Przesunięty przez: lukasz12 31-01-2010, 13:36 |
ROZRZAD |
Autor |
Wiadomość |
cajmer [Usunięty]
|
Wysłany: 20-02-2009, 11:25 ROZRZAD
|
|
|
Mam maly problem poszla mi uszczelka glowicy,a mechanik ma nawal roboty i niewie kiedy bedzie mogl to zrobic. Pomyslalem ze sam to zrobie, wiec prosze was o podpowiec. Jak ustawic rozrzad przed zdjeciem glowic i potem i w jakiej kolejnosci dokrecac glowice, chdzi mi o sruby glowic. Z gory dziekuje za podpowiedzi. Pozdro. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 20-02-2009, 19:51
|
|
|
Tu masz link do serwisówki od silnika - troche jest opisane jak zakładać głowicę i wymiana rozrządu. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
cajmer [Usunięty]
|
Wysłany: 20-02-2009, 21:38
|
|
|
Wielkie dzieki. Jest super, (tylko szkoda ze nie po polsku) troche wyobrazni, rzut okiem na obrazek i wiadomo o co chodzi. Naprawde przydatna sprawa. Jeszcze raz dzieki. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 20-02-2009, 23:06
|
|
|
OKI. Trzeba sobie pomagać. Ale jak na ironię mnie chyba też czeka studiowanie tego bo wygląda na to że kroi sie wymiana uszczelniacza wału bo zostawiam olej ;( |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2009, 07:27
|
|
|
a z której strony Ci cieknie??? |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 21-02-2009, 08:30
|
|
|
Jeszcze dokładnie nie zbadałem czy to na pewno to ale obawiam się że od strony rozrządu. Dzisiaj będe miał możliwość oglądnięcia spodu auta i wtedy ustalę dokładnie. Nie jest to jakiś ogromny wyciek (kilka kropli w ciągu dnia) ale wolę tego nie zostawiać. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2009, 09:04
|
|
|
Wiec nie jest tak tragicznie jeśli to simering na wale da sie go wymienić po rozłożeniu rozrządu no chyba ze cieknie ci spod czujnika niskiego stanu oleju to już wtedy jest zupełnie bez problemu wystarczy spuścić olej wykręcić czujnik uszczelnić go i wkręcić jedyny problem to zdjęcie kola i osłony przy nadkolu , a te czujniki często przepuszczają olej |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 21-02-2009, 09:45
|
|
|
Wystarczy rozebrać rozrzad No tak ale wiesz ja nie ma doświadczenia i sie boję ;/. Być moze troche panikuje, wszystko sie okaże dzisiaj skąd sie leje. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
syski [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2009, 15:18
|
|
|
Kolego Cajmer jak nie wymieniałeś rozrządu to bez odpowiednich przyrządów jakie są podane w manualu nie dasz rady sam. Natomiast bez nich musisz mieć 2 pary rąk aby to wszystko ustawić, a jak na ironię losu rozrząd będzie ci uciekał bo praktycznie krzywki rozrządu ustawione będziesz miał na wierzchołkach i nie trudno o błąd bo trochę przeskoczy i o jeden ząbek na pasku się nie zgra. Oprócz tego zaopatrz się wcześniej w ściski do metalu aby sobie trochę pomóc. Ja odradzam samemu takiej wymiany bo możesz wyrządzić sobie więcej szkód niż korzyści. Oczywiście Twój wybór.
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
|