Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant EA vs Volvo v40
Autor Wiadomość
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 19-05-2006, 16:44   

mam takie pytanko, w ktorym roku wszedl tip-tronic ?
czy w galu z 99 z automatem mogl juz byc ?
pozdrawiam

ps. kupie galanta EA kombi minimum 99r , koniecznie zarejestrowanego, tylko od firmy lub komisu . cena - jak najnizsza, stan dobry, moze byc poobijany :mrgreen: . gdybyscie cos slyszeli to prosilbym dac znac.
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 19-05-2006, 18:23   

zgodnie z manualem oraz książką serwisową, skrzynia tego typu była już w roczniku 99 głównie z silnikiem GDI (supplement 99)

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 19-05-2006, 18:46   

a jak to sie tyczy silnikow 2,0 oraz 2,5 ?
rozumiem ze bylo do wyboru "zwykly" automat lub tiptronic
si >?
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 19-05-2006, 18:47   

wynika z tego, że tak :wink:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
nippo
[Usunięty]

Wysłany: 19-05-2006, 19:34   

a tak wracajac do pierwszego postu, to gala powinno sie conajmniej z V/S60 porownywac, nie? bo tak jak ktos wczesniej napisal, V40 to taki lancer.

S60:



najbrzydsze toto nie jest :) ale i tak HighContrastu roch_27'a nie MA !! :twisted: :twisted: :twisted:
 
 
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 20-05-2006, 01:26   

hmy, co do volvo s60 to moglbym co nie co napisac wrazen bo mam okazje co jakis czas pojezdzic dluzsze lub krutsze odcinki. Jedno co sie mi od razu rzuca w "oczy" (niestety nie mam porownania do EA, tylko do swojej Cari moge porownac) to to ze silnik 2.4 wolnossacy (w dwoch wersjach mocy 140 i 170 KM) jest ciut za maly do tego auta :( . Ja mam wrazenie ze volviak zbiera sie gorzej niz moja Cari w latach swietnosci (czyli przez zagazoiwaniem). Moim zdaniem optimum jesli ktos bedzie szukal to silnik 2.0 T bo jednak jest to dosc ciezkie auto.
Poza tym drobnym mankamentem S60 to jak dla mnie sam miod :) prowadzi sie jak po sznurku (opony 225/???/16) do tego po dokupieniu dodatkowej opcji w postaci laminowanych szyb mozna sie cieszyc tylko i wylacznie dzwiekiem z naprawde niezlego zestawu fabrycznego audio bo praktycznie przy normalnie uzywanych predkosciach (0-170 km/h) niewiele dzwiekow dochodzi do wnetrza.
A jedno w czym jest podobne do Mitsubishi to w cenie serwisu. W ASO chca np za kazdym razem wcisnac klocki hamulcowe ktore uwaga, kosztuja u nich okolo 450 PLN...... a te same klocki w zwyklym sklepie motoryzacyjnym mozna kupic za 200 z jakims hakiem. Standardowo pada jakis lacznik przy tylnym zawieszeniu. Lacznik sklada sie z kawalka gumnki i troche wiekszego kawalka drutu a za calosc placi sie w ASO ponad 200 PLN. ten sam lacznik na wolnym rynku kosztuje 60 PLN. Tak wiec ASO zdziera jak moze i nie jest zadnym prolemem zeby za maly przeglad w ASO zaplacic 3 tys PLN. A jak byla zakladana u nich zmieniarka plyt CD, to Panowie zamiast wziac metalowy uchwyt i go przykrecic to wymyslili ze wymienia boczek na nowy ze specjalna dziurka na zmieniarke. na szczescie w pore sie spostrzeglismy i powrocili do pomyslu metalowego uchwytu :) za zdecydowanie mniej PLNow.
Ale ogolnie autko jak dla mnie na prawde super. jedno co mi sie wydaje, to na tylnych fotelach jest mniejsze od EA, bo tam jest tyle miejsca co w mojej Cari o bagazniku w ogole nie wspominajac.
Pozdrawiam
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.