Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Wymiana gum stabilizatora - colt cao.
Autor Wiadomość
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2009, 13:41   

SlaVkoEg napisał/a:
Mozliwe ze wystarczy dokrecic mocniej laczniki bo w sumie nie dokrecalem ich do oporu, bo nigdy nie wiem jak mocno je przykrecic

Gwint ma wystawać 22 mm ponad nakrętkę.

P.S.
Cytat za Hubeeert: Wulgarym wykropkowany nadal jest wulgaryzmem.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 13-02-2009, 15:17   

Panowie ze tak spytam czy mowicie tu o wymianie łaczników stabilizatora z gumami?
gregorbu napisał/a:
Gwint ma wystawać 22 mm ponad nakrętkę.

czy gumy łacznika i gumy łacznika stabilizatora to to samo?
Wydaje mi sie ze nie ale potwierdzcie... Niedługo bede wymieniał łaczniki i myslałem ze to bajecznie proste...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 13-02-2009, 17:28   

rosomak1983, wymiana łączników stabilizatora to robota na 30minut łącznie z małym piwkiem ;)



Slavko wymieniał gumy na stabilizatorze (zaznaczone kółkami).
Łączniki drążka stabilizatora są zaznaczone na obrazku jako 1.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2009, 18:40   

gregorbu napisał/a:
P.S.
Cytat za Hubeeert: Wulgarym wykropkowany nadal jest wulgaryzmem.


glupota, nie zgadzam sie z tym ostzrezeniem ale coz... sila wyzsza :P

Pozatym to czy te gumy maja lekko wchodzic?? Strasznie sie meczylem z wcisnieciem ich na stabilizator i bez sporej ilosci smaru nie byloby szans zeby je tam wcisnac.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 13-02-2009, 20:54   

SlaVkoEg napisał/a:
Pozatym to czy te gumy maja lekko wchodzic
Jeśli to ma stabilizować jak sama nazwa wskazuje to musi być stabilne czyli nie ruszać się, nie wpadać w wibracje, nie przemieszczać się, nie zmieniać miejsca, nie przesuwać się ;) Kapiszi :P ?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2009, 21:27   

wiem ze tam nie ma byc luzow ale jezeli przez pomylke w sklepie dali mi gumy do 1.3 to bedzie wchodzilo jeszcze ciezej niz ten co powinien dlatego sie zapytalem czy ma wchodzic az tak ciezko ze bez smaru sie nie ruszy?? :P
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-02-2009, 00:13   

SlaVkoEg gum od 1.3 nie założyłbyś za żadne skarby świata.
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2009, 00:20   

Hugo przeczytalem juz o tym i mialem takie wrazenie z tymi gumami. Srednica otworu gum byla znaczzzzzznie mniejsza od srednicy stabilizatora, no ale moze takie juz te gumy sa. W kazdym badz razie weszly, wszystko zlozylem jak bylo wiec to pewnie sa te gumy :P
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 14-02-2009, 10:04   

koledzy NIGDY nie zakładamy części gumowych za pomocą smarowania smarem .Jest to karygodny błąd ,ponieważ smar prawie każdy ma w swoim składzie komponenty rozpuszczające gumę .ZAMIAST SMARU STOSUJEMY PASTĘ BHP.
 
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2009, 13:37   

Miroslaw1305, wiem o tym ale nie mialem niczego takiego pod reka wiec posmarowalem troche smarem do lozysk i olejem silnikowym :P olej tez rozpuszcza gume??

Miroslaw1305 napisał/a:
ZAMIAST SMARU STOSUJEMY PASTĘ BHP


a co powiesz na plyn hamulcowy?? tez jest tlusty a w sumie nie żre gumy.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-02-2009, 13:45   

ja tam smaruje gumy zwyklym mydlem lub specjalna pasta do uszczelek rur kanalizacyjnych :)
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 14-02-2009, 14:01   

SlaVkoEg napisał/a:
olejem silnikowym :P olej tez rozpuszcza gume??

tak jest szkodliwy dla niej
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-02-2009, 15:18   

Krzyzak napisał/a:
ja tam smaruje gumy zwyklym mydlem
Dokładnie. To najlepsze rozwiązanie, które zawsze stosuję w ciasnych połączeniach guma-guma i guma-metal.
Miroslaw1305 napisał/a:
koledzy NIGDY nie zakładamy części gumowych za pomocą smarowania smarem .Jest to karygodny błąd ,ponieważ smar prawie każdy ma w swoim składzie komponenty rozpuszczające gumę
A przede wszystkim klei się piach i kurz co powoduje znacznie przyśpieszone zużycie gumy.
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2009, 22:32   

gregorbu napisał/a:
Gwint ma wystawać 22 mm ponad nakrętkę.


Nie pojdzie tak bo zamiennik jest dluzszy od oryginalu :P No chyba ze 22mm + roznica pomiedzy zamiennikiem a oryginalem ale problem tkwi w tym ze nie pamietam juz o ile jest dluzszy wiec dokrecilem do oporu ;)
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 15-02-2009, 11:24   

SlaVkoEg napisał/a:
Nie pojdzie tak bo zamiennik jest dluzszy od oryginalu
Jeśli jest dłuższy no to
SlaVkoEg napisał/a:
22mm + roznica pomiedzy zamiennikiem a oryginalem
I radzę o to zadbać bo mogą się później dziać różne dziwne rzeczy.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.