Dyskusja o nowym forum VR4 |
Autor |
Wiadomość |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-02-2009, 01:29
|
|
|
ja mam doswiadczenie w peug 405 i fotografii |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-02-2009, 03:43
|
|
|
nabassu, do działu VR4 potrzeba moderatorów którzy mają takie samochody, żeby mogli pomagać innym. Przykro mi ale nie mamy tu działy Peugeot 405, admin jeździ 406 HDI a w fotograficznym tez już komplet. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 08-02-2009, 08:24
|
|
|
nabassu napisał/a: | przepraszam ze odgrzebuje, ale ma ktos foty foteli recaro z VRa? oczywiscie z rekina | mam takie w swoim VR-4 dziś zrobię zdjęcia i postaram się dodać na forum
pozdro
[ Dodano: 08-02-2009, 09:29 ]
BTW:
swinks_UK napisał/a: | Co do wątków VR4... pretensje do Piotrka lub Huberta. | nie rozumiem aluzji - przecież był wydzielony osobny temat do VR-4 VR-4
Poza tym mod nie ma takich możliwości jak admin
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-02-2009, 11:44
|
|
|
VR sie robi bedzie za miesiac.
teksty dwa popelnilem, tylko prosilbym o przyklejenie ich zeby nie spadly na dol.
pozdrawiam!
[ Dodano: 08-02-2009, 11:45 ]
a, roch, dzieki bardzo, bede zobowiazany.
tylnia kanapa poza tym ze ma zintegrowane zaglowki ma jakis inny kroj niz zwykla? |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 08-02-2009, 13:11
|
|
|
roch_27 napisał/a: |
swinks_UK napisał/a: | Co do wątków VR4... pretensje do Piotrka lub Huberta. | nie rozumiem aluzji - przecież był wydzielony osobny temat do VR-4 VR-4
Poza tym mod nie ma takich możliwości jak admin
pozdro |
Aluzja była do tego, że z biegiem czasu ten osobny temat nie wystarczał, ludziska coraz więcej zakładali wątków w samym temacie więc zgubić się można było, a i nowe tematy powstawały jak grzyby po deszczu.
Jednak nie sądziłem, że takie palnięcie kilku słów zaowocuje nowym podforum .
No i jest świetnie!!!! |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-02-2009, 13:30
|
|
|
ano nareszcie w jednym miejscu |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11149 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 08-02-2009, 13:40
|
|
|
Mnie też się podoba ten dział
swinks_UK napisał/a: | Jednak nie sądziłem, że takie palnięcie kilku słów zaowocuje nowym podforum . |
My (właściciele E88A) prosiliśmy ostatnio o dział dla nas,ale stwierdzono,że musi być
co najmniej 20 aut.....
Teraz mamy takie miejsce |
_________________
 |
|
|
|
 |
cuuube [Usunięty]
|
Wysłany: 08-02-2009, 13:55
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | w tej chwili wolałbym raczej kogoś z doświadczeniem z E39A i E88A | mam propozycje michu_872 wg mnie ma jakies pojecie o vr4 sam twierdzi ze male ale moze gdyby byl zainteresowany zrobicie mu maly sprawdzian wiedzy |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-02-2009, 13:58
|
|
|
swinks przyjmie kazda kwote w nagrode za stworzenie dzialu |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
michu_872
Mitsumaniak

Auto: Galant E39a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Posty: 342 Skąd: Fałkowo k. Gniezna
|
Wysłany: 08-02-2009, 13:59
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | w tej chwili wolałbym raczej kogoś z doświadczeniem z E39A i E88A |
jeżeli moje 4 letnie doświadczenia z E39a przydadzą się komuś to chętnie pomogę.
co prawda moja wiedza jest jeszcze niezbyt duża ale co nieco o serii E39 moge powiedzieć... |
_________________ Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
BMW E36 - "Brzydula"
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11149 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 08-02-2009, 14:24
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | w tej chwili wolałbym raczej kogoś z doświadczeniem z E39A i E88A |
mitsu_pl ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 08-02-2009, 15:53
|
|
|
bardzo fajnie ze ktos cos takiego zrobil, dawno temu przechodzilo mi to przez glowe ale ilosc takowych samochodow na forum nie zapelniala palcow jednej reki... teraz jest zdecydowanie lepiej, az milo patrzec.
Zdecydowanie TAK |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-02-2009, 16:32
|
|
|
a ja tak zapytam, ile mozna wycisnac samym kreceniem ECU i lekkim zwiekszeniem doladowania w VR?
znaczy jak uzyskac fabryczna moc, bo to sama moc co w evo to jest raczej blokada pod przepisy japonskie, a nawet napewno. |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 08-02-2009, 20:05
|
|
|
zwiekszanie doladowania w celu podnoszenia mocy to najmniej profesjonalny i popierany sposob tuningu. |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 09-02-2009, 19:12
|
|
|
jacek11 napisał/a: | Hubeeert napisał/a: | w tej chwili wolałbym raczej kogoś z doświadczeniem z E39A i E88A |
mitsu_pl ? |
Fakt, mam E38A (to to samo co E39A tyle, że bez 4WS i zamiast 16V jest 8V) no i posiadam 2 E88A... Tyle, że nie mam pojęcia o prowadzeniu forum... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
|