
|
|
|
A czy sprawdzałeś kompresję, tak jak pytał już zresztą Krzyzak? Zanim w ciemno kupisz czujnik, to może najpierw sprawdź jego oporność? Poproś kogoś z posiadaczy żeby sprawdził oporność w temp około 0 stopni i porównaj. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-02-2009, 17:01
|
|
|
daro183 swoim postem bardzo pomogłeś koledze w problemie |
|
|
|
 |
waski
Nowy Forumowicz
Auto: Mitshubishi Colt 1.8GTI 1991
Dołączył: 04 Lut 2009 Posty: 6 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 05-02-2009, 20:18
|
|
|
witam mam problem Pomocy zrobiem zwarcie czy tam spięcie niechcaco oczywiscie chowalem kabel za tapicerke do podswietlenia ktore sie włącza jak otwiera sie dzrzwi udalo mi sie go odpalic bez problemu po okolo 3 minutach jazdy na gazie zdechł w trakcie jazdy przełaczyłem na benzyne i nic nie pomoglo myslałem ze moze gaz sie skonczył. ale jednak nie kotrolka sie swieci ChEngine i na pocztku nie gasla po wielu wielu probach juz gasnie przy przekreceniu kluczyka słychać przez chwile trzaski jakby spiecia . mechanik mi mowi ze napiecie nie dochodzi do swiec co mu jest jaki to koszt samochod juz 3 dni na warsztacje |
|
|
|
 |
jerrylos [Usunięty]
|
Wysłany: 06-02-2009, 00:40
|
|
|
Owczar napisał/a: | Poproś kogoś z posiadaczy żeby sprawdził oporność w temp około 0 stopni i porównaj. |
co masz na mysli piszac "posiadaczy" bo nie czaje
Krzyzak napisał/a: | dwoma - przeciez pisalem na PW, ze z dwoma... |
nie mam zadnej takiej wiadomosci w skrzynce
Hugo napisał/a: | daro183 swoim postem bardzo pomogłeś koledze w problemie |
tez tak mysle |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-02-2009, 15:48
|
|
|
jerrylos napisał/a: | "posiadaczy" | Odpowiem za kolegę: właścicieli takich samych aut (z tym samym silnikiem). |
|
|
|
 |
jerrylos [Usunięty]
|
Wysłany: 06-02-2009, 20:32
|
|
|
Hugo napisał/a: | Odpowiem za kolegę: właścicieli takich samych aut (z tym samym silnikiem). |
w okolicy tylko ja mam takie cudenko widzialem jeszcze jednego, ale 1.3 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-02-2009, 22:04
|
|
|
jerrylos, na 100% pisalem o czujniku temp. i jego wplywie na odpalanie zimnego silnika
przejrzyj jeszcze raz dobrze PW, bo jak znajde, to |
|
|
|
 |
|