Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z odpalaniem
Autor Wiadomość
jerrylos
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2009, 11:43   problem z odpalaniem

witam. mam problem. moj colt nie chce odpalac gdy jest ponizej zera. musze go duzo "cheśtać" zeby odpalil. potrafie nawet akumulator zajezdzic a nie odpale. jak jest kolo zera to jeszcze pol bidy, bo siedze w aucie 10min i odpale, ale czym bardziej poznizej zera tym gorzej.
i gdy go odpalam to nic nie chce zalapac, pozniej gdy juz go pomecze, to na pierwszym obrocie probuje zalapac, pozniej nic. a gdy juz mi sie go uda odpalic, to ma pol tys obrotow i kilka razy musi zgasnac. i jak tylko dotkne gaz to zdycha, nawet gdy juz udaje mu sie utrzymac to 500obotow/min. Sad nawet gdy juz mi sie uda wejsc na obroty, to przez jakis czas nie moge jechac ponizej 2,5tys obrotow/min bo sie zdusza i szarpie. co to moze byc? dodam ze silniczek krokowy tez mam do wymiany, ale to inna kwestia, bo kupilem od krzyzaka drugi i tez juz nie dziala.
no wiec co to moze byc koledzy z tym, odpalaniem?

RATUNKUUUUU

aha, colt w benzynie, po wymianie kondow
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-02-2009, 13:56   

pisalem, ze to nie bedzie silniczek krokowy...
a sprawdzales czujnik temp. silnika? ustawiales obroty wg mojej procedury?
jak wyglada iskra oraz kwestia cisnienia paliwa? jakie ma sprezanie?
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 04-02-2009, 18:15   

i uważaj na rozrusznik bo po takim katowaniu może być do remontu a dokładniej szczotki automat Krzyzak, podobnie jak ty stawiam na czujnik temp. świadczą o tym obroty /czujnik jest koło termostatu i ma dwa wyjścia -- /dokładniej to są dwa pierwszy od kabiny ma jeden pin konektorowy to czujnik termometru w środku a drugi z dwiema końcówkami to czujnik dla ECU/
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-02-2009, 20:07   

Miałem identyczną sytuacje (no prawie bo czy temp. na plusie czy na minusie to bylo tak samo) a potem mi wyskoczyło check engine (po tygodniu) i okazalo sie ze to kondensatory ;)
 
 
 
daro183 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt glxi 1,6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 4
Skąd: łódz
Wysłany: 04-02-2009, 20:14   


 
 
jerrylos
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2009, 01:12   

cisnienie paliwa jest ok, bo sprawdzane.


a co do czujnika, to bedzie to? czyli z jedna "wtyczka" (ze tak to nazwe)

http://allegro.pl/item533...xus_7_3080.html


czy to: z dwoma "wtyczkami:
http://allegro.pl/item542...shi_7_3228.html
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-02-2009, 15:12   

dwoma - przeciez pisalem na PW, ze z dwoma...
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-02-2009, 15:27   

A czy sprawdzałeś kompresję, tak jak pytał już zresztą Krzyzak? Zanim w ciemno kupisz czujnik, to może najpierw sprawdź jego oporność? Poproś kogoś z posiadaczy żeby sprawdził oporność w temp około 0 stopni i porównaj.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-02-2009, 17:01   

daro183 swoim postem bardzo pomogłeś koledze w problemie :D
 
 
waski 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitshubishi Colt 1.8GTI 1991
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 6
Skąd: Białystok
Wysłany: 05-02-2009, 20:18   

witam mam problem Pomocy zrobiem zwarcie czy tam spięcie niechcaco oczywiscie chowalem kabel za tapicerke do podswietlenia ktore sie włącza jak otwiera sie dzrzwi udalo mi sie go odpalic bez problemu po okolo 3 minutach jazdy na gazie zdechł w trakcie jazdy przełaczyłem na benzyne i nic nie pomoglo myslałem ze moze gaz sie skonczył. ale jednak nie kotrolka sie swieci ChEngine i na pocztku nie gasla po wielu wielu probach juz gasnie przy przekreceniu kluczyka słychać przez chwile trzaski jakby spiecia . mechanik mi mowi ze napiecie nie dochodzi do swiec co mu jest jaki to koszt samochod juz 3 dni na warsztacje
 
 
jerrylos
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2009, 00:40   

Owczar napisał/a:
Poproś kogoś z posiadaczy żeby sprawdził oporność w temp około 0 stopni i porównaj.

co masz na mysli piszac "posiadaczy" bo nie czaje

Krzyzak napisał/a:
dwoma - przeciez pisalem na PW, ze z dwoma...

nie mam zadnej takiej wiadomosci w skrzynce

Hugo napisał/a:
daro183 swoim postem bardzo pomogłeś koledze w problemie :D

tez tak mysle ;)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-02-2009, 15:48   

jerrylos napisał/a:
"posiadaczy"
Odpowiem za kolegę: właścicieli takich samych aut (z tym samym silnikiem).
 
 
jerrylos
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2009, 20:32   

Hugo napisał/a:
Odpowiem za kolegę: właścicieli takich samych aut (z tym samym silnikiem).


w okolicy tylko ja mam takie cudenko :) widzialem jeszcze jednego, ale 1.3 :P
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-02-2009, 22:04   

jerrylos, na 100% pisalem o czujniku temp. i jego wplywie na odpalanie zimnego silnika
przejrzyj jeszcze raz dobrze PW, bo jak znajde, to :wink: :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.