Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Dokładki czy -40
Autor Wiadomość
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
  Wysłany: 19-02-2009, 14:46   [Cari 1.8 GDI] Dokładki czy -40

Witam szanownych MitsuManiaków i proszę o poradę w temacie co zrobić, zakupić dokładki zderzaków czy dać zawieszenie -40mm :?: Uważam że albo jedno albo drugie,jak opuszczę to automatycznie poobrywam dokładki przez chwilę nieuwagi a to kosztowne, a samo zawieszenie swoje robi.

[ Dodano: 19-02-2009, 14:49 ]
http://www.spojler.pl/szu...del=292&s_kat=6
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
ZEROSUPER 
Mitsumaniak
MastaOfDiseasta


Auto: Space Star 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 420
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 19-02-2009, 15:14   

Ja bym dał i jedno i drugie. Po pierwsze zawieszenia obniżające mają mniejszy skok amortyzatora a także są twardsze, fakt że auto jest bliżej ziemi, ale dokładki i tak łatwo pourywać o krawężniki na parkingach nawet na standartowym zawieszeniu.
JA szukam gwintu do mojej Cari i będzie szła w dół :mrgreen:
Z doświadczeń to latałem POLO na -100/-80 i golfem na -60/-40 i jestem zakochany w twardych niskich zawieszeniach, oczywiście zemby dzwoniące na najmniejszej dziurze i bolące/powybijany kręgosłup to skutki uboczne... ale i tak warto :twisted:
_________________
Space Star GDI:
http://forum.mitsumaniaki...1024356#1024356

Carisma GDI:
http://forum.mitsumaniaki...p=512513#512513

http://www.polskajazda.pl...i/Carisma/77098
 
 
 
mephisto 
Mitsumaniak
Sławek


Auto: Lancer X/Colt V/Tiburon
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 387
Skąd: Niemcy/Police
Wysłany: 19-02-2009, 15:41   

zero powiem tak jak masz prawie 5 tys na zbyciu to sobie zamontujesz gwintowane

http://www.blitzpoland.pl/p/modele_kw.html
_________________
Mitsubishi Lancer X 1.8 Di-D
Mitsubishi Colt 1.3
 
 
 
ZEROSUPER 
Mitsumaniak
MastaOfDiseasta


Auto: Space Star 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 420
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 19-02-2009, 16:11   

Ktoś ostatnio sprzedawał tutaj na forum za 1500 zł :wink:
Więc raczej będe szukał używki, a wkłady sie zregeneruje :)
Bo do samych sprężyn obniżających nie jestem przekonany.
_________________
Space Star GDI:
http://forum.mitsumaniaki...1024356#1024356

Carisma GDI:
http://forum.mitsumaniaki...p=512513#512513

http://www.polskajazda.pl...i/Carisma/77098
 
 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 19-02-2009, 18:30   

ZEROSUPER napisał/a:
Bo do samych sprężyn obniżających nie jestem przekonany.

A to czemu :?: auto idzie w dół.
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
ZEROSUPER 
Mitsumaniak
MastaOfDiseasta


Auto: Space Star 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 420
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 19-02-2009, 19:26   

Owszem, ale standartowe amortyzatory nie są przystosowane do pracy na krótszych sprężynach. Przez to kiedy wpadniemy w większą dziurę amortyzator jest dobijany (srprężyna go nie hamuje) co powoduje szybkie zużycie, druga sprawa, to standartowy amor jest miękki i powoduje to że koło chowa sie głęboko w nadkole podczas pracy amora.
Doświadczałem tego w golfie, więc pewnie tu są te same zasady :)
_________________
Space Star GDI:
http://forum.mitsumaniaki...1024356#1024356

Carisma GDI:
http://forum.mitsumaniaki...p=512513#512513

http://www.polskajazda.pl...i/Carisma/77098
 
 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 19-02-2009, 21:41   

ZEROSUPER, Brat ma Bore na 18" amory standard a sprężyny -40 od jakiegoś czasu, wozi po parę osób i jak narazie nic złego się nie dzieje

[ Dodano: 19-02-2009, 21:42 ]
ZEROSUPER napisał/a:
kiedy wpadniemy w większą dziurę amortyzator jest dobijany

Morał, mijać spore dziury :D
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 19-02-2009, 22:14   

z dokładkami jest tak, że przednia taka jaką mam ja nie sięga niżej, niż zderzak bez tej dokładki (nie obniża fizycznie zderzaka, tylko optycznie). NIe wiem jak jest w przypadku takiej jaką ma np. Wolgaster

Co do tylnej, to też nie obniża, bo patrząc na zderzak z boku to im bardziej do tyłu to zderzak idzie bardziej do góry, a dokładka powoduje, że wysokość zderzaka z dokładką względem podłoża sie w zasadzie nie zmienia (przebiega w poziomie)
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Czaki
[Usunięty]

Wysłany: 20-02-2009, 18:04   

Ja bym jednak stawiał na sprężyny. http://www.rpmotorsport.p...ach-p-9912.html
 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 20-02-2009, 18:13   

Czaki, spoko sprawa ale nowe nie pamiętam jakiej firmy,znalazłem ją na Allegro,to komplet mają na magazynie do Cari -40 za 330zł bez przesyłki, jakiś forumowić o takich pisał.Tu cena spora wydaje mi się.
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
wolgaster 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 276
Skąd: Jelenia Góra City
Wysłany: 20-02-2009, 19:01   

Masz tutaj kolego kompletny gwint do carismy Ralliartu. Co do ceny to telefonuj do gościa dogadaj się do ceny i masz zawieszenie regulowane.
Tutaj masz link:
http://www.allegro.pl/ite...rt_carisma.html
_________________

 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 20-02-2009, 19:05   

wolgaster napisał/a:
kompletny gwint do carismy Ralliartu

Jeśli to jedyne takie w Polsce i do tego Ralliart to mimo że używka to trosze weźmie nie uważasz.
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
wolgaster 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 276
Skąd: Jelenia Góra City
Wysłany: 20-02-2009, 19:10   

Co do dokładki to niestety optycznie obniża auto. Obniżenie auta jeszcze na zawieszeniu powiedzmy -40 mm spowoduje właściwie niemożliwość jazdy autem. Będzie tak nisko że nawet niski próg zwalniający będzie nie do pokonania. Ja osobiście na fabrycznym aucie poruszając się po drogach teraz mam problemy w niektórych przypadkach ponieważ auto czasami np. w tym okresie zimowym jest jak pług. Dokładka służy do odgarniania śniegu. Poza tym parkując pod domem muszę parkować tyłem ponieważ nie mogę podjechać nad krawężnik pomimo tego że wcale nie jest specjalnie wysoko. Także albo dokładka albo zawieszenie. Nie widzę innego rozwiązania ewentualnie dokładka ORI taka jaką ma Chooper ale też na tej dokładce może być już bardzo nisko.

[ Dodano: 20-02-2009, 19:14 ]
jak nie zadzwonisz to się nie dowiesz. W każdym razie wyjściowo jest ustawione 500 PLN. Trza zapytać o cenę minimalną !!!!
Jak jesteś zainteresowany to telefon do ręki i dzwoń. Być może że wcale nie będzie tak drogo.
_________________

 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 20-02-2009, 19:18   

wolgaster napisał/a:
Także albo dokładka albo zawieszenie. Nie widzę innego rozwiązania ewentualnie dokładka ORI taka jaką ma Chooper ale też na tej dokładce może być już bardzo nisko.

I o to mi chodzi, albo jedno albo drugie. Tak jak piszesz ładne ale męczące w codziennym życiu, obie te sprawy na raz to raczej na Niemieckie gładkie drogi, a u nas :shock: powiem że jak miałem Mitsu Colt-a to pod McDonaldem obcierałem szyną pod silnikiem o krawężnik, był lekko posadzony ale bez przesady.
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 20-02-2009, 23:12   

wolgaster napisał/a:
Także albo dokładka albo zawieszenie. Nie widzę innego rozwiązania ewentualnie dokładka ORI taka jaką ma Chooper ale też na tej dokładce może być już bardzo nisko.


nisko jak nisko, tak jak pisałem, ori nie obniża auta, ale WSZYSTKIE dokładki i przednie (taka jak moja i taka jak ma wolgaster, oraz tylne) zmniejszają kąt natarcia, czyli nachylenie wszelkiego rodzaju wjazdów, podjazdów, garbów... na to trzeba ogromnie uważać.
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.