Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] LPG, silnik gaśnie na luzie
Autor Wiadomość
axg
[Usunięty]

Wysłany: 11-02-2009, 15:08   

Odnosnie instalacji gazowych STAG proponuje zajrzec na forum producenta :klik
Mozna sie dowiedziec ciekawych rzeczy a i sa ludzie ktorzy pomoga.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 11-02-2009, 15:50   

Pisałem tam znimi, konkretni ludzie, potrafia pomoc jak by co.
Mi wyjasnili dlaczego po ostrym butowaniu moze zgasnac.... bo za duze jest cisnienie i potrafi przydusić wtryskiwacze..:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
slonio88
[Usunięty]

Wysłany: 11-02-2009, 15:56   

Witam!
Ja tez ostatnio załozylem Gaz - wiesz co - to ejst przyczyna tego, ze on sie dusi, bo za duzo dostaje powietrza. muszisz zapchac ten bezpośredni wlot powietrza i wywiercic otwory po boku, ale nie od strony wiatraka od chłodnicy, a od strony nadkola. 3min roboty a usterka jak ręką odjał mija
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 11-02-2009, 16:37   

slonio88, zanim dasz takie rady to najpierw przeczytaj o jaką instalkę chodzi. To o czym piszesz robilo sie w 1 i 2 generacji....tam gdzie byl mixer.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
slonio88
[Usunięty]

Wysłany: 11-02-2009, 16:50   

No tak - rzeczywiscie sorry ! :) z pracy wrócilem i tak chcialem pomóc - sorry :P
 
 
morosophem 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5A lift 2,5v6 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 113
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-03-2009, 13:26   

Miałem to samo przy Vectrze. Gasła mi przy każdym hamowaniu prowadzącym do zatrzymania w momencie wciśnięcia sprzęgła. Wizyta u gazownika i diagnoza: Powietrze z otworu wlotowego z przodu jest wtłaczane a nie zasysane, przez co mieszanka jest za bogata w powietrze. W przydatku petrolu nic się nie dzieje, przy LPG gaśnie. We wcześniejszych generacjach instalacji można fizycznie ograniczyć dopływ powietrza (zatkali mi zaślepką otwór pozostawiając mały otwór). W nowszych - jak w moim Galu V6 nie ma takiej potrzeby bo wszystko ustawia się w kompie. Przynajmniej tak mi to gazownik wytłumaczył.
_________________
morosophem
 
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 24-03-2009, 14:37   

No bo to jest prawda. Dodam jeszcze ze zatkanie dolotu i wstawienie zwężki to jest łatwizna, dławisz go w powietrze.... gazownicy tak robili, wlasciwie nie wiem czemu. POwinno się poprostu założyć kolanko, które będzie pobierało powietrze nie z przodu, tam gdzie jest pęd powietrza, a np z boku, lub od tyłu strugi powietrza.
Co ciekawe problem taki nie występuje w blosie. Ujeżdzam blosa od 20kkm i każdemu to polece, instalacja 1,2 gen to padaka w porównaniu z takim prościakiem jakim jest gaźnik LPG.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
MRLS 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 7
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 20-06-2009, 19:49   

he mialem ten sam problem i inne , duze spalanie male osiagi mozna sobie regulowac na parowniku pokretle zatykalem wlot powietrza i rewelacji nie bedzie , jesli masz wystrzaly to przygoruj sie na wymiane przepustnicy
ja własnie bede zakladał sekwencje bo mam dosc tej lipnej zwykłej instalacji ;/
 
 
 
Miltonix 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 2
Skąd: Chełm
Wysłany: 14-10-2009, 18:47   [EA2A/W 2.0] Instalacja gazowa przerywa poniżej 2000 obrotów

Witam serdecznie!
Jestem nowym posiadaczem Miśka 2,0 benz 136KM 1997r, jest naprawdę świetna fura lecz pojawił mi się dziwny problem. Po założeniu instalacji gazowej - Stag 4, wtryskiwacze Magic Jet, dziwnie się zachowuje, tzn poniżej 2000 obrotów przerywa. Na wolnych obrotach pracuje równo ale jak się startuje to prycha. Dodatkowym objawem jest słabe nagrzewanie się wewnątrz w porównaniu z benzyną. Może ktoś spotkał się z takim przypadkiem.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-10-2009, 18:55   

Masz przebicie albo na fajce albo na cewce, mozna to rozpoznac wyciagajac swiece, jezeli bedzie na niej czarna pionowa kreska (z czasem swieca nabierze koloru miodowego) to najlepiej wymien kompletna fajke z cewka, oraz swiece, mozesz tez sprawdzic w nocy, jezeli bedzie widac przeskakujaca iskre na silniku to wiesz ktora cewka bedzie miala przebicie, slabsze nagrzewanie to jest czesta wada po zalozeniu instalacji gazowej, zalezy jak kto zakladal instalacje, sprawdz poziom plynu chlodzacego.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 14-10-2009, 21:09   

Przeczytajcie pierwszy post jeszcze raz, a później poszukajcie następnych tego samego autora i wskażcie gdzie kolega pisze o jaką instalację mu chodzi. W którymś z kolejnych postów zaczynacie zarzucać sobie że jeden z drugim doradzacie, a nie wiecie o jaką instalację chodzi. Są koledzy którzy podłączają się do tematu, a wy odpisujecie nie odnosząc się do nikogo tylko piszecie bezosobowo. Czytając ten temat nie wiem kto i komu doradza. Nie wszyscy wklejają odnośniki i robi się bałagan. Osobiście czytając posty załozyciela tenatu, a był to jeden post, tak jak kilku innych kolegów zakładam, że jest to instalacja II gen. i tam jest problem z dławieniem przy nadmiarze powietrza, przerabiałem to w dwóch autach i jestem wręcz pewny tego co piszę. Jeżeli jest to instalacja tzw. sekwencja nie wypowiadam się bo nigdy nie miałem doświadczeń z takową. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 14-10-2009, 22:07   

mario mario, nie za bardzo rozumiem o co się pieklisz, temat jest spójny, nawet od razu padły diagnozy co może być przyczyną, dopiero Miltonix się podpiął z innym problemem i dostał na to odpowiedź, po czym ty walnąłeś jakiś wykład i napisałeś taką samą diagnoze co inni wcześniej....
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-10-2009, 08:40   

mario mario, orazJaGrab3, moja wypowiedz byla kierowana do Miltonix, gdyz on zalozyl nowy temat, pt Instalacja gazowa przerywa poniżej 2000 obrotów, w trakcie kiedy mu o tym odpisywalem, jego temat zostal doklejony do obecnego tematu, o czym takze wspomnialem piszac do Miltonix ze potrzebne informacje znajduja sie tutaj, ale w zwiazku z przeniesieniem jego tematu do obecnego wyedytowalem swojego posta i usunalem ta informacje. Ponadto moge jeszcze zaznaczyc ze w Dziale Warsztat --> LPG znajdzie sie takze wyczerpujace wypowiedzi w tym temacie
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
marcinsu14 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2016
Posty: 16
Skąd: snikąd
Wysłany: 13-11-2016, 11:30   Problem z gazem, gaśnięcie silnika

Witam. Mam taki problem że po rozpoczęciu jazdy na zimnym, jak sie już na gaz przełączy to auto potrafi zgasnąć np dojeżdżam do skrzyżowania, hamulec, sprzęgło i auto gaśnie. Dzieje sie tak w przeciągu kilku minut po przełączeniu na gaz. Jak wyłącze gaz i rozgrzeje go całkowicie i przełącze też sie zdarza ale żadko. Dodam że podobny problem występował w mojej cordobie 1.6 z gazem ale tam tylko jeśli przełączyło sie za wcześnie. Problem z galantem nasilił sie z mrozami
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-11-2016, 19:35   

marcinsu14 napisał/a:
Dzieje sie tak w przeciągu kilku minut po przełączeniu na gaz.
poziom płynu chłodzącego do sprawdzenia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.