 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 29-05-2007, 20:18 |
[E55A 2.0]drgania przy wciskaniu gazu |
Autor |
Wiadomość |
Lukasey [Usunięty]
|
Wysłany: 06-04-2007, 16:24 [E55A 2.0]drgania przy wciskaniu gazu
|
|
|
witam
mam taki problem ze jak dodaje gazu w moim galu to samochód dostaje wibracji. najbardziej jest to odczuwalne na 1,2,3 biegu. co to moze byc?? opony są wywazone. dzieje się tak zarówno na letnich jak i zimówkach takze to chyba nie jest wina opon. z drązkiem kierowniczym raczej tez jest w porzadku bo niedawno regenerowalem i nic sie nie zmienilo. prosze o jakies wskazówki |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 29-05-2007, 20:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
qrzyh [Usunięty]
|
Wysłany: 06-04-2007, 16:52
|
|
|
Moze cos nie tak z poduchami? Ja mialem podobnie ale na kazdym biegu i w okreslonym przedziale obrotow, okazalo sie ze poduszka byla lekko skrzywiona. Po jej naprawie wibracje juz nie powrocily .
Zobacz moze u siebie masz podobnie |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-04-2007, 21:08
|
|
|
zbyt wiele mozliwosci - od luzow w zawieszeniu (w tym zawieszeniu silnika) po pekniety pasek balansowy przy rozrzadzie |
|
|
|
 |
bombello1 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-04-2007, 22:07
|
|
|
też kiedyś z tym walczyłem,nie twierdze że masz to samo,u mnie było tak :na 1,2,3bardzo odczuwalne jak gaz był wciśnięty na maxa (ale chyba najbardziej na3) ,lub podczas średniego przyspieszania auto wjechało w łagodny dołek (nieruwność na aswalcie)drganie w tym momencie się nasilało.
zawieszenie bez luzu-ideał,wymieniłem gume na silniku tą od przodu -bez zmian,wymieniłem gume silnika tą co jest między silnikiem a grodzią(ciężkie dojście)-noo i można powiedzieć że polepszyło się o 1/3(już szyby tak mocno nie drgają) ale drganie jest dalej.
BARTEK mi napisał że jest to wina na 90 procent przegubów wewnętrznych,i tu przychylam się do jego diagnozy(mają spory luz oraz wyżłobienie na bieżni ale wtedy były za drogie więc sobie dałem luz ,a teraz się przyzwyczaiłem,rozważam jeszcze ich wymiane-kiedyś )
Ps.krzyzak napisał jeszcze że może być balans-ale to wtedy na postoju było by odczuwalne-tak mi się wydaje .
Pozdrawiam
aha jak długo masz autko,co robiłeś ,co wymieniałeś,kiedy to się stało,w jakich okolicznosciach?? |
|
|
|
 |
Lukasey [Usunięty]
|
Wysłany: 06-04-2007, 23:04
|
|
|
autko mam od 3 miechów. i w zasadzie juz takiego kupilem. klient od ktorego kupilem mówił ze wjechał w jakas duza dziure ze az łożysko w kole poszlo. moze cos i z tym sie zrobilo.te przeguby troche drogie:/ zamienniki widze ze sa po 350 zł. |
|
|
|
 |
bombello1 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-04-2007, 23:46
|
|
|
proponuje ci wymienić najpierw te gumy silnika przednią i tylnią ,oraz posprawdzać ogólnie zawieszenie silnika.
pozdrawiam.
aha i sprawdż to co grzyh napisał. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 07-04-2007, 14:21
|
|
|
Po przytoczonym opisie uszkodzenia/przyczyny bym optował jak wyżej przedmówcy za przegubami wewnętrznymi. Możliwe że masz półośkę lekko zwichrowaną (wystarczy naprawdę minimum) i objawy te same. Jeśli w wyniku dziury poszło łożysko w kole to szukałbym przyczyny w ośce i przegubach... |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Lukasey [Usunięty]
|
Wysłany: 30-04-2007, 09:09
|
|
|
to znowu ja mialem uszkodzoną poduszkę silnika tylną i juz wymieniłem. powiedziałbym ze drgania troszkę ustąpiły ale jeszcze są. musze jeszcze sprawdzic dokładnie te przeguby wewnętrzne bo mozliwe ze to ich sprawka. szkoda tylko że są takie tanie |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 30-04-2007, 10:42
|
|
|
Lukasey napisał/a: | szkoda tylko że są takie tanie |
Metda druciarska, ale koszt: 0.00 zł - zamienić przeguby stronami, jeżeli kamienie są OK, operacji nikt wcześniej nie przeprowadzał to drgania ustąpią..... (bieżnie we wstecznym kierunku są znacznie mniej zużyte niż do przodu, a zamieniając miejscami przeguby odwracasz kierunek ich pracy) |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Lukasey [Usunięty]
|
Wysłany: 10-12-2007, 14:00
|
|
|
w końcu odkryłem skąd te drgania wina kół (jedna opona wybulona, żle wyważone i jedna felga krzywa). kupiłem ostatnio nowe zimówki, założyłem i jest cacuś dziwi mnie trochę to, że na letnich też tak miałem ale widać i letnie są do niczego |
|
|
|
 |
Pawcio21
Mitsumaniak

Auto: Mitsibishi Galant 2.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 52 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 05-03-2009, 10:51
|
|
|
Panowie a ja mam takie same obiawy czyli wibracje przy przyspieszaniu i lekkie szarpanie i to wszystko zaczelo sie od wystrzalu gazu:( Przeplywke wymienilem na dobra swiece ok i kable oraz na 100% nie bieze lewego powietrza, juz nie wiem co to moze byc. no i w dodatku pali wiecej bezyny a na gazie nie chce chodzic tylko strzela i prycha:( juz nie wiem co to moze byc??:(:(: |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|