 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA0 1.6] Kłopot z biegami. |
Autor |
Wiadomość |
tttwm
Mitsumaniak Niepoważny
Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 352 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-02-2009, 22:07 [CA0 1.6] Kłopot z biegami.
|
|
|
Starałem się znaleźć odpowiedź na ten temat ale niestety brak.
Moim miśku czasami jedynka wchodzi z małym zgrzytem, ale obczaiłem że jak wcześniej zarzucę dwójkę to jest gites. Czy to bardzo źle?
Inne bardziej poważne pytanie: Wypina mi się wsteczny bieg. Ogólnie jak go wrzucam to wydaje mi się że bardzo płytko wchodzi i pomimo kombinacji nie doszedłem do tego jak go przerzucić innym biegiem żeby wskoczył dobrze. Gdy już nawet go wrzucę to muszę cofać na pół sprzęgle lub bardzo małym gazie z przerwami ciągle dociskając lewarek do dołu. Jeśli tylko go puszczę lub zupełnie odpuszczę sprzęgło lub dam za dużo gazu to bieg się wypina ze strasznym zgrzytem. Przypomina to dźwięk buksowanie kół na żwirze, ale koła nie buksują.
Czy jest szansa na jakąś kombinację biegów (co wrzucić wcześniej żeby wsteczny dobrze wskoczył) lub co zrobić. Bo wymienić całą skrzynię to kiepska perspektywa $$$.
Liczę na was |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 22-02-2009, 08:42
|
|
|
U mnie wsteczny tez czasami zle wejdzie i wyskoczy ale nie jest az tak zle jak u Ciebie Ja poprostu jak mi zle wskoczy to wylaczam bieg, wysprzeglam jeszcze raz i wrzucam ponownie. Przewaznie za drugim razem wchodzi dobrze |
|
|
|
 |
Przemo1979
Nowy Forumowicz
Auto: CJO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 12 Skąd: Czewa
|
Wysłany: 22-02-2009, 08:46
|
|
|
Zacznij od regulacji cięgien zmiany biegów, uzupełnienie oleju w skrzyni - to wersja optymistyczna.
Pesymistyczna jest taka ze skrzynia się "kończy" synchronizator powiedział "papa" i trzeba skrzynie rozebrać, a części wymienić. Trzeba też niejako przy okazji wymienić tarcze sprzęgła, docisk + łożysko i koszta robią się nieciekawe.
Myślę ze dobrym rozwiązaniem jest zakup skrzyni "prawie" nówki np: http://allegro.pl/item559...esci_tanio.html nierzadko można wyrwać za 250 zł. Spróbuj. |
|
|
|
 |
tttwm
Mitsumaniak Niepoważny
Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 352 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-02-2009, 11:25
|
|
|
dzięki za rady, metodą prób i błędów zobaczyłem że najgłębiej i najlepiej wchodzi z piątki. Dziwne to dla mnie, ale ostrożnie cofać się da. Sądzę że wymiana będzie, nawet i niedługo, ale puki co jest parę innych rzeczy które muszę zrobić. |
|
|
|
 |
|
|