Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
31-01-2010, 13:36
ROZRZAD
Autor Wiadomość
cajmer
[Usunięty]

  Wysłany: 20-02-2009, 11:25   ROZRZAD

Mam maly problem poszla mi uszczelka glowicy,a mechanik ma nawal roboty i niewie kiedy bedzie mogl to zrobic. Pomyslalem ze sam to zrobie, wiec prosze was o podpowiec. Jak ustawic rozrzad przed zdjeciem glowic i potem i w jakiej kolejnosci dokrecac glowice, chdzi mi o sruby glowic. Z gory dziekuje za podpowiedzi. Pozdro. :rolleyes:
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 20-02-2009, 19:51   

Tu masz link do serwisówki od silnika - troche jest opisane jak zakładać głowicę i wymiana rozrządu.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
cajmer
[Usunięty]

Wysłany: 20-02-2009, 21:38   

Wielkie dzieki. Jest super, (tylko szkoda ze nie po polsku) troche wyobrazni, rzut okiem na obrazek i wiadomo o co chodzi. Naprawde przydatna sprawa. Jeszcze raz dzieki.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 20-02-2009, 23:06   

OKI. Trzeba sobie pomagać. Ale jak na ironię mnie chyba też czeka studiowanie tego bo wygląda na to że kroi sie wymiana uszczelniacza wału bo zostawiam olej ;(
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2009, 07:27   

a z której strony Ci cieknie???
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 21-02-2009, 08:30   

Jeszcze dokładnie nie zbadałem czy to na pewno to ale obawiam się że od strony rozrządu. Dzisiaj będe miał możliwość oglądnięcia spodu auta i wtedy ustalę dokładnie. Nie jest to jakiś ogromny wyciek (kilka kropli w ciągu dnia) ale wolę tego nie zostawiać.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2009, 09:04   

Wiec nie jest tak tragicznie jeśli to simering na wale da sie go wymienić po rozłożeniu rozrządu no chyba ze cieknie ci spod czujnika niskiego stanu oleju to już wtedy jest zupełnie bez problemu wystarczy spuścić olej wykręcić czujnik uszczelnić go i wkręcić jedyny problem to zdjęcie kola i osłony przy nadkolu , a te czujniki często przepuszczają olej
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 21-02-2009, 09:45   

Wystarczy rozebrać rozrzad :) No tak ale wiesz ja nie ma doświadczenia i sie boję ;/. Być moze troche panikuje, wszystko sie okaże dzisiaj skąd sie leje.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2009, 15:18   

Kolego Cajmer jak nie wymieniałeś rozrządu to bez odpowiednich przyrządów jakie są podane w manualu nie dasz rady sam. Natomiast bez nich musisz mieć 2 pary rąk aby to wszystko ustawić, a jak na ironię losu rozrząd będzie ci uciekał bo praktycznie krzywki rozrządu ustawione będziesz miał na wierzchołkach i nie trudno o błąd bo trochę przeskoczy i o jeden ząbek na pasku się nie zgra. Oprócz tego zaopatrz się wcześniej w ściski do metalu aby sobie trochę pomóc. Ja odradzam samemu takiej wymiany bo możesz wyrządzić sobie więcej szkód niż korzyści. Oczywiście Twój wybór.
Pozdrawiam!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.