  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		[E32A 1.8] Po wymianie rozrzadu galant gasnie na benzynie i | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 guzer  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Galant 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec 
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 24-02-2009, 13:15   [E32A 1.8] Po wymianie rozrzadu galant gasnie na benzynie i
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam
 
 
jakiś czas temu wymieniali mi rozrząd, jak wiecie(LINK)  juz, mialem dziwny dzwiek po wymianie, hałasował walek balansowy. Wiec pojechalem na jego regulacje i od tamtego momentu, galant mi gasnie zarowno na gazie i na benzynie. Tzn jest tak ze jade i powiedzmy dojerzdzam do swiatel i obroty spadaja mi tak do okolo 500 po czym gasnie, zgasnie mi z 3 razy i wraca wszystko do normy. Zauwazylem ze te obroty spadaja powiedzmy do tych 500 i ida w gore i wszystko jest OK. Na poczatku myslalem ze to tylko LPG i to na zimnym silniku, ale nie ma roznicy czy zimny czy cieply. Dzis np po przejechaniu 100 km tez zaczął mi gasnać
 
 
Silnik jaki mam to 4G37 gaznikowy
 
 
  
 
Tak wiec prosze was o pomoc co to moze byc
 
 
pozdrawiam | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-02-2009, 10:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | a jakie masz obroty na luzie ? | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 guzer  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Galant 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-02-2009, 17:20   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | juz to zrobilem, przetkalen kable od cisienia i wszystko ok, ale teraz np mam 1500 obrotow jak silnik sie zagrzeje... na benzynie i gazie | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Vlad [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-02-2009, 01:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               wiele rzeczy to moze byc i sprawdzac musisz pokolei, najpierw podcisnienie a na nie dzuzo rzeczy ma wplyw np spracialy węzyk podcisnieniowy od jakiegos zaworu lub jego sparciala męmbarna, uszkodzony kolektor lub ktoras z jego uszczelek, ubytek podcisnienia moze tez byc od uszkodzonego serwa hamulca. Moze byc przytkana ktoras dysza paliwowa badź powietrzna w gaźniku, ew rurka emulsyjna, moze byc wyrobiona os przepustnicy. Szukaj, sprawdzaj nikt ci nie zgadnie co akurat sie rypło.
 
 
Soko cos tam przytkales i piszesz ze jest wszystko ok( czyli nie skacze i nie faluje) to wyreguluj bieg jałowy i po problemie | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |