konserwacja miski olejowej |
Autor |
Wiadomość |
zielas87
Nowy Forumowicz Rafał Zieliński
Auto: colt 97 1300
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 28 Skąd: Polska
|
Wysłany: 18-02-2009, 15:24 konserwacja miski olejowej
|
|
|
Witam zamówiłem od jednego z forumowiczów miske olejową(wielkie dzięki), i tu rodzi się moje pytanie, jakie są sposoby zeby taka miskę "uodpornic" jak najbedziej na działanie temperatur z tłumika i nie tylko?? czy zna ktos jaies sposoby i chce się nimi podzielić?:)
pozdrawiam |
_________________ Rafał Zieliński |
|
|
|
 |
Marcin-Krak
Mitsumaniak Senior Specialist ;)

Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 11527 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-02-2009, 16:10
|
|
|
Moim zdaniem główny problem z miską olejową (jak je teraz można łatwo kupić) bierze się z tego, że auto jest nisko zawieszone, miską się dość często chcąc nie chcąc o coś zahaczy, potem zostawiasz - wilgoć i już zaczyna być idealna pożywka dla rudej.
Jedynym rozwiązaniem - pytanie na ile sensownym - wydaje się zamontowanie płyty pod silnikiem, tak żeby chronić miskę |
_________________ "Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 18-02-2009, 16:38
|
|
|
Na "portkach" powinny być osłony termiczne - jak ich nie ma - micha dostaje po d..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2009, 19:56
|
|
|
Bartek napisał/a: | Na "portkach" powinny być osłony termiczne..... | ... które lubią zrywać niektórzy tłum(o)ikarze podczas wymiany łącznika elastycznego lub uszczelki "portek" |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2009, 22:11
|
|
|
Marcin-Krak napisał/a: | uto jest nisko zawieszone, miską się dość często chcąc nie chcąc o coś zahaczy |
nom z tym sie zgodze bo moja zaczna nieprzyjaznie wygladac Jest niewielkie wgniecenie w jednym miejscu i troche zaczyna rdzewiec :/ |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 18-02-2009, 23:52
|
|
|
A nie mozna pomalowac jej srebrzanka. Oczywiscie nie rozwiaze to spawy ale zabezpiweczy i opózni takie zmiany... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
zielas87
Nowy Forumowicz Rafał Zieliński
Auto: colt 97 1300
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 28 Skąd: Polska
|
Wysłany: 19-02-2009, 15:27
|
|
|
właśnie z poprzednią miskaą był kłopot bo została wgniecona i tak zardzewiała ze zaczela powoli przeciekać,do tego był dziurawy kolektor i tłumik co zostało wymienione no i ta miska została, w moim przypadku narazie nie ma mowy o płycie pod silnikiem chciałem ją tylko uodpornić na ten gorąc od rury, na kolektorze wszystkie osłony sa wiec to nie temn kłopot myslałem czy moze piaskowanie i malowanie proszkowe coś da w takim przypadku czy nie do konca? |
_________________ Rafał Zieliński |
|
|
|
 |
Kaleid
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 09 Lip 2006 Posty: 350 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 19-02-2009, 21:44
|
|
|
Pomaluj farbą chlorokauczukową Stalochron (tylko nie młotkowy). Można malować bezpośrednio na rdzę, w dodatku farba jest elastyczna, odporna na odpryski i pękanie. Od lat używam jej do konserwacji podwozia. |
_________________ Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 20-02-2009, 01:27
|
|
|
Kaleid napisał/a: | odporna na odpryski i pękanie. |
pytanie czy odporna na temperature ??? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 20-02-2009, 10:36
|
|
|
szczotka ja dobrze wyczyscic, odtluscic i farba do malowania szczek hamulcowych mozna pomalowac bo przeciez jest odporna na temperature |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 20-02-2009, 14:22
|
|
|
SlaVkoEg napisał/a: | farba do malowania szczek hamulcowych mozna pomalowac bo przeciez jest odporna na temperature |
albo taniej srebrzanką ona tez jest odporna na wysokie temperatury. Bede malował miske i wydech srebrzanka. Co o tym szadzcie? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Kaleid
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 09 Lip 2006 Posty: 350 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 20-02-2009, 17:02
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Kaleid napisał/a: | odporna na odpryski i pękanie. |
pytanie czy odporna na temperature ??? |
Bez przesady, tłumika nie malujesz. |
_________________ Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu. |
|
|
|
 |
|