Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Matejko
28-05-2006, 00:34
Jakie amortyzatory?
Autor Wiadomość
jezior78i
[Usunięty]

Wysłany: 16-05-2006, 10:58   Jakie amortyzatory?

Witam..
Jakie amortyzatory są lepsze, gazowe czy olejowe i za róznica?
Mam teraz olejowe. Ale troszke juz zjechane. Musze kupić nowe.
Moze wiecie jakiej firmy są ok. I gdzie w Warszawie mozna podjechać zeby nie zdarli za duzo kochani mechanicy i ile to kosztuje..
Interesują mnie narazie tylko tylnie.
Pozdrawiam
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-05-2006, 11:06   

jezior78i napisał/a:
Jakie amortyzatory są lepsze, gazowe czy olejowe i za róznica?

Gazowo-olejowe są lepsze. Różnica tkwi w ich budowie - inny komfort i trzymanie się drogi.
jezior78i napisał/a:
Moze wiecie jakiej firmy są ok

KYB czyli Kayaba.
jezior78i napisał/a:
gdzie w Warszawie mozna podjechać zeby nie zdarli za duzo kochani mechanicy

http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=1501 - przeczytaj - masz dwóch polecanych bo sprawdzonych do wyboru.
jezior78i napisał/a:
ile to kosztuje..

www.kayaba.pl - tam znajdziesz katalog on-line - dobierz sobei amortyzatory i podzwoń po dystrybutorach. Z tego co się orientuję mechanicy mają też możliwość (jak każdy) zakupu dla Ciebie amorów w ramach usługi.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Grześku 
Mitsumaniak
groźny oboźny


Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 2722
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-05-2006, 11:15   

A amory Koni? A konkretnie Koni Sport, co wiecie na ten temat ?
_________________
"nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin


strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia
 
 
 
jezior78i
[Usunięty]

Wysłany: 16-05-2006, 11:18   

Dzięki
 
 
CichyTom
[Usunięty]

Wysłany: 16-05-2006, 11:33   

Grześku napisał/a:
A a mory Koni? A konkretnie Koni Sport, co wiecie na ten temat ?


Hmm, jeśli chodzi o a mory koni, to z reguły ogier zaleca się do klaczy. Po wejściu do UE możliwe jest również zalecanie się ogiera do ogiera. Czuwają nad tym specjalne komisje ds. równouprawnienia kuni.
Natomiast jeśli chodzi o a mory Koni Sport, to jak domyślam się chodzi Ci o konie pełnej krwi, używane w sportach wyścigowych. Ogólnie a mory przebiegają w ten sam sposób tylko trochę szybciej. :lol:
Ostatnio zmieniony przez CichyTom 06-06-2007, 15:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 16-05-2006, 12:33   

Grześku napisał/a:
A amory Koni? A konkretnie Koni Sport, co wiecie na ten temat ?


ja wiem, ale co?


 
 
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 16-05-2006, 13:00   

witam
a ja mam pytanie w tym temacie bo na jesieni jesli nie wymienie auta planuje zrobic zawieszenie i rorzeznawalem sie juz co nie co w tym temacie i linki wskazane przez Hubeeerta jakby to potwierdzaja. otoz do mojej carismy KYB niestety nie posiada w ofercie amorkow olejowo gazowych, tylko i wylacznie same gazowe. To samo napisal mi handlarz z allegro, ze do mojego nie ma olejowo - gazowych w ofercie KYB. Czy moze ja o czyms nie iwem i jakos inaczej powinienem szukac? A moze Koni ma w swojej ofercie olejowo gazowe (zwykle, nie zadne sporty) skoro sa lepsze?
Pozdrawiam
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 16-05-2006, 13:04   

stanik napisał/a:
amorkow olejowo gazowych, tylko i wylacznie same gazowe.



tzw. amor gazowy - to amortyzator gazowo-olejowy ale potocznie przyjelo sie ze mowi sie na nie gazowy
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Grześku 
Mitsumaniak
groźny oboźny


Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 2722
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-05-2006, 13:25   

arturro napisał/a:
ja wiem, ale co?

- jak jest z tą ich nastawą, czyli jak bardzo można mieć miękko do jazdy rodzinnej i jak twardo do "sportowej"
- czy regulacja jest kłopotliwa
- żywotność, wrażenia z jazdy
_________________
"nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin


strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 16-05-2006, 13:31   

Grześku napisał/a:
arturro napisał/a:
ja wiem, ale co?

1 jak jest z tą ich nastawą, czyli jak bardzo można mieć miękko do jazdy rodzinnej i jak twardo do "sportowej"
2 czy regulacja jest kłopotliwa
3 żywotność, wrażenia z jazdy


ad1 od bardzo-srednio twardego do bardzo twardego
ad2 regulacja nie jest klopotliwa (na zdjeciu widac specjalne pokretlo do "plynnej" regulacji), choc ja jak nastawilem na poczatku na srodek tak mam do dzis.
ad3 przejechalem na nich ok 60tys i maja zero zuzycia, a wrazenia z jazdy sa nieziemskie :) auto pokonuje zakrety jak po sznurku, dla mnie rewelacja.
 
 
luk_szc 
Mitsumaniak
mitsumaniak


Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1056
Skąd: się biorą dzieci ???
Wysłany: 17-05-2006, 13:01   

Arturro a Ty wymieniałeś amorki wraz ze sprężynami ? Bo cena Koni nie jest wiele większa od KYB
_________________
Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE

Mitsumaniaki QR-Code:


 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2006, 13:24   

ja wymienialem komplet czyli amory koni i sprezyny lesjoforce.
jak kupowalem amory dwa lata temu to koni byly drozsze 2 razy od kyb, teraz nie wiem calkiem mozliwe sie ceny sie zrownaly.
za komplet zaplacilem ok 3tys (bez sprezyn).
druga sprawa ze amory koni sa krotsze i duuuzo twardsze od seryjnych wiec do zwyklych sprezyn sie nie nadaja i odwrotnie.
 
 
luk_szc 
Mitsumaniak
mitsumaniak


Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1056
Skąd: się biorą dzieci ???
Wysłany: 17-05-2006, 14:34   

Nie no jeszcze się nie zrównały ale po 200 PLN trzeba do sztuki dorzucić i jeszcze na sprężynki dodać kaski - będzie ok 3000 za komplet .
_________________
Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE

Mitsumaniaki QR-Code:


 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2006, 14:58   

luk_szc napisał/a:
Nie no jeszcze się nie zrównały ale po 200 PLN trzeba do sztuki dorzucić i jeszcze na sprężynki dodać kaski - będzie ok 3000 za komplet .


wez pod uwage ze sa koni niebieskie (bez regulacji twardosci) i zolte sport'y (z regulacja).
jesli nie zalezy tobie na regulacji mozesz smialo wstawic niebieskie.
 
 
szczeslaw 
moderator
Łamacz przepisow KRD


Auto: Carisma 1.6 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 1980
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-05-2006, 23:10   

Byłem ostatnio u mojego mechanika i widziałem, że założył sobie fajne amorki. KYB AGX z regulacją twardości z zewnątrz. 4 stopnie twardości - od średnio twardego do bardzo twardego. Ogólnie narzeka, że dla niego za twarde, ale fura prowadzi się bardzo dobrze. W ustawieniu najtwardzszym przód wogóle nie nurkuje.
A najlepsze jest to, że są przystosowane do seryjnych sprężyn, więc nie trzeba fury obniżać jak ktoś nie chce na naszych drogach tego robić. No i mniejsze koszta...
Mówił, że kupił je tanio - coś ponad 300zł/szt na przód do Carismy w starej budzie.
http://www.kayaba.pl/agx.htm
_________________
gg: 3254156
Carisma 1.6 99r.

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.