Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
04-02-2009, 19:44
[Cari 1.9TD] pekniety blok silnika
Autor Wiadomość
adamo 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 5
Skąd: suwalki
Wysłany: 04-02-2009, 11:57   [Cari 1.9TD] pekniety blok silnika

Witam wszystkich uzytkownikow carism.mam taka z 98 roku 1.9td.i niestety z powazna usterka a mianowicie pekniety blok silnika.czy ktos mial taki przypadek i jaka tego moze byc przyczyna.pewien mechanik stwierdzil ze te silniki porostu tak maja nie wytrzymuja kompresji i bez ludzkiej winy cos peka.moja cari ma 220 tys.przbiegu czy ktos ma wicej przejechane bez powaznych usterek.teraz poszukuje bloku lub calego silnika.
 
 
adaśko 
Mitsumaniak

Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 590
Skąd: bielsk podlaski
Wysłany: 04-02-2009, 16:26   

kolego nie w tym bogu zamiesciłes swoj post:(
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 04-02-2009, 19:25   

adamo, a lubiłeś szybko jezdzić na wysokich obrotach ???
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
wojtec
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2009, 21:33   

Bloki nie pękają bez powodów. A mechanik to "pusty łeb". Może za ostra jazda tak jak sugeruje przedmówca... F8QT to nie silnik do wyścigów.
 
 
adamo 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 5
Skąd: suwalki
Wysłany: 04-02-2009, 22:25   

napewno nie ja robilem te wyscigi ,kupilem ja pare miesiecy temu i juz tak miala
 
 
cmiel
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2009, 10:43   

hmmm szok termiczny? Do rozgrzanego silnika dolany zimny płyn chłodniczy...
 
 
adamo 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 5
Skąd: suwalki
Wysłany: 05-02-2009, 11:41   

chyba mam pecha na silniki renault w dieselu kiedys mialem Renault 11 1.6 d.i tez pekl blok.dlatego pytam czy komus tez tak sie przydarzylo i czy warto jezdzic dalej cari.moze ktos wie gdzie mozna znalesc dobry blok lub caly silnik.dziekuje za wszelkie podpowiedzi
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 06-02-2009, 13:54   

cmiel napisał/a:
hmmm szok termiczny? Do rozgrzanego silnika dolany zimny płyn chłodniczy...

albo ostre dreptanie na zimnym silniku.
szukaj po szrotach całego silnika (1500-2000 zł) lub samego "dołu" silnika (do 1000zł) bo takie też sprzedają jak komuś głowica pęknie czy cuś
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
herflik95 
Forumowicz
Piotr


Auto: Skoda Octavia II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 254
Skąd: Dzierzkowice
Wysłany: 06-02-2009, 13:59   

http://moto.allegro.pl/se...rec=0&country=1
_________________
 
 
 
adamo 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 5
Skąd: suwalki
Wysłany: 06-02-2009, 19:21   

dzieki herflik 95 za podpowiedzi.ja te silniki tez znalazlem ale narazie poczekam moze znajde cos blizej Suwalk .

[ Dodano: 06-02-2009, 19:53 ]
narazie duzo oleju mi nie ubywa ,przejechalem 4000 km bez dolewki ,moze poczekac az zacznie go mi wiecej ubywac.olej idzie do ukladu chlodzenia i wszystko wyplywa do zbiorniczka wyrownawczego.uklad chlodniczy jest w oleju
 
 
wojtec
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2009, 19:02   

A orientowałeś się ile kosztuje pospawanie bloku? Może nie jest to uszkodzenie eliminujące tę część.
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 07-02-2009, 19:38   

adamo napisał/a:
olej idzie do ukladu chlodzenia i wszystko wyplywa do zbiorniczka wyrownawczego

czyli pęknięcie masz między płaszcze wodnym a olejowym?
skoro olej pojawia się w zbiorniczku wyrównawczym to również jest w całym układzie chłodzenia. nie jest zalecane jeżdżenie takim samochodem gdyż olej jest gęściejszy niż płyn chłodniczy i może pozaklejać Ci chłodnicę, nagrzewnicę i wszelkie inne kanałki małego przekroju a wtedy nie trudno o przegrzanie silnika, problemy z ogrzewaniem i obiegiem wody w układzie chłodzenia.
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
maniak30 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,8 GDI GLX '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 177
Skąd: czestochowa
Wysłany: 07-02-2009, 19:56   

sprawdz uszczelke pod głowicą :idea: to jest może powodem tego(myśle że mechanik ją zdemontował) :? :chyba ze masz to widoczne jak tak to wymiana
Ostatnio zmieniony przez maniak30 07-02-2009, 20:04, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
adamo 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 5
Skąd: suwalki
Wysłany: 07-02-2009, 20:01   

pospawac niestety nie da sie, te pekniecie idzie wzdluz kanalu wodnego zaczyna sie od gory bloku i nie wiadomo gdzie sie konczy.zostaje tylko wymiana bloku lub calego silnika
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 07-02-2009, 20:07   

adamo napisał/a:
zostaje tylko wymiana bloku lub calego silnika

no to wymieniać. popytaj po okolicznych szrotach, nie wszyscy się ogłaszają na Allegro
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.