[Cari 1.8 GDI] Montaż kolumny kierowniczej. |
Autor |
Wiadomość |
lukszal
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDi 99r po lifting
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 52 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 09-02-2009, 19:02 [Cari 1.8 GDI] Montaż kolumny kierowniczej.
|
|
|
Witam,
Mam dosyć spory problem z kolumną kierownicy. Sprowadziłem auto z zagranicy i tam prawdopodobnie ktoś podmnienił cała kolumne z innego auta. W tym momencie sytuacja wyglada tak ze przy lekkim oporze na kierownicy spada mi cały drążek z mocowań i kierownica ląduje mi dosłownie na kolanach. Dostałem sie tam do środka i poprzykrecałem wszystkie mocowania (bazując na zdjęciach innych kolumn) i nadal sytuacja sie powtarza. Cały problem, moim zdaniem leży w odpowiednim zamocowaniu ucha w kształcie kowadła, który zabezpiecza(w jakiś tajemniczy sposób) przed ruchami drążka do przodu i do tyłu. Ja jednak juz sam głupieje. Możliwości jest w sumie tylko dwie a żadna z nich nie jest poprawna :/
Czy któs z Was wie może jak rozwiązać ta sytuacje ?
Dla unaocznienia sytuacji link do aukcji z kolumna, tam wyraźnie widać elementy o których wspominałem. -
http://motoallegro.pl/ite...hi_carisma.html |
|
|
|
 |
MAłY
Forumowicz MAŁY
Auto: carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Mar 2007 Posty: 240 Skąd: Bierutów
|
Wysłany: 09-02-2009, 21:30
|
|
|
a moze cos jest nie tak z blokadą od regulacji położenia kierownicy? nie trzyma jak powinna i kierownica opada |
|
|
|
 |
lukszal
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDi 99r po lifting
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 52 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 09-02-2009, 21:36
|
|
|
szczerze mówiąc to nie sadzę. Bardzo niebezpieczne by było mocowanie całego drążka kierownicy na samej blokadzie. Nie mam pojęcia jak ona powinna być prawidłowo zablokowana przy tym układzie elementów. |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
lukszal
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDi 99r po lifting
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 52 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11-02-2009, 17:56
|
|
|
nie jest to niestety ta sama kolumna co u mnie. Delikatnie ale niestety lekko sie rozni. Niewiele wiec pomoze mi ten rysunek :/ |
|
|
|
 |
ZUB3R
Mitsumaniak dobrze posiedzieć...

Auto: Carisma DI-D 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Kwi 2009 Posty: 391 Skąd: WOS Ostrołęka
|
Wysłany: 22-04-2009, 15:30
|
|
|
Miałem podobny problem, zaraz po zakupie samochodu sprawdzałem wszystko jak działa i wogóle. Myślałem że kierownica jest regulowana w dwóch poziomach. Skończylo mi się na tym że cała kierownica wylądowała mi na kolanach )
Tragicznie to wyglądało i ze dwie godziny namordowalem się z kumplem żeby ją przywrócić we właściwe miejsce.
Dowiedziałem się że znajomy mojego znajomego to samo miał z kierownicą, tylko że jemu to zrobili w warsztacie.
Już więcej nie będę wciskał tej kierownicy do dołu!!!! |
_________________ HIStory:
Honda CR-V iVTEC 2,0 '05 2011-201x
Mitsubishi Carisma DI-D 1,9 '01 2009-201x
Renault Mégane Classic 1,4 '97 2005-2009
FIAT 126p elx 0,65 '97 98-2005
 |
|
|
|
 |
lukszal
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDi 99r po lifting
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 52 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 22-04-2009, 17:51
|
|
|
ja tam ja usztywnilem na stale. tzn zrobilem nowe zaczepy srubami dokrecilem... teraz moge swobodnie opierac sie na kierownicy |
|
|
|
 |
|