Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
08-02-2009, 03:48
[E39A 4WD 2.0T] niewchodzi jedynka kiedy jade
Autor Wiadomość
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2009, 22:26   [E39A 4WD 2.0T] niewchodzi jedynka kiedy jade

mam problem z ta jedynka od czasu jak go kupilem z 3 lata temu dodam ze jak kupilem to sprzeglo bylo do wymiany dosc ostro juz ciagnelo ktos je spalil chyba bylo to sprzeglo "exendy" wymienilem na "sachs" i od tamtej pory szarpie pewnie sprezyny za slabe:/// i mam zamiar niedlugo wymienic na "aisin" i przy tej wymianie chce naprawic skrzynie obstawiam synchronizator kiedy jade nawet powoli jedynki niewrzuce dopiero jak sie zatrzymam i to z wyczuciem a najlepiej dotknac 2, czasam tez jak zimny i sztbko przelacze to delikatnie zasgrzeczy 2 ale to sporadycznie, na postoju jak szybko chce wbic jedynke tez zazgrzeczy
pozatym czy ten synchronizator sklada sie z dwoch czesci czy jednej bo patrzylem w katalogu mitsubishi to sa 2 elementy pod jednym numerkiem

reszta biegow okej tylko 1ynka zgrzeczy
 
 
Makos 
Mitsumaniak
Panzermeister


Auto: Renault Megane Classic '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 189
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 05-02-2009, 23:31   

Generalnie skrzynie biegów są tak zaprojektowane, żeby nie można było wbić jedynki w czasie jazdy. Z zasady bieg ten służy do ruszania. Chyba tylko maluch nie miał synchronizatora pierwszego biegu :D Jak zgrzyta na zimno to pewnie olej już do wymiany, jeżeli nikt tego wcześniej nie zrobił, to kto wie ile go tam zostało i jakie są jego właściwości :| U mnie było to samo, skrzynia po rozgrzaniu chodziła jak "masełko", ale na zimno potrafiła zazgrzytać :P
_________________

Mitsubishi Galant E32A - sprzedany
Nissan 100NX B13 - sprzedany
Renault Megane Classic - obecnie
 
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2009, 00:02   

... no tak ale nawet na postoju normalnie jedynki wbic niemoge bo musze dotknac dwojki zwyczajnie niszczy tryby olej zmieniony na 85w90 poziom ok jestem pewien ze jest jakas wada tylko niewiem co napewno, 2 niepowinna zgrzeczec przy gwaltownej zmianie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24259
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-02-2009, 11:32   

kamils napisał/a:
olej zmieniony na 85w90

a to co za wynalazek??? nie sadze, zeby byl dobry dla tej skrzyni...
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2009, 12:31   

... wiem ze 75w80 jest wlasciwy ale wted niemialem takiego ale niesadze ze przez olej zgrzeczy 1 na zimnym ciezko wajcha chodzi to napewno przez gesty olej
 
 
michu_872 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 342
Skąd: Fałkowo k. Gniezna
Wysłany: 08-02-2009, 14:08   

Makos napisał/a:
Generalnie skrzynie biegów są tak zaprojektowane, żeby nie można było wbić jedynki w czasie jazdy. Z zasady bieg ten służy do ruszania

nie w E39 :lol: przynajmniej w moim...
zawsze poniżej 20 km/h redukuje do 1...

kamils sprawdź jeszcze czy nie masz luzów przy wybieraku...
_________________
Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
BMW E36 - "Brzydula"
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 08-02-2009, 22:59   

niemam luzow sprawdzałemm , jak kupilem to bylo luzne nawet wstecznego niedalem rady wzucic musialem dobrze sie na gibac... napewno musi byc cos uszkodzone stawiam na synchro bo czesto w takich przypadkach synchronizator zniszczony jest.
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 11-02-2009, 00:09   

ja rowniez bez "zgwalcenia" skrzyni jedynki nie wrzoce w czasie jazdy wiec chyba tak ma byc
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
michu_872 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 342
Skąd: Fałkowo k. Gniezna
Wysłany: 11-02-2009, 17:15   

TommiCrazy napisał/a:
ja rowniez bez "zgwalcenia" skrzyni jedynki nie wrzoce w czasie jazdy wiec chyba tak ma byc


podwójne wysprzęglanie z międzygazem rozwiązuje u mnie tą sprawe...
ale jak stoję to też czasami musze "szukać" jedynki
_________________
Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
BMW E36 - "Brzydula"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.