| [EA5A 2.5] cykanie popychaczy | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Zhan   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 28 Maj 2008
 Posty: 695
 Skąd: Sulejówek
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-02-2009, 00:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | wszystkie byly zuzyte czy wymieniles wszystkie profilaktycznie? wymieniales uszczelki?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcino   Mitsumaniak
 Góral niskopienny
 
  
 Auto: Galant 2.5 V6 97r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 68 razy
 Dołączył: 02 Cze 2005
 Posty: 10813
 Skąd: okolice Tczewa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-02-2009, 11:44 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | migro napisał/a: |  	  | Potrebujesz jeszcze 6 trzymadełek do popychaczy, zeby nie wypadały (6x MD 998443) | 
 Można to zastąpić taśmą klejaca
 |  
				| _________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 był - 2011 - 2019    - Pug 307sw
 była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
   
 "A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
   Czyli w tym przypadku 6a13
  " by tomchuck 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | loop999 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-02-2009, 12:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | wszystkie nie były zużyte ale wymieniłem wszystkie aby mieć spokój i nie zaglądać tam więcej . tak wymieniłem tez uszczelki  i swiece przy okazji . ale miałem stracha jak odpaliłem po wymianie cisza a po chwili jak sie rozdzwoniły to mój galant przypominał 60-tke na wolnych obrotach ale przejechałem sie ze 3km i wszystko ucichło i do tej pory jest git   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcino   Mitsumaniak
 Góral niskopienny
 
  
 Auto: Galant 2.5 V6 97r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 68 razy
 Dołączył: 02 Cze 2005
 Posty: 10813
 Skąd: okolice Tczewa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-02-2009, 15:30 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | loop999 napisał/a: |  	  | ale miałem stracha jak odpaliłem po wymianie cisza a po chwili jak sie rozdzwoniły to mój galant przypominał 60-tke na wolnych obrotach ale przejechałem sie ze 3km i wszystko ucichło i do tej pory jest git | 
 U mnie nic nie cykało zaraz po wymianie.. i do tej pory jest cisza...dziwne może żle odpowietrzone?
 |  
				| _________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 był - 2011 - 2019    - Pug 307sw
 była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
   
 "A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
   Czyli w tym przypadku 6a13
  " by tomchuck 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | loop999 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-02-2009, 20:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | może i źle odpowietrzyłem ale już jest cisza i jestem zadowolony |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |