Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tyku
23-09-2015, 14:39
Katalizator - Lancer CYxA
Autor Wiadomość
kila
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2009, 23:58   Katalizator - Lancer CYxA

Mam pytanko czy ktos wycinał katalizator w lancerze x ? i zakladal np. strumienice ? interezuje mnie fakt obecnoci sondy lamba ? czy beda problemy ;/ ?
Ostatnio zmieniony przez tyku 22-09-2015, 15:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-01-2009, 00:13   

kila napisał/a:
interezuje mnie fakt obecnoci sondy lamba ? czy beda problemy ;/ ?

Brak katalizatora=ciągle świecący sie check engine.
kila, jaki Ty masz zamiary w stosunku Lancera 1.8?
_________________

 
 
kila
[Usunięty]

Wysłany: 14-01-2009, 14:17   

bede go troche przerabiał ;) )

stożek,swiece,czipek+ mg motosport wydech;)

z 15-20 powinno w sumie dac
 
 
Uwex 
The Hitman :-)


Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 3273
Skąd: okolice W-wia Śl.
Wysłany: 14-01-2009, 15:14   

Moim zdaniem ,jeśli już coś robić , to raczej tak żeby dół był bardziej żywy ! Ale to moja opinia .
_________________

 
 
 
Zorro123
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2009, 19:45   

kila koniecznie daj do swojego auta wydech z dwoma rurami. 8)
 
 
piomic 
Forumowicz


Auto: Lancer 1,8 Intense 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 737
Skąd: wiesz, że ja to ja?
Wysłany: 15-01-2009, 21:18   

A ja sobie założyłem tylko taką malutką końcówkę z nierdzewki, że ledwie się dała wcisnąć...
Jestem zniesmaczony swoją ignorancją. :(
 
 
Uwex 
The Hitman :-)


Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 3273
Skąd: okolice W-wia Śl.
Wysłany: 16-01-2009, 13:02   

piomic - jesteś jeszcze w stanie patrzeć na siebie w lustrze ? :lol:
_________________

 
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 16-01-2009, 13:08   

I koniecznie zagięty do góry :cry:
Wycięcie kata to proszenia się o kłopoty ale każdy robi co chce.
Powodzenia
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
piomic 
Forumowicz


Auto: Lancer 1,8 Intense 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 737
Skąd: wiesz, że ja to ja?
Wysłany: 17-01-2009, 09:40   

Uwex napisał/a:
jesteś jeszcze w stanie patrzeć na siebie w lustrze
Od miesiąca się nie golę...
 
 
koniar 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galnt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 23
Skąd: kutno
Wysłany: 04-02-2009, 21:13   

ja polecam choinke o zapachu kokosowym - tuning tanim kosztem, dodaje 15 koni :)

a tak powaznie to miałem chęć przerobić swojego Misia, ale sobie odpuściłem bo chyba nie ma sensu po fabryce go poprawiać, jeśli bym chciał sportowego to takiego bym kupił a nie na siłe robił ze zwyklego sportówke

pozdrawiam
 
 
Fubu 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 6
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 08-05-2009, 18:50   

Jeśli chodzi o tuning silników benzynowych wolnossących to wbrew pozorom da się uzyskać dobre efekty. Ale nie poprzez zastosowanie stożka, świec brisk i płyty CD pod lusterkiem. Efekt daje obróbka głowicy: polerowanie kanałów dolotowych, planowanie a także zastosowanie rurowego kolektora wydechowego. Oczywiście także modyfikacja dolotu poprzez np zastosowanie doładowania dynamicznego. Wszystko to jest potem zestrojone nowym czipem. Ma to wszystko same plusy i tylko jeden minus: BARDZO WYSOKIE KOSZTY. Oczywiście jeśli przeróbki będą robione w profesjonalnej fimie a nie u Kazka-Wynalazka.
Zrobiłem taką przeróbkę kilkanaście lat temu w polonezie 1.6 75KM (jednopunktowy wtrysk). W efekcie miał 97 KM (na hamowni) i rzeczywiście jak na poloneza to nieźle wymiatał. Zapłaciłem wtedy za to chyba z 5 tysięcy a poloneza kupiłem za 8 lub 9 tys. Sami odpowiedzcie więc czy to się opłaca... Wtedy uważałem że tak ale teraz z perspektywy czasu pewnie bym sobie odpuścił.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 08-05-2009, 19:21   

No poldka to można planować nawet u kazka wynalazka.... Słyszałem już dawno legendy o kompresji rzędu 14:1 w poldolotach. Zresztą lanosy też ponoć mają bardzo pancerny silnik. Niestety coś mi się zdaje że w Lancerze tak proste to nie będzie. Zrobienie dobrego kolktora wydechowego prosto nie będzie (tak żeby właśnie występowały w nim pożądane zjawiska falowe).

A co do tiuningu to słyszałem że czerwony kolor daje +5KM a białe paski przez środek +2KM.

Krzychu

Ps. Witam kolejną osobę z BB. Wrzuć jakieś foty w dziale regionalnym żeby można było :hello2: na drodze.
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 09-05-2009, 09:23   

Nie ma chipów do Lancera 1,8. A reszta zabiegów to podniesie ci moc o boskie 2KM.
Wywalenie kata w nowym silnuku nic ci nie da tylko komp zacznie coraz więcej błędów zczytywać.
Zabieg opłacał się w starszych samochodach z 1 sondą lambda w kolektorze.
Kila czym jeździłeś wcześniej ???
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-05-2009, 09:56   

Morfi napisał/a:
Nie ma chipów do Lancera 1,8.


Dobry tuner powinien umieć zrobić indywidualny program.

Morfi napisał/a:
Wywalenie kata w nowym silnuku nic ci nie da tylko komp zacznie coraz więcej błędów zczytywać.


Ale to wiąże się od razu z symulacją drugiej sondy żeby nie wywalał błędów właśnie.
 
 
Fubu 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 6
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-05-2009, 10:51   

krzychu napisał/a:
No poldka to można planować nawet u kazka wynalazka.... Słyszałem już dawno legendy o kompresji rzędu 14:1 w poldolotach. Zresztą lanosy też ponoć mają bardzo pancerny silnik. Niestety coś mi się zdaje że w Lancerze tak proste to nie będzie. Zrobienie dobrego kolktora wydechowego prosto nie będzie (tak żeby właśnie występowały w nim pożądane zjawiska falowe).

A co do tiuningu to słyszałem że czerwony kolor daje +5KM a białe paski przez środek +2KM.

Krzychu

Ps. Witam kolejną osobę z BB. Wrzuć jakieś foty w dziale regionalnym żeby można było :hello2: na drodze.


Foty wrzucę jak tylko zrobię. Jak chcesz :hello2: to jeżdżę codziennie trasą Bielsko - Katowice a mój lancer jast na rejestracjach katowickich + długa antena CB z lewej strony. Do zobaczenia na drodze :shock:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.