 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: Kmer 16-10-2009, 18:47 |
mocny galant |
Autor |
Wiadomość |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 19-02-2009, 14:11
|
|
|
gres napisał/a: | Czyli nie ma przeciwskazań z gazem? |
Nie ma można śmiało zagazować
gres napisał/a: | no no ale nikt też nie napisał że nie jest to gdi |
Bo po co! gdyż GDI weszło do modelu EA , jeśli się nie myle albo 97 lub 98r. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 19-02-2009, 15:01
|
|
|
Tak jak pisze czekoladka_1981 nie ma problemu z zagazowaniem. Pierwsze GDI to rok napewno 2 połowa 1997, wtedy to Galant otrzymał silnik 1.8 GDI (montowany tylko w EA)?( dokładnie ten sam co w japońskiej wersji Carismy (140kucy) - silnik nie spotykany w Europie). Na Europe do galantów wkładali 2.4 GDI (montowany tylko w EA).
Takie silniki jak :
2.0
2.0 v6
2.5 v6 (6G73)
3.0 v6 (6G73) (montowany tylko w EA)
Bez problemu można gazować - większość użytkowników poleca Staga, bądź BRC ( kwestia ile $$ w kieszeni).
Jedynie GDI V6 - jest ciężkie do zagazowania ponieważ mieszanka powinna być w proporcjach 60:40%(gaz/benzyna). Co jest bardzo dobrze opisane na podforum Carismy
Może komuś się przyda powyższe , jak coś to poprawcie mnie |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
Ostatnio zmieniony przez Juiceman 19-02-2009, 21:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 19-02-2009, 19:33
|
|
|
gres, poczytaj sobie dokładnie to podforum do którego już nie raz podawany był link. Tam ja opisywałem swoje mody w tym galancie. Jest też dużo innych żeczy opisanych o tym galancie, jak np. właśnie zmiana dolotu i tuning wydechu...
Napęd jest jak najbardziej stały, cały czas na 4 koła. Kontroli trakcji w moich obydwu galach nie było, więc nic nie popsuje zabawy...
Jeżeli chodzi o rdze, to przedewszytkim kielichy z przodu (zwłaszcza od strony nadkoli, pod plastikami) łączenia progów z podłogą, tylne nadkola w okolicach progów oraz "kieszeni bagażnika, hmmm jak coś sobie jeszcze przypomnę to dopisze... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-02-2009, 08:52
|
|
|
miałem wczoraj oglądać galanta ale niestety wyszło inaczej.
Właściciel zabrał się za naprawe łożyska w kole a że sprzedawca w sklepie sprzedał mu nie do tego modelu, to auto stoi w garażu bez piasty.
Pamiętam że jak kupowałem peugeota to była podobna sytucja - facet miał wymienić łożysko tyle że w belce zawieszenia, i również nie wymienił bo pani w sklepie sprzedała mu do innego modelu, co mnie potem dużo kosztowało ( nowa belka). Więc tutaj miło ze strony właściciela że próbuje naprawić przed sprzedażą.
I kolejna analogia - ja robie to samo , peugeot jutro jedzie na wymiane również łożyska |
|
|
|
 |
|
|