elastyczność 2,5 V6 |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Forumowicz
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
|
Wysłany: 17-02-2009, 20:48
|
|
|
no zależy przy jakiej prędkości ;P bo ja przyznam z ręką na sercu że 130 nie jeżdże, tylko troche sporo wyżej ;P ogólnie średnia mi wychodzi około 13,5l i jak mówię nie cisnę go naprawdę powyżej 3500rpm .
Zresztą ktoś z was jeździ nawet po autostradzie powyżej 3500rpm i pali mu 10 ? |
_________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-02-2009, 23:11
|
|
|
kooks napisał/a: | ja co prawda elastycznosci nie sprawdzalem, przy predkosci 225 praktycznie wskazuwka ledwo co sie poruszala |
A Mitsumaniaki propagują bezpieczną jazdę... Ale chyba każda okazja jest dobra, żeby się pochwalić jak bezpiecznie się jeździ Bo szczerze to nie widzę związku miedzy elastycznością a V-max... |
|
|
|
 |
kooks
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 1999r
Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 59 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-02-2009, 23:25
|
|
|
... |
Ostatnio zmieniony przez kooks 18-02-2009, 00:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
pompec
Mitsumaniak misiu-maniak

Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 698 Skąd: Warszawa [WF]
|
Wysłany: 18-02-2009, 00:06
|
|
|
generalnie o czym by się nie rozmawiało to można być pewnym, że temat zejdzie albo na Vmax albo na spalanie... w tym temacie wystąpiły obie możliwości... a ja naiwny myślałem, że poprostu się dowiem dwóch magicznych liczb wyrażonych w sekundach... |
_________________ Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 |
|
|
|
 |
kubasiw
Mitsumaniak

Auto: EA5A SE
Dołączył: 20 Lut 2008 Posty: 64 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-02-2009, 09:24
|
|
|
Ja miałem dzisiaj rano w drodze do pracy z ciekawości sprawdzić ale Łódź jest totalnie zasypana i nie ma takiej możliwości |
|
|
|
 |
pompec
Mitsumaniak misiu-maniak

Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 698 Skąd: Warszawa [WF]
|
Wysłany: 18-02-2009, 13:12
|
|
|
nie no, teraz to raczej koledzy lepiej uważajcie... nie najlepszy czas na sprawdzanie osiągów |
_________________ Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 |
|
|
|
 |
eddi1977
Forumowicz

Auto: uno 900 :)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2008 Posty: 194 Skąd: Otwock,Chełm
|
Wysłany: 18-02-2009, 16:21
|
|
|
Nie mieżyłem osiągów ale jestem zadowolony zarówno z dynamiki na wyższych obrotach jak i przyzpieszania na niższych,może raz coś słabo ciągnął,skręcając na skrzyżowaniu w uliczkę pod kątem 90 stopni jakoś słabo mi przyspieszał ale jak się okazało nie zredukowałem z 4 biegu .Może moje wymagania co do elastyczności nie są zbyt wysokie bo poprzednio jeździłem seicento 1.1.Moje autko ładnie się zbiera nawet od bardzo niskich obrotów a powyżej 3500 to sami wiecie |
|
|
|
 |
morosophem
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5A lift 2,5v6 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Lip 2008 Posty: 113 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-03-2009, 14:34
|
|
|
60-100 km/h na IV biegu i 80-120 na V biegu...
hmm u mnie w automacie 60-100 to II bieg, 80-120 III, przyspiesza jak ZŁY!
Znajomy z BMW3 2006r 3,5l D był mocno zaskoczony dynamiką, więc chyba nie ma czego się wstydzić. |
_________________ morosophem |
|
|
|
 |
Mroowa
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2016 Posty: 12 Skąd: Krk
|
Wysłany: 25-01-2017, 21:09
|
|
|
Temat bardzo stary, ale odświeżam:
60-100 IV 8.2 s.
80-120 V 12.1 s.
Opony zimowe: 185/65R15, droga oczywiscie bez spadków.
Ciekawi mnie jak inni.. |
|
|
|
 |
|