Colt C52 92r 1,5 problemy z zapłonem |
Autor |
Wiadomość |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27-02-2009, 22:35
|
|
|
Dzięki bardzo Muszę sprawdzić i dam znać |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
bobik247
Forumowicz
Auto: Colt C52A 1,5 12V 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2009 Posty: 87 Skąd: Wrocław/Lwówek Śląski
|
Wysłany: 27-02-2009, 22:44
|
|
|
dzięki panowie, wiec szykuje mi się długa lektura, zbieranie sprzętu, robienie kabla dużo tego hehe. Jak coś uda mi się zrobić to dam znać.pozdrawiam:)
[ Dodano: 27-02-2009, 23:06 ]
a jeszcze jedno, czy zamiast palma można użyć laptopa??? przyśpieszyło by to moją prace:) |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28-02-2009, 08:15
|
|
|
Oczywiście, że tak. Tylko musisz użyć schematu ECU-Laptop |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
wacekb1
Nowy Forumowicz
Auto: colt 91- 1.5i 12v
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 22 Skąd: jarocin
|
Wysłany: 28-02-2009, 10:08
|
|
|
witam miałem ostatnio identyczne problemy z moim Coltem C52 1,5 12v,pomogło wymienienie kopułki, palca i przewodów zapłonowych
pozdrawiam |
|
|
|
 |
bobik247
Forumowicz
Auto: Colt C52A 1,5 12V 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2009 Posty: 87 Skąd: Wrocław/Lwówek Śląski
|
Wysłany: 28-02-2009, 11:13
|
|
|
wacekb1 napisał/a: | witam miałem ostatnio identyczne problemy z moim Coltem C52 1,5 12v,pomogło wymienienie kopułki, palca i przewodów zapłonowych
pozdrawiam | a też problem występował tylko czasami np przy ciepłym silniku??? bo mojemu odbija tylko jak jest ciepły i to nie zawsze.dzięki za trop:)chyba powymieniam te części mimo że mechanik-elektryk mówił że to rozbierał i jest w dobrym stanie;) ale jak tu ufać mechanikowi który się kształcił na maluchu ew.dużym fiacie;)
co do laptopa to chyba jednak skorzystam z palmtopa bo kumpel ma palma m100 z palm os nie wiem w jakiej wersji ale pewnie w odpowiedniej. teraz tylko poczekać na sprzęt kupić komponenty na kabel i do roboty:) pozdrawiam |
|
|
|
 |
wacekb1
Nowy Forumowicz
Auto: colt 91- 1.5i 12v
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 22 Skąd: jarocin
|
Wysłany: 28-02-2009, 15:47
|
|
|
Było tak jak u Ciebie, zimny palił na dotyk a wystarczyło ze przejechałem kilka kilometrów i gdy chciałem po kilku minutach go odpalić to strzelał kichał palił jakby nie na wszystkie cylindry albo nie dało się go wcale odpalić i dopiero jak ostygł to odpalał .Mechanik podejrzewał że to aparat zapłonowy ,wyjął go ale okazało się że było wszystko ok tylko kopułka palec były do wymiany.Po wymianie kopułki i palca na razie jak ręką odjął |
|
|
|
 |
bobik247
Forumowicz
Auto: Colt C52A 1,5 12V 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2009 Posty: 87 Skąd: Wrocław/Lwówek Śląski
|
Wysłany: 28-02-2009, 18:18
|
|
|
wszystkie objawy pasują w 100%, chyba w końcu sprawa się wyjaśni:) w takim razie muszę poszukać i zamówić części(jakich producentów polecacie??? tylko oryginały czy są dobre zamienniki??) ale z palmtopa nie zrezygnuje, dobrze będzie sprawdzić co w nim zipie:) dzięki wielkie za pomoc. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21959 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-03-2009, 11:26
|
|
|
bobik247 napisał/a: | jakich producentów polecacie??? | Palec rozdzielacza i kopułkę chyba tylko znajdziesz firmy YEC. Może być. Kable zapłonowe i świece NGK. |
|
|
|
 |
rafq
Mitsumaniak MM-Mighty Morphin'

Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Sie 2006 Posty: 766 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 10-03-2009, 16:57
|
|
|
Wspomniana wcześniej regulacja zaworków również nie zaszkodzi, tak czy inaczej raz na X kkm powinno się to robić... Poza tym będziesz miał jedno domniemanie z głowy, a usługa droga nie jest bo 20-30 zł.
P.S. 4g15 8v na 100% ma stukczujkę.. |
_________________ Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.
Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^ |
|
|
|
 |
bobik247
Forumowicz
Auto: Colt C52A 1,5 12V 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2009 Posty: 87 Skąd: Wrocław/Lwówek Śląski
|
Wysłany: 10-03-2009, 17:50
|
|
|
nie wiem czy to kwestia przypadku czy coś innego ale od czasu kiedy sprawdzałem czy zawory nie leją auto jeszcze ani razu nie szarpnęło:) zaczynam się zastanawiać czy może jak poruszałem kablami trochę to coś wróciło na miejsce...mam nadzieje że tak już zostanie. profilaktycznie wyczyściłem kopułkę i palec rozdzielacza, a i na zawory przyjdzie czas:) pozdrawiam |
|
|
|
 |
|