 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Galant EA vs Volvo v40 |
Autor |
Wiadomość |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 19-05-2006, 16:44
|
|
|
mam takie pytanko, w ktorym roku wszedl tip-tronic ?
czy w galu z 99 z automatem mogl juz byc ?
pozdrawiam
ps. kupie galanta EA kombi minimum 99r , koniecznie zarejestrowanego, tylko od firmy lub komisu . cena - jak najnizsza, stan dobry, moze byc poobijany . gdybyscie cos slyszeli to prosilbym dac znac. |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 19-05-2006, 18:23
|
|
|
zgodnie z manualem oraz książką serwisową, skrzynia tego typu była już w roczniku 99 głównie z silnikiem GDI (supplement 99)
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 19-05-2006, 18:46
|
|
|
a jak to sie tyczy silnikow 2,0 oraz 2,5 ?
rozumiem ze bylo do wyboru "zwykly" automat lub tiptronic
si >? |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 19-05-2006, 18:47
|
|
|
wynika z tego, że tak
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
nippo [Usunięty]
|
Wysłany: 19-05-2006, 19:34
|
|
|
a tak wracajac do pierwszego postu, to gala powinno sie conajmniej z V/S60 porownywac, nie? bo tak jak ktos wczesniej napisal, V40 to taki lancer.
S60:
najbrzydsze toto nie jest ale i tak HighContrastu roch_27'a nie MA !! |
|
|
|
 |
stanik
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 15 Lut 2006 Posty: 1248 Skąd: Legionowo k/Wawy
|
Wysłany: 20-05-2006, 01:26
|
|
|
hmy, co do volvo s60 to moglbym co nie co napisac wrazen bo mam okazje co jakis czas pojezdzic dluzsze lub krutsze odcinki. Jedno co sie mi od razu rzuca w "oczy" (niestety nie mam porownania do EA, tylko do swojej Cari moge porownac) to to ze silnik 2.4 wolnossacy (w dwoch wersjach mocy 140 i 170 KM) jest ciut za maly do tego auta . Ja mam wrazenie ze volviak zbiera sie gorzej niz moja Cari w latach swietnosci (czyli przez zagazoiwaniem). Moim zdaniem optimum jesli ktos bedzie szukal to silnik 2.0 T bo jednak jest to dosc ciezkie auto.
Poza tym drobnym mankamentem S60 to jak dla mnie sam miod prowadzi sie jak po sznurku (opony 225/???/16) do tego po dokupieniu dodatkowej opcji w postaci laminowanych szyb mozna sie cieszyc tylko i wylacznie dzwiekiem z naprawde niezlego zestawu fabrycznego audio bo praktycznie przy normalnie uzywanych predkosciach (0-170 km/h) niewiele dzwiekow dochodzi do wnetrza.
A jedno w czym jest podobne do Mitsubishi to w cenie serwisu. W ASO chca np za kazdym razem wcisnac klocki hamulcowe ktore uwaga, kosztuja u nich okolo 450 PLN...... a te same klocki w zwyklym sklepie motoryzacyjnym mozna kupic za 200 z jakims hakiem. Standardowo pada jakis lacznik przy tylnym zawieszeniu. Lacznik sklada sie z kawalka gumnki i troche wiekszego kawalka drutu a za calosc placi sie w ASO ponad 200 PLN. ten sam lacznik na wolnym rynku kosztuje 60 PLN. Tak wiec ASO zdziera jak moze i nie jest zadnym prolemem zeby za maly przeglad w ASO zaplacic 3 tys PLN. A jak byla zakladana u nich zmieniarka plyt CD, to Panowie zamiast wziac metalowy uchwyt i go przykrecic to wymyslili ze wymienia boczek na nowy ze specjalna dziurka na zmieniarke. na szczescie w pore sie spostrzeglismy i powrocili do pomyslu metalowego uchwytu za zdecydowanie mniej PLNow.
Ale ogolnie autko jak dla mnie na prawde super. jedno co mi sie wydaje, to na tylnych fotelach jest mniejsze od EA, bo tam jest tyle miejsca co w mojej Cari o bagazniku w ogole nie wspominajac.
Pozdrawiam |
_________________ #0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8 |
|
|
|
 |
|
|