Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
konserwacja miski olejowej
Autor Wiadomość
zielas87 
Nowy Forumowicz
Rafał Zieliński

Auto: colt 97 1300
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 28
Skąd: Polska
Wysłany: 18-02-2009, 15:24   konserwacja miski olejowej

Witam zamówiłem od jednego z forumowiczów miske olejową(wielkie dzięki), i tu rodzi się moje pytanie, jakie są sposoby zeby taka miskę "uodpornic" jak najbedziej na działanie temperatur z tłumika i nie tylko?? czy zna ktos jaies sposoby i chce się nimi podzielić?:)
pozdrawiam
_________________
Rafał Zieliński
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-02-2009, 16:10   

Moim zdaniem główny problem z miską olejową (jak je teraz można łatwo kupić) bierze się z tego, że auto jest nisko zawieszone, miską się dość często chcąc nie chcąc o coś zahaczy, potem zostawiasz - wilgoć i już zaczyna być idealna pożywka dla rudej.
Jedynym rozwiązaniem - pytanie na ile sensownym - wydaje się zamontowanie płyty pod silnikiem, tak żeby chronić miskę :roll:
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 18-02-2009, 16:38   

Na "portkach" powinny być osłony termiczne - jak ich nie ma - micha dostaje po d.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2009, 19:56   

Bartek napisał/a:
Na "portkach" powinny być osłony termiczne.....
... które lubią zrywać niektórzy tłum(o)ikarze podczas wymiany łącznika elastycznego lub uszczelki "portek" :?
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2009, 22:11   

Marcin-Krak napisał/a:
uto jest nisko zawieszone, miską się dość często chcąc nie chcąc o coś zahaczy


nom z tym sie zgodze bo moja zaczna nieprzyjaznie wygladac :P Jest niewielkie wgniecenie w jednym miejscu i troche zaczyna rdzewiec :/
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 18-02-2009, 23:52   

A nie mozna pomalowac jej srebrzanka. Oczywiscie nie rozwiaze to spawy ale zabezpiweczy i opózni takie zmiany...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
zielas87 
Nowy Forumowicz
Rafał Zieliński

Auto: colt 97 1300
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 28
Skąd: Polska
Wysłany: 19-02-2009, 15:27   

właśnie z poprzednią miskaą był kłopot bo została wgniecona i tak zardzewiała ze zaczela powoli przeciekać,do tego był dziurawy kolektor i tłumik co zostało wymienione no i ta miska została, w moim przypadku narazie nie ma mowy o płycie pod silnikiem chciałem ją tylko uodpornić na ten gorąc od rury, na kolektorze wszystkie osłony sa wiec to nie temn kłopot myslałem czy moze piaskowanie i malowanie proszkowe coś da w takim przypadku czy nie do konca?
_________________
Rafał Zieliński
 
 
Kaleid 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19-02-2009, 21:44   

Pomaluj farbą chlorokauczukową Stalochron (tylko nie młotkowy). Można malować bezpośrednio na rdzę, w dodatku farba jest elastyczna, odporna na odpryski i pękanie. Od lat używam jej do konserwacji podwozia.
_________________
Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 20-02-2009, 01:27   

Kaleid napisał/a:
odporna na odpryski i pękanie.

pytanie czy odporna na temperature ???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 20-02-2009, 10:36   

szczotka ja dobrze wyczyscic, odtluscic i farba do malowania szczek hamulcowych mozna pomalowac bo przeciez jest odporna na temperature :P
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 20-02-2009, 14:22   

SlaVkoEg napisał/a:
farba do malowania szczek hamulcowych mozna pomalowac bo przeciez jest odporna na temperature :P

albo taniej srebrzanką ona tez jest odporna na wysokie temperatury. Bede malował miske i wydech srebrzanka. Co o tym szadzcie?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Kaleid 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20-02-2009, 17:02   

rosomak1983 napisał/a:
Kaleid napisał/a:
odporna na odpryski i pękanie.

pytanie czy odporna na temperature ???


Bez przesady, tłumika nie malujesz.
_________________
Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.