Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
elastyczność 2,5 V6
Autor Wiadomość
pompec 
Mitsumaniak
misiu-maniak


Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 698
Skąd: Warszawa [WF]
Wysłany: 17-02-2009, 00:48   elastyczność 2,5 V6

czy któryś z Mitsumaniaków mierzył może elastyczność jednostki 2,5 V6 w Galancie EA5X? chodzi dokładnie o 60-100 km/h na IV biegu i 80-120 na V biegu...
_________________
Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 17-02-2009, 08:19   

nie mierzylem, ale w odczuciach bardzi slaba, z 60-100 jak chce przyspieszyc zwawo, to na 3 biegu, bo na 4 to slimak, ponizej 3500obr/min zapomnij o sensownym przyspieszeniu, to nie diesel, to sie musi krecic szybko :)
 
 
 
pompec 
Mitsumaniak
misiu-maniak


Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 698
Skąd: Warszawa [WF]
Wysłany: 17-02-2009, 11:12   

tommyc1 napisał/a:
nie mierzylem, ale w odczuciach bardzi slaba, z 60-100 jak chce przyspieszyc zwawo, to na 3 biegu, bo na 4 to slimak, ponizej 3500obr/min zapomnij o sensownym przyspieszeniu, to nie diesel, to sie musi krecic szybko

no tak... ale jest przecież osławiony już moment obr. Vałki... napewno nie jest słaba... pytanie tylko ile...
_________________
Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 
 
KamilR10 
Mitsumaniak


Auto: Galant Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 791
Skąd: Okolice Międzyrzecza
Wysłany: 17-02-2009, 11:37   

z 60-100 km/h polecam drugi bieg :twisted:
_________________
Mitsubishi Galant GLS 2.0 97r - Sprzedany
Mitsubishi Galant Avance 2.5 V6 03r - Jest
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=60097
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-02-2009, 14:24   

KamilR10 napisał/a:
z 60-100 km/h polecam drugi bieg :twisted:



Eee tam, kto by cisnął na drugim, ja bym na jedynce pociągnął :P

A tak, w ogóle to pytanie chyba dotyczyło IV i V biegu...
 
 
KamilR10 
Mitsumaniak


Auto: Galant Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 791
Skąd: Okolice Międzyrzecza
Wysłany: 17-02-2009, 14:28   

Owczar napisał/a:
A tak, w ogóle to pytanie chyba dotyczyło IV i V biegu...

Na IV biegu to jeszcze jakoś, ale na V to jak czołg :P
_________________
Mitsubishi Galant GLS 2.0 97r - Sprzedany
Mitsubishi Galant Avance 2.5 V6 03r - Jest
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=60097
 
 
 
pompec 
Mitsumaniak
misiu-maniak


Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 698
Skąd: Warszawa [WF]
Wysłany: 17-02-2009, 14:39   

ciekaw jestem jak się ma elastyczność 2,5 do 2,0... ja swoim 2,0 mierzyłem i 60-100 na IV wychodzi koło 10s. a 80-120 na V koło 15s. myślę, że różnice powinny być rzędu 3 s. ale chcę to potwierdzić empirycznie...
_________________
Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 
 
yam1530 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 386
Skąd: Brzeg/Wrocław
Wysłany: 17-02-2009, 15:26   

Ciekaw jestem jak by wypadł test porównawczy elestyczności silników galantów EA no i na którym miejscu uplasował by sie 4d68.
_________________
Galant EA6A 4D68
Moja była Carisma '96 1.6
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 17-02-2009, 15:40   

pompec napisał/a:
tommyc1 napisał/a:
nie mierzylem, ale w odczuciach bardzi slaba, z 60-100 jak chce przyspieszyc zwawo, to na 3 biegu, bo na 4 to slimak, ponizej 3500obr/min zapomnij o sensownym przyspieszeniu, to nie diesel, to sie musi krecic szybko

no tak... ale jest przecież osławiony już moment obr. Vałki... napewno nie jest słaba... pytanie tylko ile...


W tym zakresie obrotów (do 3500 rpm) jest słaba niemiłosiernie......

60-100 tylko 2 bieg :twisted:
80-120 w automacie 2, w manualu 3.....

[ Dodano: 17-02-2009, 15:41 ]
yam1530, jakby porównywać minimalne czasy, to raczej na szarym końcu, jakby porównywać czasy na wysokich biegach - na czele tabeli....

Za jakiś miesiąc zamieszczę wyniki - w obecnym automacie (w MSW) nie mam możliwości blokowania biegów.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
koniar 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galnt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 23
Skąd: kutno
Wysłany: 17-02-2009, 16:01   

hmm ja mam taki problem w swoim 2.5 że jak włącze V bieg przy 180 czy 190 km/h to nie ciagnie juz w ogole... nie wiem czym to jest spowodowane, a elastyczność z niskich obrotów tego auta uważam że nie jest najgorsza, jak mi sie nie spieszy jeżdże do 2500-3000 obrotów, co innego że prawie zawsze mi sie śpieszy wiec wtedy jest non stop max :P

pozdrawiam!
 
 
pompec 
Mitsumaniak
misiu-maniak


Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 698
Skąd: Warszawa [WF]
Wysłany: 17-02-2009, 16:56   

Bartek napisał/a:
W tym zakresie obrotów (do 3500 rpm) jest słaba niemiłosiernie
no już bez przesady... chyba nie aż tak niemiłosiernie... albo mi się zdaje, albo jako jedną z zalet 2,5 V6 wymienia się często elastyzcność... napewno czasy na poszczególnych biegach są lepsze (co najmniej nieco) od 4G63, a i tu już nie jest tragicznie... jak czytam gazety to zwracam uwagę na elastyczność poszczególnych jednostek i czasy takie jak ja zmierzyłem dla silników benzynowych są uważane za przyzwoite...

[ Dodano: 17-02-2009, 17:20 ]
yam1530 napisał/a:
Ciekaw jestem jak by wypadł test porównawczy elestyczności silników galantów EA no i na którym miejscu uplasował by sie 4d68.

nic prostrzego... stoperek w rękę i mierzysz... poczekamy jeszcze jak ktoś zmierzy 2,5 i 2,4 i już jakiś polgląd będzie... dodam, że ja pomiarów dokonywałem oczywiście na płaskim, prostym odcinku drogi, bez pasażerów i z 1/4 baku... wyniki powtarzalne również w innych pomiarach...
_________________
Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 17-02-2009, 18:13   

jak ja jechalem 180km/h na V biegu i wcisnalem gaz, to auto zaczelo wyraznie przyspieszac-no, wgniata w fotel oczywiscie juz tu niema, ale wyraznie przyspieszal do 200km/h (przy tej predkosci zdjalem noge z gazu bo to polska autostrada byla :P )
 
 
 
kooks 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 1999r
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 59
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-02-2009, 18:20   

...
Ostatnio zmieniony przez kooks 18-02-2009, 00:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mar111cin 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 982
Skąd: FSW
Wysłany: 17-02-2009, 19:54   

no nie przesadzajcie. W końcu galant to dość ciężki wóz i uważam że bardzo dobrze się zbiera. Musielibyście pojeździć czymś z silnikiem 1.3 żeby zobaczyć jak się mylicie :P Jakoś u mnie automat na ostatnim biegu jak przyśpiesza w granicach 100-140 to nawet tego nie zauważam jak szybko to zrobił.
Drugą dziwną rzeczą jest dla mnie to, że wszyscy tutaj gadają że do 3500obr/min galant nie jedzie, a mimo to palą wam galanty po 10litrów :P ja jeżdże praktycznie do 3500rpm i pali jednak troche więcej :P Zresztą nawet jazda powyżej 3500rpm po mieście to jednak troche agresywna jazda jakby nie było.
_________________
Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość :)
 
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 17-02-2009, 20:19   

wiesz, jak sie szybko jezdzi to oczywiscie, ze pala nam po 10l/100, ale na autostradzie :la:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.