 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 05-04-2006, 16:07 |
Kontrolka CHECK ENGINE |
Autor |
Wiadomość |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 19-01-2006, 16:14
|
|
|
tak :D:D |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-01-2006, 16:18
|
|
|
Jak najbardziej bo jeżeli ECU (komputer sterujący wtryskiem) nie dostawał sygnału z czujnika/ów to traktował to jako jego/ich uszkodzenie i wyświetlał błąd.
Dobrze że tylko tak się to skończyło.
Koniecznie pomyśl o wymianie kondensatorów w ECU.
Powodzenia. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-01-2006, 17:00
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Darek - piwo na Zlocie będzie |
he he - gdyby każdy, kto obiecał, stawiał piwo na zlocie, to bym już dawno wątroby nie miał |
|
|
|
 |
tuarek [Usunięty]
|
Wysłany: 05-04-2006, 18:41
|
|
|
witam
no do tej pory to myśałem że chociaz nie jestem wykwalifikowanym mechanikiem to za pomocą różnych instrukcji czy schematów dam sobie radę z większością usterek, a tu na dzień dobry lipa!!! ponieważ nie mogę znależć nawet tego złącza diagnostycznego które potrafi uświadomić takiego domorosłego mechanika jak ja w czym jest problem! ma colta 91' 1,3 GL i chociaz bardzo się starałem, zaglądałem z każdej strony, od przodu z boków, wszędzie w okolicach bezpieczników (tych oczywiście w kabinie) nie znalazłem nic co mogłoby wyglądac chociaz w przybiżeniu jak ta nieszczęsna wtyczka (wzorowałem się na poradniku ze strony Krzyżaka oraz manualem do tego modelu) ta złączka POWINNA być z prawej strony puszki ale jej tam nie ma
poradźcie! czy ja jestem już niedowidzący? czy może to złącze jest gdzieś specjalnie przede mną ukryte?
ojeju to tyle na teraz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-04-2006, 19:57
|
|
|
Ja nie jestem pewien, czy wszystkie gaźnikowce miały takie złącze. Druga rzecz jest taka, że widziałem kilka Miśków (m. in. Sigmę, Colta i Galanta), którym ktoś to złącze odłamał i żeby się nie kolebało, to wsadził pod plastik, który jest obok (przy progu), po czym plastik przykręcił.
W ten sposób złącze stało się niewidoczne - sprawdź u siebie okolice. |
Ostatnio zmieniony przez Krzyzak 05-04-2006, 19:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 05-04-2006, 21:16
|
|
|
W C50 1.3 GL nie ma zlacza OBD
Normy OBD mowia, ze zlacze diagnostyczne powinno znajdowac sie na wysokosci od dolu deski do podlogi, od strony kierowcy do zewnetrznej scianki konsoli srodkowej (np Carisma). Jesli tam nie ma to zapomnij. OBD w takim aucie nie istanieje
[ Added: 05-04-2006, 20:22 ]
Od roku 2000 wszystkie samochody obowiazkowo powinny byc wyposaone w zlocze diagnostyczne OBD II. Wcesniejsze modele mogly miec zlacze typu OBD I, czyli kazda marka miala swoje (Mitsubishi ma to samo co Hyundai - szukalem takich kostek, ale nigdzie nie mozna ich dostac ;-( )
W samochodach niemieckich moze ono wystepowac takze w okolicach dzwigni hamulca recznego (zamaskowane zaslepka). |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-04-2006, 09:07
|
|
|
No w samochodach niemieckich to była samowolka - Merc i BMW mają je w komorze silnika (przy amorku) na ten przykład, dresswagen przy kierownicy itd. |
|
|
|
 |
pinin [Usunięty]
|
Wysłany: 20-05-2006, 21:46
|
|
|
A mnie sie check engine zapala jak dluzej jade po nierownosciach (np. droga szutrowa, wstrzasy), przez chwile sie pali pali i potem sama gasnie. colt 1.6 1995. jak sprawdzic co to moze byc (no bo do ECU to sie w takiej sytuacji nie podlacze, poza tym czemu potem gasnie ?) |
|
|
|
 |
brodzky
Mitsumaniak

Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lis 2005 Posty: 667 Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
|
Wysłany: 20-05-2006, 23:39
|
|
|
gdzies Ci kabelki nie lacza i na dziurach sie rozpinaja i spinaja. Rozepnij wszystkie wtyczki w komorze silnika przeczysc i pospinaj |
|
|
|
 |
|
|