Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak mocy silnik telepie na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
Pawcio21 
Mitsumaniak


Auto: Mitsibishi Galant 2.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 52
Skąd: Mielec
  Wysłany: 06-02-2009, 09:03   Brak mocy silnik telepie na wolnych obrotach

Witam mam teki problem. Mianowicie bylem pare dni temu w Krakowie i tam mialem wystrzal gazu na bum klapce spadla gumka i wszystko wygladalo standardowo. Zalozylem i posprawdzalem wszystko czy nie ma lewego powietrza i odpalam silnik, a tu na gazie nie da rady jechac praktycznie za kazdym razem strzela no to przelaczylem na bezynke i niby wylo wszystko ok ale zaczelo telepac autkiem na wolnych obrotach na skrzyzowaniu nawet chcial gasnac ale krokowiec go podtrzymywal. balem sie wracac tak do mielca ale nie mialem innego wyjscia :( no to jade i tu 1 przypadlosc brak mocy przy ruszaniu szarpie autkiem i przyspiesza jak by mial o polowe mocy mniej z wydechu slychac dziwny dzwiek jak by conajmniej i garek nie chodzil :( jak wracalem na trasie to po kazdej redukcji na luz silnik gasl az musialem go podtrzymywac gazem. No i dojechalem tak do domu zaczolem sprawdzac caly uklad dolotowy ale wszystko jest ok. Odczytalem bledy i wywala mi 3 to jest; 12,13,25. czyli wszystkie zwiazane z przeplywka ale po odlaczeniu przeklywomierza na wlaczonym silniku silnik nagle sie przydlawia i prawie chce gasnac ale potem przechodzi na tryb awaryjny i chodzi ale jest wyrazna roznica w jego zachowaniu po odlaczeniu przeplywki dlatego mysle ze jest przepl. ok. krokowiec byl czyszczony jest ok przepustnica tez jest ok. nie wiem co to moze byc auto daje od poniedzialku do mechanika niech go ogladnie ale nie mam pojecia co to moze byc. Jak macie jakies pomysly to bardzo wdzieczny bym był za pomoc:) Pozdrawiam Wszystkich:)
_________________

 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 06-02-2009, 11:52   

A sprawdzałeś czy na wszystkich świecach masz iskrę? Może strzał gazu spowodowany był brakiem iskry na którymś cylindrze. Nie wiem co to za instalację masz zamontowaną ale spytam z ciekawości jaką masz zczelinę na świecach? Wg tego co wiem powinno być 0.8mm. Sam jeżdżę na gazie i w niedziele też przeżyłem strzała.Nie miałem pojęcia dlaczego. Kopułka, palec i przewody nowiuteńkie a fura strzliła. Okazało się, że świece miały już dosyć. Kupiłem nowe NGK, ustawiłem na 0.8 i śmiga aż miło.


Tak swoją drogą objawy o których piszesz miałem u siebie i winne było lewe powietrze. Wykręć może jeszcze raz cały wąż łączący filter z kolektorem ssącym i dokładnie obadaj. Może pękł gdzieś na zagięciu i nie widać. (mam na myśli tą niby harmonijkę)
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-02-2009, 16:27   

rozpizyles przeplywomierz - potrzebna wymiana i sprawdzenie przewodow podcisnienia
skoro byl strzal, to do wymiany swiece, kable WN
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-02-2009, 20:56   

Strzały LPG to nie tylko przewody i świece. Bardzo często to zła regulacja (za uboga mieszanka)
 
 
Pawcio21 
Mitsumaniak


Auto: Mitsibishi Galant 2.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 52
Skąd: Mielec
Wysłany: 07-02-2009, 09:15   

Wydaje mi sie ze przyczyna moga byc te swiece z wydechu czuc wyraznie zapach bezyny czyli wychodzilo by na to ze jakas swieca nie domaga bo przeplywka wydaje mi sie ze jest ok. jeszcze raz odczytam bledy i sprawdze to (lewe) powietrze. wczoraj resetowalem mu bledy zobacze jak jest dzis? Jak oddam auto do mechanika to mu podpowiem najwyzej zeby przygladnol sie swieca:) Narazie dzieki Koledzy jak cos bede wiedzial to dam znac:) Pozdrawiam:)

[ Dodano: 05-03-2009, 10:54 ]
usterka dalej nie rozwiazana a teraz mam takie obiawy czyli wibracje przy przyspieszaniu i lekkie szarpanie i to wszystko zaczelo sie od wystrzalu gazu:( Przeplywke wymienilem na dobra swiece ok i kable oraz na 100% nie bieze lewego powietrza, juz nie wiem co to moze byc. no i w dodatku pali wiecej bezyny a na gazie nie chce chodzic tylko strzela i prycha:( juz nie wiem co to moze byc??:(:(:pozdrawiam
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.