Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer C62A + Blaupunkt MP68
Autor Wiadomość
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 11-02-2009, 21:57   Lancer C62A + Blaupunkt MP68

Witam,
Po 10 latach pełnego zadowolenia z Kenwoooda KRC-778R pozwoliłem sobie na małą zmianę jednostki grającej w misiu. Wybór padł na Blaupunkta Hamburg Mp68, który miał najwięcej do zaoferowania(możliwości adaptacyjne) w swojej klasie cenowej. Mimo znacznej różnicy lat bo aż 12 miedzy aktualnym a poprzednim radiem, panel elektrycznie obracany oraz zdejmowany w kenwodzie, deklasuje blaupunkta flip down jak wtrysk wielopunktowy- gaźnik. Kolejnym minusem Blaupunkta jest podświetlenie klawiszy, które nie jest modyfikowalne (czerwone) i najbardziej pasuje do niemieckiej motoryzacji.
Uważałem iż może po włączeniu, radio zaskoczy mnie pozytywnie na tym co najbardziej mi zależało czyli łatwość obsługi oraz mnogość funkcji. O ile co do tego drugiego to wystąpiło u mnie 100% zadowolenia to nad obsługą radia chyba nikt nie siedział!!! O to powody:
1.Wielka "gała", która mogła pełnić funkcję joystika służy wyłącznie do regulacji głośności.
2. Wielki niebieski przycisk w środku owej "gały" aż prosi się aby pełnił rolę akceptucji ustawienia. Niemcy uznali iż wygodniej będzie go używać jako mute!?!?!?!
Tym samym "ok" jest małym przyciskiem zaraz okok "gały" cieżko osiągalny.
3. Radio mimo wgrania najnowszego firmware ze strony blaupunkt.de ma jeszcze pewne niedociągnięcia w działaniu np tunera przez pilota z kierownicy.

Po powyższych wypocinach można by wysnuć iż radio trafi spowrotem na allegro gdzie zostało zakupione. Dałem mu jednak drugą szanse i oto co dostrzegłem:
1. Bluetooth jest jak dla mnie genialnym rozwiązaniem w MP68. Przeprowadzanie rozmów przez Blaupunkta jest rewelacyjne nic nie szumi nic nie zakłóca. Tym bardziej iż nie jestem zwolenikiem słuchawek BT
2. Blaupunkt plus Samsung Omnia plus sub w bagażniku daje nam namiastke kina "samochodowego".
3. Wyświetlacz bardzo czytelny, bardzo dużo informacji przekazuje kierowcy.
4. Mnogość ustawień dzwięku w tym osobne sterowanie Subem
5. Pilot RC10 bardzo wygodny, montowany na kierownicy. Jedynie czego mi brakuje w nim to odbieranie/kończenie rozmów tel.
6. Bardzo dobrze odbierający tuner.

Ocena końcowa -4/5. Jeżeli w końcu poprawią firmware usunę minus:)

W tej chwili Radio współgra z głosnikami w miejscach fabrycznych:
przód: infinity Ref 4022 ( znaczna poprawa jakości względem poporzednich głośników noname)
tył: nonamy czekają na upgrade, w garażu już leżą Helix Dark blue
bagażnik: blaupunkt GTA2 + Blaupunkt GTB 1200 MkII
kable: dietz 35mm2 czekają na montaż

P.S Jeżeli ktoś ma MP68 prosze o informacje czy domyślnie po włączeniu tunera na dole ma menu norm/tune/band czy list/tune/band??
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Wojtasss 
Forumowicz


Auto: Space Star 1.9 DID '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 51
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 11-02-2009, 22:47   

jutro sprawdzę to Ci powiem jak jest u mnie.
A co do samego radia to ja mam odwrotnie z funkcjonalnością i mnogością funkcji niż Ty.
Uważam, że obsługa jest intuicyjna i ja osobiście sięgałem po instrukcję dopiero przy zaawansowanych funkcjach. Natomiast martwi mnie marny equalizer i marne sterowanie subem (co u Ciebie jest plusem), nie mogę go wyłączać kiedy chcę. Znacznie lepiej pod tym względem było w pionku p7900. Do tego nie wiem czy to jest wina mojego radia czy pendriva, ale nie chce mi go czytać... No, ale najważniejsze w tym radiu to (dla mnie) bluetooth no i oczywiście duży, czytelny i w którym można ustawić praktycznie każdy kolor wyświetlacz.


norm/tune/band u mnie jest
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 14-02-2009, 07:42   

Wojtasss, co do sterowania subem to masz rację powinno gain być jeszcze na minus oraz off, dla mnie sam plus to fakt że radio posiada te wyjście. Nie wiem czy posiadasz pilota na kierownicę ale przy właśnie tym ustawieniu menu norm/tune/band kiepsko się steruje tunerem przyciskami kierunkowymi. Przy naciśnięciu klawisza Esc pojawia się list/tune/band ale po 5 sekundach wraca do norm/tune/band. Nawet instrukcja nic nie mówi o takich możliwościach menu.
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Wojtasss 
Forumowicz


Auto: Space Star 1.9 DID '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 51
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 14-02-2009, 15:23   

Heh, dziwna sprawa.. Ja nie mam pilota, ale coś mi się wydaje, że może to być wina softu. Pisałeś, że nagrałeś nowy. Może zresetuj ustawienia i sprawdź co sie stanie.
Ja z kolei mam problem z odczytywaniem pendriva. Próbowałem już z dwoma i żadnego nie chcę wykryć. Podłączam go na wyłączonym radiu - włączam radio - następnie src i jest tylko cd i tuner.. Zaczyna mnie to drażnić.
Miałeś taką sytuację??
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 14-02-2009, 22:00   

Wojtasss, na początek to bym właśnie zaktualizował soft:
http://www.blaupunkt.com/de/116020.asp
gdzieś na niemieckim forum czytałem o problemach z podłączeniem pendrive i ten soft to rozwiązuje. Zobacz czy masz prawidłowy format plików na pendrive fat32. Sprawdziłbym również czy kabelek nie jest uszkodzony i czy dobrze jest podłączony z tył radia. Co do pilota to jest być może problem dwóch czujników podczerwieni. Jeden jest w radiu a drugi na kierownicy i być może jak radio otrzyma sygnał z dwóch naraz wyskakuje ten komunikat alarm. Niestety korzystanie tylko z czujnika radia pwoduje brak działania pilota kiedy kierownicę mam na wprost, musi być lekko w prawo
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.