Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z nowym radiem
Autor Wiadomość
p0gr0m 
Forumowicz

Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 248
Skąd: olsztyn
Wysłany: 27-02-2009, 23:09   problem z nowym radiem

witam

mam problem z nowym radiem (clarion dxz958rmc 4x53 )

na moim starym radiu jvc cameleon 4x53 wszystko chodzilo ok to znaczy na zgaszonym silniku moglem dac na max glosnosc i wszystko smigalo jak trzeba (a glosno bylo tak ze zeby uslyszec co ktos mowi trzeba bylo krzyczec w samchodzie) , podlaczalem tez radio sony 4x53 i tez wszystko chodzilo ok, a z tym clarionem mam taki problem ze jak na wylaczonym silniku dam glosnosc na 25 (a skala jest do 33) to po 1 nie jest az tak glosno (duzo ciszej niz na pozostalych radiach) a po drugie przy 25 na skali radio sie wylacza i przygasa tez wyswietlacz np od basow .i tu wlasnie niewiem o co chodzi. jak odpale samochod to nie ma zadnego problemu moge dac max w radiu czyli na skali 33 i nic sie nie wylacza . o co tu chodzi ?
_________________
MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG
 
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 27-02-2009, 23:23   

a jakiej grubości jest przewód zasilający radio z akumulatora ? seria ? byc może radio ma jakiś bezpiecznik przeciążeniowy...
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 27-02-2009, 23:26   

Mi na Sonówce takim wyższym modelu jak dam mocniej to też mi przygasa ale oświetlenie samochodu (na wyłączonym silniku) po prostu wzmacniacz dobrze wzmacnia niskie tony a do tego trzeba sporo prądu. Z tego co kiedyś patrzyłem na estradowych wzmacniaczach przy limitowaniu pasma od 200Hz można było wyciągać 30% mocy więcej jak całe pasmo. Pamięta że na aku masz często poniżej 12V a na włączonym silniku masz sporo ponad 14V. Nawet w instrukcjach piszą że max mocy osiągasz przy włączonym silniku. Może radio ma limiter.

Krzychu
 
 
p0gr0m 
Forumowicz

Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 248
Skąd: olsztyn
Wysłany: 27-02-2009, 23:30   z aku idzie jakis kabel

ale niewiem jaka on moze miec grubosc na oko to prawie grubosci dlugopisu ?? na kostce wychodzacej z radia sa 2 bezpieczniki , jeden 15A 250v drugi 3A 250v przy czym ten 3A byl przepalony jak kupilem radio z allegro, ale wymienilem na nowy o takich samych oznaczeniach. w samochodzi mam tylko 4 glosniki , 2 z przodu 11 cm w kokpicie i 2 z tylu 16,5 mc, bez subufera i bez wzmacniacza(ten clarion ma wbudowany wzmacniacz) . podlaczalem tego clariona do samochodu kolegi i tam mozna bylo dac max na wylaczonym silniku i nic sie nie dzialo. gdzie szukac przyczyny ? dodam ze zabardzo sie na tym nie znam:( no i to ze 2 inne radia sobie radzily bez problemow na zgaszonym silniku zbija mnie wogole z tropu :( no i np kumpel ma sony jakiegos tam z 1 gb pamieci wbudowanej w panel (niepamietam modelu) i ma subufer i zewnetrzny wzmacniacz i u niego tez to wszystko chodzi bez zapalania silnika. a u mnie tylko 4 glosniki hertza i cos nie daje rady.
_________________
MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG
 
 
 
major 
Mitsumaniak
Major


Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 678
Skąd: kalisz i wrocław
Wysłany: 02-03-2009, 22:53   

sprawdz polączenie czy nie zamieniony "+" z "-" na wyjsciu na glosniki bo to w znaczacy sposb pogarsza jakos zwieku. ponadto spraz polączenie radia z masą. Ja innych możliwosci tego problemu nie widze skoro radio jest dobre i gralo u kolegi :)
_________________
Moje autka:

Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 :)
 
 
 
p0gr0m 
Forumowicz

Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 248
Skąd: olsztyn
Wysłany: 03-03-2009, 14:22   a czy wina

moze byc tez ze np akumulator za slaby ? (44 ah ?). dzisiaj bylem w car audio gdzie robia instalacje itp. zrobili mi nowe podlaczenie radia , tzn za radiem w kostkach itp , i dalej problem wystepuje jak odpale samochod to moge dac na full, a jak samochod zgaszony to wysiada(przygasa wyswietlacz od muzyki i po sekundzie ,dwoch radio sie resetuje(wylacza i wlacza) troche za polowa skali, o co tu biega ?
_________________
MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG
 
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 03-03-2009, 15:40   

p0gr0m, u mnie tez taki motyw mam, mialem aku 36 albo 44ah 220 rozruchu jakos tak nie pamietam dokladnie, i juz nie moglem dac rady z tym aku bo czesto samochodu nie moglem odpalic, ale radio dawalo rade, kolega mial na zbyciu aku 66ah 580 rozruchu, silnik kreci elegancko a radio jak dam prawie na maxa to gasnie, i swiatlo od podswietlania samochodu tez :D
dodam ze 4orginalne glosniki Mitsu bez zadnych ulepszen ani wzmacniaczy:)
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
p0gr0m 
Forumowicz

Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 248
Skąd: olsztyn
Wysłany: 03-03-2009, 20:18   no wiec tak

wrocilem na warsztat znowu i tam na "krotko" sprawdzili kable zasilania tzn zza radia przez drzwi do aku i moglem wkoncu dac na maxa przy zgaszonym silniku, nieznam sie za bardzo na tym ale gosc mowil ze trzeba dac i plusa na aku i minusa ?? czy cos w tym stylu , wkazdym badz razie mowil cos o + i - . czy takie podlaczenie bedzie wporzodku ? bo z tego co wiem to chyba tylko na plusa sie zaklada ? myle sie ?
_________________
MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG
 
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 03-03-2009, 21:47   

chyba o to chodzi ze bierzesz mase (-) prosto z aku a nie gdzies z budy, czytalem ze powinien byc to kabel takiej samej srednicy co + bo mozna zjarac instalcje.
wyżej napisales ze + ma grubosc dlugopisu.
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
p0gr0m 
Forumowicz

Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 248
Skąd: olsztyn
Wysłany: 05-03-2009, 20:54   no wiec

winne temu byly kable zasilajace , wymienilem na grubsze i jest ok. teraz mam do was takie pytanie jako ze jestem laikiem i kompletnie sie w tym temacie car audio nie znam .

posiadam od kilku dni radio clarion dxz958rmc i postanowilem do tego radia dokupic glosniki , wzmacniacz , subufer. co mogli byscie polecic do colta cao. chodzi mi raczej o nowe nie uzywane sprzety, kategoria cenowa to powiedzmy 500 na glosniki , 500 na wzmak i 500 na suba. zalezy mi tez bardziej na jakosci dzwieku

i takie jeszcze pytanie . ile trzeba metrow maty wygluszajacej do tego samochodu zeby wygluszyc drzwi ? i jaka najlepiej mate kupic ?
_________________
MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG
 
 
 
KamykGdynia
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2009, 23:12   

Na stronie Michala z Caraudioreda masz "zestaw stage3" + do tego kable i wygluszenie powinienes sie w 2kzl zamknac.

Polecam ten zaklad, Michal wie co robi i doradzi co zamontowac zeby fajnie gralo.
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.