| Problem z instalacją radiową. | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | pawel [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |    Wysłany: 16-05-2006, 15:29   Problem z instalacją radiową. |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam. 
 Parę dni temu podłączyłem mojego starego JVC do miśka.
 Niestety dziwnie się zachowuje - nie ma podtrzymania napięcia:
 1. Gra tylko kiedy kluczyk jest przekręcony w stacyjce.
 2. Traci ustawienia dźwięku (basy, soprany, fader itp)
 3. Zawsze odpala płytę CD od początku (to jest najgorsze)
   4. Zawsze po przekręceniu kluczyka się włącza (nawet jeśli tego nie chcę)
 
 W mojej starej Hondzie to samo radyjko pięknie grało - trzymało wszystkie nastawy.
 
 Aż nie chce mi się wierzyć, że fabryczna instalacja radiowa w moim miśku była tak sknocona.
   A może da się gdzieś przełączyć zasilanie do radia na bezpośrednie a nie ze stacyjki ?
 
 Proszę o pomoc
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | piwkotom   moderator mitsumaniak
 maruda
 
  
 Auto: Touareg V8 :)
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 6 razy
 Dołączył: 03 Sie 2005
 Posty: 1620
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-05-2006, 16:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | oczywiscie, ze sie da  nalezy tylko znalezc przewod od radia oznaczony battery i sprawic aby byl podpiety pod stale +12V a nie ze stacyjki. Powinienes tam mies takie kabelki: zolte i czerwone laczone zlaczka jeszcze PRZED kostka. Musisz wyprobowac rozne kombinacje polaczen, przy jednej z nich bedzie podtrzymywac.
 
 Powodzenia i przy okazji zapraszam na dosc regularne spoty lodzkiej grupy
   
 pzdr
 |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Matejko   Mitsumaniak
 Macho Paczo
 
  
 Auto: IS220D
 Kraj/Country: Australia
 Pomógł: 146 razy
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 7054
 Skąd: Calish4nia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-05-2006, 17:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | w cari jest tak ze staly plus jest czerwony a na stacyjce jest zielony to tak z tego co pamietam bo nie chce mi sie radia wyciagac   |  
				| _________________ Mateusz <Matejko>
 Nissan Juke
 Mazda 2
 Lexus IS220D
 Calish4nia
 
   dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Serek   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Grand Voyager Limited AWD
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 36 razy
 Dołączył: 17 Maj 2005
 Posty: 1597
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-05-2006, 17:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak mówią koledzy - sprawdź kable. Nie wszystkie auta i radioodtwarzacze są uniwersalne ! |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pawel [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-05-2006, 20:51 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | piwkotom napisał/a: |  	  | oczywiscie, ze sie da  nalezy tylko znalezc przewod od radia oznaczony battery i sprawic aby byl podpiety pod stale +12V a nie ze stacyjki. 
 | 
 
 
 Super, dzięki
 Wszystko było tak jak napisałeś. Zmostkowałem batery i +12V i już wszystko działa jak należy.
 
 Co prawda teraz trochę nie mam czasu, ale jak się trochę z pracą obrobię, chętnie spotkam się w Łodzi na spocie Waszej grupy.
 Daj jakiś kontakt, gdzie i kiedy się spotykacie.
 
 
 Pozdrawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Potek   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Carisma 1.6 Classic
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 02 Lis 2005
 Posty: 245
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-05-2006, 21:15 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | pawel napisał/a: |  	  | Co prawda teraz trochę nie mam czasu, ale jak się trochę z pracą obrobię, chętnie spotkam się w Łodzi na spocie Waszej grupy. Daj jakiś kontakt, gdzie i kiedy się spotykacie.
 | 
 
 Wystarczy, że będziesz zaglądał na forum do działu "Fora klubowe i regionalne" o TUTAJ i już wszystkiego się dowiesz
  Spotykamy się mniej więcej co miesiąc, ostatnio byliśmy w Rossoszycy ale to różnie bywa. Zapraszamy   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | piwkotom   moderator mitsumaniak
 maruda
 
  
 Auto: Touareg V8 :)
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 6 razy
 Dołączył: 03 Sie 2005
 Posty: 1620
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-05-2006, 21:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ciesze sie, ze sie udalo  A reszte napisal Ci Potek   |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | adams12 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-05-2006, 22:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | lepiej pozamieniac kable niz mostkowac bo ostatnio kumplowi w astrze classic zmostkowalem to go potem samochod pradem kopal
  a po usunieciu mostka i podmiance kabli wszystko bylo cacy   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Chooper   Mitsumaniak
 
  
 Auto: MZR 2.0 DOHC
 Zaproszone osoby: 3
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 98 razy
 Dołączył: 08 Kwi 2005
 Posty: 4814
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-05-2006, 22:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | jeszcze raz porwtórzę, że miernik w dłoń i nastanie jasność. kable prądowe mają oznaczenia DC i PERM (permanent) DC z tego co pamiętam idze ze stacyjki a permanent z aku. zamienić przewody i ędzie git. NIe mostkować, bo jakby mostokowanie było zalecane, to by było zmostkowane   
 co do zlotów, to dopnij się do grupy Łódzkiej, to bedziesz dostawał gorące informacje na skrzynkę
   |  
				| _________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
 Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |