Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Smutna ciekawostka
Autor Wiadomość
mlisiecki
[Usunięty]

Wysłany: 14-05-2006, 19:11   Smutna ciekawostka

Trafił mi się taki artykuł
http://www.edmunds.com/ow...04/article.html
a tam zdjęcia z crash testów 3 wersji Galanta ...
Oby nikt nigdy nie sprawdzał wyników tych testów osobiście ...

A jak już to znacie to szefowie forum niech usuną ;)
Pozdrowienia
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14-05-2006, 19:21   

No ciekawe jakby Gal z 91' wyglądał? Pewnie jeszcze bardziej skasowany niż ten z 95' :(
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-05-2006, 20:37   

no a jak powinny wyglądać po uderzeniu, przecież wiadome jest, że teraz auta robi sie, żeby pochłaniały siłę uderzenia a nie odbijały sie od przeszkody, dlatego pojazd wygląda makabrycznie, ale ma ocalić pasażerów. Druga sprawa, że chyba w niedeformowalną przeszkodę przywalały.
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14-05-2006, 20:46   

No raczej chodzi o to że czym starsze auto pomijając to że może być nadszarpnięte tu i tam przez rdze np po jakimś wypadku czy cusi to jak widać bardziej zgniecone właśnie jeśli o tą część gdzie siedzi człowiek.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
mlisiecki
[Usunięty]

Wysłany: 14-05-2006, 20:52   

Te zdjęcia są dla testów IIHS, a z artykułu wynika, że test czołowy IIHS polega na uderzeniu stroną kierowcy w deformowalną przeszkodę z prędkością 40mph. Tylko, żeby nie było, że się wymądrzam ;) )
 
 
misiu-bisi
[Usunięty]

Wysłany: 14-05-2006, 20:53   

qrde aż strach pomyśleć jak wyglądała by moja e3-ka po czołówce brrrr-ale nie mam zamiaru jej rozbić
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14-05-2006, 20:59   

I to tylko jakieś 64 km/h (jak sie nie myle?)a co przy 100
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-05-2006, 21:09   

i komu przeszkadzała konstrukcja ramowa jak w Wartburgini :?: :roll:
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14-05-2006, 21:13   

No ale ramy pewnie po dzwonie źle naprawionym (tanim sposobem jak większość aut coby szybko sie pozbyć) pewnie lepiej by nie zabezpieczały.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-05-2006, 21:56   

miałem dzwona autem ramowym i przy hamowaniu z V=ok 80 km/h gdzie nie wytraciłem zbytnio prędkości uderzyłem w bok auta, które zajechało mi drogę ustawiając się w poprzeg jezdni i rama uratowała mnie przed wbiciem silnika do przedziału pasażerskiego strefa zgniotu zatrzymała sie własnie na poprzecznej belce ramy
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-05-2006, 22:01   

Też miałem dzwona w samochodzie ramowym. Dokładnie w Toyocie LiteAce (tfu - TOYOTA). Wbiłem się w Chryslera Grand Voyagera. U mnie szyba pekła na pół i trochę pogniótł się przód a z Grand Voyagera zrobił się Voyager. Na dodatek kolo odjechał na lawecie a ja pojechałem dalej.
Tyle o ramie
Co do E3x- te samochody były solidnie wykonane. Duzo bardziej niż E5x i późniejsze
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14-05-2006, 22:08   

Dzięki za pocieszenie Hubciu :) Takie właśnie sie wydają są jak (miałem napisać czołgi ale zara ktoś by dodał "i taką też mają prędkość") więc są jak szybkie czołgi wśród innych troche szybszych czołgów :)
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-05-2006, 12:03   

Galant 2004 wyglądał nieźle. E5 - fakt, nawet drzwi się przesunęły.
Ale podobno nowy Gal - ten od 03 wzwyż, to nawet lepsze miał wyniki od Camry (która to przecież jest klasę wyżej - bardziej z Sigma/Diamante).
 
 
Maro
[Usunięty]

Wysłany: 15-05-2006, 19:59   

Bardzo ciekawe i zastanawiajace!, mozna sie przestraszyc wniaskujac z tych zdjec (chodzi o gala '95) tylko ze ja mialem porzadnego dzwona niedawno z ktorego wyszedlem caly po za bolaczkami (i wszyscy sie dziwili jak to mozliwe)albo fart albo jest inaczej niz na zdjeciach!!! i to z latarnia tez w przedzial kierowcy. Policja mowila ze predkosc uderzeniowa byla 80-60 km/h az latarnie sciolem i balem sie, ze sie obali na fure (a ona dziala gorzej jak sciana, bo jak noz "przecinak"). Kiedys kumpel mial zdarzenie z ciezarowka az ja przestawil na inny tor i tez nic mu sie nie stalo a galant nie wygladal tak zle jak na zdjeciu. Wiec teraz nie wiem co myslec o tym tescie gdyz ten galant na zdjeciu wyglada tragicznie a ja z kolei mam pozytywne doswiadczenia z nim podczas tragicznych chwil, bo uratowal mi zycie i sprawia wrazenie ze jest twardy.
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 16-05-2006, 23:26   

mlisiecki napisał/a:
Te zdjęcia są dla testów IIHS, a z artykułu wynika, że test czołowy IIHS polega na uderzeniu stroną kierowcy w deformowalną przeszkodę z prędkością 40mph.

sądze że w tym przypadku deformowalny jest tylko galant.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.