elastyczność 2,5 V6 |
Autor |
Wiadomość |
pompec
Mitsumaniak misiu-maniak

Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 698 Skąd: Warszawa [WF]
|
Wysłany: 17-02-2009, 00:48 elastyczność 2,5 V6
|
|
|
czy któryś z Mitsumaniaków mierzył może elastyczność jednostki 2,5 V6 w Galancie EA5X? chodzi dokładnie o 60-100 km/h na IV biegu i 80-120 na V biegu... |
_________________ Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 |
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 17-02-2009, 08:19
|
|
|
nie mierzylem, ale w odczuciach bardzi slaba, z 60-100 jak chce przyspieszyc zwawo, to na 3 biegu, bo na 4 to slimak, ponizej 3500obr/min zapomnij o sensownym przyspieszeniu, to nie diesel, to sie musi krecic szybko |
|
|
|
 |
pompec
Mitsumaniak misiu-maniak

Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 698 Skąd: Warszawa [WF]
|
Wysłany: 17-02-2009, 11:12
|
|
|
tommyc1 napisał/a: | nie mierzylem, ale w odczuciach bardzi slaba, z 60-100 jak chce przyspieszyc zwawo, to na 3 biegu, bo na 4 to slimak, ponizej 3500obr/min zapomnij o sensownym przyspieszeniu, to nie diesel, to sie musi krecic szybko |
no tak... ale jest przecież osławiony już moment obr. Vałki... napewno nie jest słaba... pytanie tylko ile... |
_________________ Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 |
|
|
|
 |
KamilR10
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 791 Skąd: Okolice Międzyrzecza
|
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14371 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-02-2009, 14:24
|
|
|
KamilR10 napisał/a: | z 60-100 km/h polecam drugi bieg |
Eee tam, kto by cisnął na drugim, ja bym na jedynce pociągnął
A tak, w ogóle to pytanie chyba dotyczyło IV i V biegu... |
|
|
|
 |
KamilR10
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 791 Skąd: Okolice Międzyrzecza
|
Wysłany: 17-02-2009, 14:28
|
|
|
Owczar napisał/a: | A tak, w ogóle to pytanie chyba dotyczyło IV i V biegu... |
Na IV biegu to jeszcze jakoś, ale na V to jak czołg |
_________________ Mitsubishi Galant GLS 2.0 97r - Sprzedany
Mitsubishi Galant Avance 2.5 V6 03r - Jest
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=60097
 |
|
|
|
 |
pompec
Mitsumaniak misiu-maniak

Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 698 Skąd: Warszawa [WF]
|
Wysłany: 17-02-2009, 14:39
|
|
|
ciekaw jestem jak się ma elastyczność 2,5 do 2,0... ja swoim 2,0 mierzyłem i 60-100 na IV wychodzi koło 10s. a 80-120 na V koło 15s. myślę, że różnice powinny być rzędu 3 s. ale chcę to potwierdzić empirycznie... |
_________________ Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 |
|
|
|
 |
yam1530
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 386 Skąd: Brzeg/Wrocław
|
Wysłany: 17-02-2009, 15:26
|
|
|
Ciekaw jestem jak by wypadł test porównawczy elestyczności silników galantów EA no i na którym miejscu uplasował by sie 4d68. |
_________________ Galant EA6A 4D68
Moja była Carisma '96 1.6 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 17-02-2009, 15:40
|
|
|
pompec napisał/a: | tommyc1 napisał/a: | nie mierzylem, ale w odczuciach bardzi slaba, z 60-100 jak chce przyspieszyc zwawo, to na 3 biegu, bo na 4 to slimak, ponizej 3500obr/min zapomnij o sensownym przyspieszeniu, to nie diesel, to sie musi krecic szybko |
no tak... ale jest przecież osławiony już moment obr. Vałki... napewno nie jest słaba... pytanie tylko ile... |
W tym zakresie obrotów (do 3500 rpm) jest słaba niemiłosiernie......
60-100 tylko 2 bieg
80-120 w automacie 2, w manualu 3.....
[ Dodano: 17-02-2009, 15:41 ]
yam1530, jakby porównywać minimalne czasy, to raczej na szarym końcu, jakby porównywać czasy na wysokich biegach - na czele tabeli....
Za jakiś miesiąc zamieszczę wyniki - w obecnym automacie (w MSW) nie mam możliwości blokowania biegów..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
koniar
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galnt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 23 Skąd: kutno
|
Wysłany: 17-02-2009, 16:01
|
|
|
hmm ja mam taki problem w swoim 2.5 że jak włącze V bieg przy 180 czy 190 km/h to nie ciagnie juz w ogole... nie wiem czym to jest spowodowane, a elastyczność z niskich obrotów tego auta uważam że nie jest najgorsza, jak mi sie nie spieszy jeżdże do 2500-3000 obrotów, co innego że prawie zawsze mi sie śpieszy wiec wtedy jest non stop max
pozdrawiam! |
|
|
|
 |
pompec
Mitsumaniak misiu-maniak

Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 698 Skąd: Warszawa [WF]
|
Wysłany: 17-02-2009, 16:56
|
|
|
Bartek napisał/a: | W tym zakresie obrotów (do 3500 rpm) jest słaba niemiłosiernie | no już bez przesady... chyba nie aż tak niemiłosiernie... albo mi się zdaje, albo jako jedną z zalet 2,5 V6 wymienia się często elastyzcność... napewno czasy na poszczególnych biegach są lepsze (co najmniej nieco) od 4G63, a i tu już nie jest tragicznie... jak czytam gazety to zwracam uwagę na elastyczność poszczególnych jednostek i czasy takie jak ja zmierzyłem dla silników benzynowych są uważane za przyzwoite...
[ Dodano: 17-02-2009, 17:20 ]
yam1530 napisał/a: | Ciekaw jestem jak by wypadł test porównawczy elestyczności silników galantów EA no i na którym miejscu uplasował by sie 4d68. |
nic prostrzego... stoperek w rękę i mierzysz... poczekamy jeszcze jak ktoś zmierzy 2,5 i 2,4 i już jakiś polgląd będzie... dodam, że ja pomiarów dokonywałem oczywiście na płaskim, prostym odcinku drogi, bez pasażerów i z 1/4 baku... wyniki powtarzalne również w innych pomiarach... |
_________________ Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 |
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 17-02-2009, 18:13
|
|
|
jak ja jechalem 180km/h na V biegu i wcisnalem gaz, to auto zaczelo wyraznie przyspieszac-no, wgniata w fotel oczywiscie juz tu niema, ale wyraznie przyspieszal do 200km/h (przy tej predkosci zdjalem noge z gazu bo to polska autostrada byla ) |
|
|
|
 |
kooks
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 1999r
Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 59 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-02-2009, 18:20
|
|
|
... |
Ostatnio zmieniony przez kooks 18-02-2009, 00:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mar111cin
Forumowicz
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
|
Wysłany: 17-02-2009, 19:54
|
|
|
no nie przesadzajcie. W końcu galant to dość ciężki wóz i uważam że bardzo dobrze się zbiera. Musielibyście pojeździć czymś z silnikiem 1.3 żeby zobaczyć jak się mylicie Jakoś u mnie automat na ostatnim biegu jak przyśpiesza w granicach 100-140 to nawet tego nie zauważam jak szybko to zrobił.
Drugą dziwną rzeczą jest dla mnie to, że wszyscy tutaj gadają że do 3500obr/min galant nie jedzie, a mimo to palą wam galanty po 10litrów ja jeżdże praktycznie do 3500rpm i pali jednak troche więcej Zresztą nawet jazda powyżej 3500rpm po mieście to jednak troche agresywna jazda jakby nie było. |
_________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość |
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 17-02-2009, 20:19
|
|
|
wiesz, jak sie szybko jezdzi to oczywiscie, ze pala nam po 10l/100, ale na autostradzie |
|
|
|
 |
|