Szukam fachowca elektronika-Outlander I |
Autor |
Wiadomość |
tomek.rzepek
Mitsumaniak

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Mar 2007 Posty: 239 Skąd: polska
|
Wysłany: 15-02-2009, 20:59 Szukam fachowca elektronika-Outlander I
|
|
|
Witam, poszukuję fachowca elektronika z okolic Warszawy.
Problem mam tego rodzaju że świeci mi się check engine, błąd jaki wyskakuje to niewystarczająca wydajność katalizatora. W ASO najchętniej wymieniliby mi cały katalizator, a katalizator to to nie jest bo w aucie nie czuć żadnej straty mocy ani nic, Lambda też nie, bo tegoż błędu nie ma. Coś słyszałem że może to być problem z pompą paliwa-za małe ciśnienie, ale co konkretnie? Auto miało LPG teraz już nie ma. Chodzi bdb, tylko czasem przy małych obrotach i mały wciśnieciu gazu szarpie. Co to może być? |
_________________ Mitsubishi Outlander 2.0 4WD 136KM
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 15-02-2009, 23:54
|
|
|
A dlaczego elektronik ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Radeon
Forumowicz Radeon

Auto: Lancer 4g92, Galloper 2,5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 119 Skąd: dolny śląsk
|
Wysłany: 16-02-2009, 00:25
|
|
|
Pewnie dlatego, że jak się zakłada gaz to się łapki w kabelki wkłada a jak się demontuje to sie znowu grzebie w kabelkach.
Szarpie czasem na: świece, kable zapłonowe, itp (układ zapłonowy).Ale może ktoś znający sie na temacie w tych autach podpowie więcej.Pozdro |
|
|
|
 |
tomek.rzepek
Mitsumaniak

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Mar 2007 Posty: 239 Skąd: polska
|
Wysłany: 16-02-2009, 17:36
|
|
|
Bo założyłem że to problem wynikający z pompy paliwa i pochodnych. A jak inaczej można to zweryfikować? Chciałbym, żeby ktoś podpiął się z komputerem sprawdził wszystkei parametry i znalazł przyczyne o:-) |
_________________ Mitsubishi Outlander 2.0 4WD 136KM
 |
|
|
|
 |
cuuube [Usunięty]
|
Wysłany: 16-02-2009, 18:02
|
|
|
polecam warsztaty > BOSCH SERVICE < jest tam mapka - znajdz serwis w jednym z oddzialow w Poznaniu doszli mi do takich cudow w poprzednim aucie ze nie moglem wierzyc |
|
|
|
 |
tomek.rzepek
Mitsumaniak

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Mar 2007 Posty: 239 Skąd: polska
|
Wysłany: 16-02-2009, 20:19
|
|
|
spróbuję, dzięki!
[ Dodano: 17-02-2009, 21:48 ]
A zapłon to kto da radę sprawdzić? Nadmieniam że chodzi o Outlandera, mniej popularne auto niż reszta plaskaczy. Skąd wziąć dane/cokolwiek? |
_________________ Mitsubishi Outlander 2.0 4WD 136KM
 |
|
|
|
 |
|