Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
strzały LPG na zimnym silniku - pomocy
Autor Wiadomość
brumek 
Nowy Forumowicz
brumek

Auto: Carisma 97r 1.8 16v GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 18
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 27-02-2009, 10:09   strzały LPG na zimnym silniku - pomocy

Witam
Od pewnego czasmu mam problem z moim samochodem.
Zaczął stzelac na LPG - pojechalem do gazownika - diagnoza - kable. (pod maska w okolicy jednej z cewek dyskoteka - padł krotszy kabel WN). Aby sprawdzic czy to na 100% kabel gazownik przepiał cewki i objaw byl ten sam - wiec stwierdził ze trzeba wymienic kable - tak zrobilem, dodatkowo zalozylem nowe swiece).
No i wszystko byloby ok - ale....
Po tygodniu znow to samo - strzaly :(
Tylko ze teraz strzela tylko na zimnym silniku i tylko gdy jest spora wilgoć(spadnie śnieg lub deszcz a autko stoi np cala noc lub dłużej) - jak sie rozgrzeje problem znika nic nie szarpie i nic nie strzela autko smiga jak należy.
Co to moze byc? :shock: ?
czy przyczyna moga byc rozregulowane zawory? wadliwe kable WN(tylko ze one maja miesiac) czy moze cewka ktoras padła? jak to sprawdzic?
instalacja II gen - przebieg ok 70tys
z gory dziekuje za pomoc
 
 
saymon 
Forumowicz


Auto: SpaceStar 03 1,6 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2005
Posty: 41
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 27-02-2009, 12:10   

Zmień gazownika.
Jeżeli na benzynce jest wszystko ok, to wina instalacji - regulacja, krokowiec ...
Jeżli strzela to do momentu usunięcia usterki nie jeździ na gazie bo możesz rozwalić przepływomież a to już droga sprawa.
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 27-02-2009, 13:20   

ja bym obstawiał cewki w manuale jest podane jak sprawdzić omomierzem.
_________________
===========================
carisma i ja
 
 
 
brumek 
Nowy Forumowicz
brumek

Auto: Carisma 97r 1.8 16v GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-02-2009, 14:20   

ok . dzieki za info.
Zastanawia mnie tylko jedna rzecz - czemu strzela tylko na nierozgrzanym silniku a szczegolnie gdy jest duza wilgoć?? (jak jedna noc stal w garazu przy -10st po odpaleniu wszystko bylo ok)
Tak jak pisalem gdy osiagnie temp robocza to wszystko jest ok - nic nie strzela i pracuje idelanie.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 27-02-2009, 14:39   

Jak na mój gust to lipne kable ;)
Jak dostają wilgoci to puszczają. Jakiej firmy masz kable i świece ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
brumek 
Nowy Forumowicz
brumek

Auto: Carisma 97r 1.8 16v GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-02-2009, 16:48   

Kable to nie wiem jakie :( (kosztowały 100pln) , a świece NGK V-line.
(Tylko ze te kable maja moze z miesiac - i juz mialyby przebicia???) Chyba ze sprzedali mi jakies trafne kabelki :x .

A co myslisz o cewkach? - mogla sie ktora uszkodzic?
 
 
chmielu115 
Forumowicz

Auto: vw. passat b5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 104
Skąd: DZG (ZGORZELEC)
Wysłany: 27-02-2009, 19:50   

Siemka poczytaj mój temat "pomocy mam problem z carizmą" tam pisałem o swoim problemie i okazało się że to wina nowych świec!!! zmień na stare i obserwuj!
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 28-02-2009, 00:37   

Mi się jeszcze nie udało kupić kabli NGK, i obserwuję, że wszystkie kable które kupie świecą albo od razu albo po niedługim czasie, więc nadal obstawiam kable :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.