Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Gdzie Miski z Kielc sie najczesciej tankuja
Autor Wiadomość
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 08-06-2008, 23:08   

kizior555 napisał/a:
Chyba już tam nie tankuj. W galu wg instrukcji jest zbiornik 64l. Jeżeli w Cari jest taki sam, to mają jakieś dziwne litry na shellu.

o to chodzi ze teoretycznie kolo 60-62 to max w Cari...ale nie 65 :shock: ...dobra niech bedzie nawet 65l ale dlaczego zatankowalem calosc i dojechalem na stacje :? (skoro nie mialem nic :? )
Nie wiem co robic...jedyna stacja do ktorej jezdzilem :?
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
kizior555 
Mitsumaniak
---

Auto: Pajero 3.2 V68 2005 Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 157
Skąd: Kielce
Wysłany: 26-06-2008, 00:39   

Testu ciąg dalszy. Zalałem 98 neste pod korek. Wrażenie takie, że mniej pali niż na supremie 95 ze Statoil. Przejechałem 173 kilometry i spadła 1 działka wskaźnika paliwa. Wiem, że mało miarodajne, ale wrażenie pozostało ;-) . Przejadę 400 km i zatankuję znów pod korek. (na supremie 95 zrobiłem 395 km na 54,3 litra) Zobaczymy, czy wrażenia się potwierdzą.
_________________
Był: Galant EA5W,
Jest: Pajero III 3.2 DID krótki, Subaru Legacy BR5 2.0.
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 13-07-2008, 19:45   

...i jak tam kizior555, eksperymenty ze stacjami benzynowymi ?? :)
spalanie wzroslo spadlo?? Jestes w stanie juz powiedziec czy dana benzyna z jednej stacji jest np. lepsza od drugiej benzyny z drugiej stacji..???
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
kizior555 
Mitsumaniak
---

Auto: Pajero 3.2 V68 2005 Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 157
Skąd: Kielce
Wysłany: 02-10-2008, 22:13   

Po kilku eksperymentach chyba zostanę przy Neste 95. Spalanie dziwnym trafem mniejsze niż 98 (doszedłem do 16l/100 na 98), na moc nie mam prawa narzekać, Jak uzupełnię spritmonitor-a, to zobaczymy jak to naprawdę z tym spalaniem.

Co do wrażeń:
suprema 98 statoil: nie czuję różnicy w przyspieszaniu w stosunku do Neste 98. Co do jakości i wpływu na silnik trudno powiedzieć. Trzeba by zrzucić dolot, obejrzeć świece, przepustnicę, etc. Przy tej cenie musiałaby być naprawdę super-hiper, żeby ją tankować.

Shell Vpower 95: największe spalanie mi wyszło właśnie na shellu. Może faktycznie coś oszukują na litrach, Robson pamiętasz twoje tankowanie pod korek?

Neste 98: jak do tej pory najlepiej jakość/cena, ze spalaniem trochę gorzej, albo mi się noga za ciężka zrobiła.
Neste 95: to jest paliwo, na którym jeżdżę obecnie. Jakieś 3 zbiorniki już spalone, właśnie wlałem 4-ty i naprawdę nie mam mu nic do zarzucenia. Osiągi O.K., spalanie prawie O.K. Zobaczymy co robi z silnikem. Czeka mnie wymiana świec, więc będę zrzucał dolot. Przy okazji obejrzę przepustnicę i zobaczymy, jak to wszystko wygląda.

Jeżeli na Neste faktycznie jest paliwo bezsiarkowe spełniające nowe, jeszcze nie obowiązujące normy europejskie (tak podają na stronie), to ja nie widzę powodu, żeby tankować gdzie indziej, zwłaszcza przy tej cenie...

I jeszcze jedna kwestia co do osiągów: Są to moje subiektywne odczucia. Żeby mieć miarodajny wynik, trzeba by na hamownię i to w dodatku przy takich samych warunkach atmosferycznych. (ciśnienie, wilgotność, temperatura)
_________________
Był: Galant EA5W,
Jest: Pajero III 3.2 DID krótki, Subaru Legacy BR5 2.0.
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 03-10-2008, 11:57   

o to chodzi ze mialem tak wcale nie jeden raz... W tej chwili to juz nie wiem sam jaki ja mam bak. Wszedzie pisze ze 60 literkow a na shellu wchodzi mi 62...
Ale prawda jest taka ze nie nacialem sie nigdy na tym paliwie, przepustnica jest czysciutka wiec zmieniac stacji nie zamierzam :)
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
teddybear 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 16vGDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 6
Skąd: Sędziszów
Wysłany: 24-02-2009, 12:17   

witam mitsumaniaków. Od neidawna jestem posiadaczem carismy 1.8 gdi ale z tego co widze to wiecej jak 60 litrów do baku nie wejdzie więc sie liczydło za szybko kreci...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.