[CA4A 1.6] Wymiana gum stabilizatora - colt cao. |
Autor |
Wiadomość |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2009, 13:41
|
|
|
SlaVkoEg napisał/a: | Mozliwe ze wystarczy dokrecic mocniej laczniki bo w sumie nie dokrecalem ich do oporu, bo nigdy nie wiem jak mocno je przykrecic |
Gwint ma wystawać 22 mm ponad nakrętkę.
P.S.
Cytat za Hubeeert: Wulgarym wykropkowany nadal jest wulgaryzmem. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 13-02-2009, 15:17
|
|
|
Panowie ze tak spytam czy mowicie tu o wymianie łaczników stabilizatora z gumami?
gregorbu napisał/a: | Gwint ma wystawać 22 mm ponad nakrętkę. |
czy gumy łacznika i gumy łacznika stabilizatora to to samo?
Wydaje mi sie ze nie ale potwierdzcie... Niedługo bede wymieniał łaczniki i myslałem ze to bajecznie proste... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 13-02-2009, 17:28
|
|
|
rosomak1983, wymiana łączników stabilizatora to robota na 30minut łącznie z małym piwkiem
Slavko wymieniał gumy na stabilizatorze (zaznaczone kółkami).
Łączniki drążka stabilizatora są zaznaczone na obrazku jako 1. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2009, 18:40
|
|
|
gregorbu napisał/a: | P.S.
Cytat za Hubeeert: Wulgarym wykropkowany nadal jest wulgaryzmem. |
glupota, nie zgadzam sie z tym ostzrezeniem ale coz... sila wyzsza
Pozatym to czy te gumy maja lekko wchodzic?? Strasznie sie meczylem z wcisnieciem ich na stabilizator i bez sporej ilosci smaru nie byloby szans zeby je tam wcisnac. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 13-02-2009, 20:54
|
|
|
SlaVkoEg napisał/a: | Pozatym to czy te gumy maja lekko wchodzic | Jeśli to ma stabilizować jak sama nazwa wskazuje to musi być stabilne czyli nie ruszać się, nie wpadać w wibracje, nie przemieszczać się, nie zmieniać miejsca, nie przesuwać się Kapiszi ? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2009, 21:27
|
|
|
wiem ze tam nie ma byc luzow ale jezeli przez pomylke w sklepie dali mi gumy do 1.3 to bedzie wchodzilo jeszcze ciezej niz ten co powinien dlatego sie zapytalem czy ma wchodzic az tak ciezko ze bez smaru sie nie ruszy?? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 14-02-2009, 00:13
|
|
|
SlaVkoEg gum od 1.3 nie założyłbyś za żadne skarby świata. |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 14-02-2009, 00:20
|
|
|
Hugo przeczytalem juz o tym i mialem takie wrazenie z tymi gumami. Srednica otworu gum byla znaczzzzzznie mniejsza od srednicy stabilizatora, no ale moze takie juz te gumy sa. W kazdym badz razie weszly, wszystko zlozylem jak bylo wiec to pewnie sa te gumy |
|
|
|
 |
Miroslaw1305
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 474 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 14-02-2009, 10:04
|
|
|
koledzy NIGDY nie zakładamy części gumowych za pomocą smarowania smarem .Jest to karygodny błąd ,ponieważ smar prawie każdy ma w swoim składzie komponenty rozpuszczające gumę .ZAMIAST SMARU STOSUJEMY PASTĘ BHP. |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 14-02-2009, 13:37
|
|
|
Miroslaw1305, wiem o tym ale nie mialem niczego takiego pod reka wiec posmarowalem troche smarem do lozysk i olejem silnikowym olej tez rozpuszcza gume??
Miroslaw1305 napisał/a: | ZAMIAST SMARU STOSUJEMY PASTĘ BHP |
a co powiesz na plyn hamulcowy?? tez jest tlusty a w sumie nie żre gumy. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 14-02-2009, 13:45
|
|
|
ja tam smaruje gumy zwyklym mydlem lub specjalna pasta do uszczelek rur kanalizacyjnych |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 14-02-2009, 14:01
|
|
|
SlaVkoEg napisał/a: | olejem silnikowym olej tez rozpuszcza gume?? |
tak jest szkodliwy dla niej |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 14-02-2009, 15:18
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | ja tam smaruje gumy zwyklym mydlem | Dokładnie. To najlepsze rozwiązanie, które zawsze stosuję w ciasnych połączeniach guma-guma i guma-metal. Miroslaw1305 napisał/a: | koledzy NIGDY nie zakładamy części gumowych za pomocą smarowania smarem .Jest to karygodny błąd ,ponieważ smar prawie każdy ma w swoim składzie komponenty rozpuszczające gumę | A przede wszystkim klei się piach i kurz co powoduje znacznie przyśpieszone zużycie gumy. |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 14-02-2009, 22:32
|
|
|
gregorbu napisał/a: | Gwint ma wystawać 22 mm ponad nakrętkę. |
Nie pojdzie tak bo zamiennik jest dluzszy od oryginalu No chyba ze 22mm + roznica pomiedzy zamiennikiem a oryginalem ale problem tkwi w tym ze nie pamietam juz o ile jest dluzszy wiec dokrecilem do oporu |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 15-02-2009, 11:24
|
|
|
SlaVkoEg napisał/a: | Nie pojdzie tak bo zamiennik jest dluzszy od oryginalu | Jeśli jest dłuższy no to SlaVkoEg napisał/a: | 22mm + roznica pomiedzy zamiennikiem a oryginalem | I radzę o to zadbać bo mogą się później dziać różne dziwne rzeczy. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
|