| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| gaśnie mi silnik pompa paliwa |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | cocoo24 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-02-2009, 08:02   gaśnie mi silnik pompa paliwa |   
 |  
               | 
 |  
               | auto nie dostawało beznyny więc sprawdziłem pompe, wymontowałem silniczek podłączyłem do akumulatora i wszytsko chodzi, wymieniłem filtr paliwa i auto odpaliło, przejechałem jakieś 50km i auto znów zgasło, była noc więc z braku pomysłu uderzyłem kluczem w klapke ochronną pompy paliwa i auto odpaliło, stało całą noc i rano też bezproblemu odpaliło co to może być , pompa???????? 
 jakie świece mam założyć ngk na 1 elektrode???
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez cocoo24 12-02-2009, 19:13, w całości zmieniany 1 raz |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | saphire   Mitsumaniak
 daje wędkę nie rybę
 
  
 Auto: Laguna Coupe GT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 162 razy
 Dołączył: 20 Sie 2006
 Posty: 6011
 Skąd: Przemyśl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-02-2009, 08:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | Może napisz jaki dokładnie masz silnik w tej Cari. |  
				| _________________ Bartek `saphire` Siębab
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | cocoo24 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-02-2009, 08:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | 1.6 16v 90ps 1996r |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Matejko   Mitsumaniak
 Macho Paczo
 
  
 Auto: IS220D
 Kraj/Country: Australia
 Pomógł: 146 razy
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 7054
 Skąd: Calish4nia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-02-2009, 09:37 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Cytat: |  	  | jakie świece mam założyć ngk na 1 elektrode??? | 
 
 ngk bkr6e-11
 |  
				| _________________ Mateusz <Matejko>
 Nissan Juke
 Mazda 2
 Lexus IS220D
 Calish4nia
 
   dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | cocoo24 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-02-2009, 10:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | ok dzięki a co z gaśnięciem silnika??????? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-02-2009, 11:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | cocoo24, może po prostu jakieś kabelki nie stykają, gdzieś się może styk poluzował do pompy. |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | cocoo24 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-02-2009, 12:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | no własnie w silniczku od pompy, jeden styk jest w plastykowej obudowie +, drugi jest bez obudowy, czy on musi być dolutowany?????? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-02-2009, 15:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pewnie powinien być jakoś przytwierdzony, przeważnie są na wsuwki   |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | cocoo24 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-02-2009, 17:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | ide wymontowac pompe jeszcze raz zobacze co jest, podłącze sam silniczek pod aku i zobacze jak naparza ps. dzownie do handlarza i chce 180 zł za pompe używaną a nowa 190 haha 
 [ Dodano: 10-02-2009, 19:21 ]
 mam przyczyne, to jest wina pompy, wymontwałem silniczek i po przyłożeniu do akumulatora działa, wyczyściłem wszystkie styki,  i włożyłem pompe spowrotem , silnik odpalił. Czy możliwe ze raz pompa działa a raz nie?????
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-02-2009, 22:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | jak masz zabrudzone styki, albo przetarte kabelki to tak   |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | leser [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-02-2009, 23:03 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | cocoo24 napisał/a: |  	  | Czy możliwe ze raz pompa działa a raz nie????? | 
 
 tak jest mozliwe, czasami pompa sie "zawiesza"
 poruszenie jej/ zmiana płaszczyzny/wstrząs mogą ją zarówno zatrzymać
 jak i załączyć  gdy jest uszkodzona
 
 miałem przypadek (nie w cari) raz działała raz nie,
 u mnie wymiana pomogła, u ciebie upewnij sie jeszcze, że to nei wina braku styku gdzieś
 
 aha i ważne, jak sprawdzasz ją podpinając na krótko
 nie może pracować "na sucho" bez paliwa bo sie zatrze,
 w benzynie przy oparach znów ryzyko,
 nie pamietam co stosowaliśmy do testów, ale była to chyba ropa
 choć nic sobie nie dam uciąć...
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | demeone   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Carisma '98 1.8 GDI
 Kraj/Country: UK
 Pomógł: 16 razy
 Dołączył: 06 Wrz 2008
 Posty: 598
 Skąd: Szczecin/Manchester
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-02-2009, 00:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie musisz przeciez pompy wyciagac aby ja sprawdzic od tego masz zlacze pod maska aby spiac do plusa i na sluch mozesz sprawdzic czy dziala. Czarna wtyczka z jednym kabelkiem przy grodzi. Sprawdz ten post http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=32446
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | cocoo24 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-02-2009, 11:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | wyczyściłem styki, przejechałem jakieś 20km i auto znów sie zatrzymało, nie chciała odpalić, postałem z 20 minut i odpaliła na strzała, jutro zmieniam pompe na nową, ta sie zawiesza, 
 [ Dodano: 12-02-2009, 19:15 ]
 zmieniłem pompe, ale kupiłem wg katalogu i okazało sie ze kupiona pompa jest krótsza, od tej co miałem, i teraz moje pytanie, czy nic sie nie stanie jak zamontowąłem krótszą która nie sięga do samego dna tej puszk i niema sitka?
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |