Wtryskiwacze |
Autor |
Wiadomość |
demeone
Mitsumaniak

Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 598 Skąd: Szczecin/Manchester
|
Wysłany: 06-03-2009, 19:34 Wtryskiwacze
|
|
|
Moje zapytanie brzmi: Jaka powinna byc opornosc zmierzona na wtryskiwaczach?
Pytanie moje wzielo sie stad ze: podrecznik mowi ze opornosc powinna wynosic od 13 do 16 Ω
Gdy ja zmierzylem u siebie to wynosi ona 1.5 Ω. Wiec myslalem ze cos jest nie tak ale sprawdzajac w Vivid Workshop Data tam jest napisane ze opornosc od 0.8 do 1.5 Ω.
Za jakis czas spotkam sie z kolega i porównam jaka jest wartosc u niego, ale jeszcze nie jestem pewien kiedy to nastapi. Dlatego pytam was moze przy okazji ktos z was zmierzy to i podzieli sie informacja. Dziekuje z góry |
_________________
 |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
demeone
Mitsumaniak

Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 598 Skąd: Szczecin/Manchester
|
Wysłany: 06-03-2009, 23:02
|
|
|
Hmmm a workshop manual twierdzi cos innego ze od 13-16 w 20 stopniach ale chcialbym aby ktos zmierzyl fizycznie |
_________________
 |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
demeone
Mitsumaniak

Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 598 Skąd: Szczecin/Manchester
|
Wysłany: 07-03-2009, 03:23
|
|
|
Dzieki wichura1 Nie sprawdzilem suplementu. No ale i tak wychodzi ze mam za duzo mam bo moj pomiar wyszedl ponad 1.1Ω ok 1.5Ω
Chooper przeszukalem na poczatku forum a po za tym bylem ciekawy jak to jest u innych no i szukam przyczyny zbyt duzego spalania. |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez demeone 07-03-2009, 11:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-03-2009, 08:56
|
|
|
demeone, zalecam mniej alkoholu. Po raz kolejny już łapię Cie na tym, że tworzysz na forum dziwne rzeczy |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 07-03-2009, 21:21
|
|
|
demeone napisał/a: | Dzieki wichura1 Nie sprawdzilem suplementu. No ale i tak wychodzi ze mam za duzo mam bo moj pomiar wyszedl ponad 1.1Ω ok 1.5Ω..... |
Nie doczytałeś, opór mierzony jest w temperaturze 20 stopni Celsjusza. Jaką dokładność ma twój Ohmomierz, ile razy dokonywałeś pomiaru? Błąd pomiarowy to częsta sprawa. Zmierzyć dokładnie wielkość rzędu 2ohmów nie jest prosto. Polecam podstawy metrologii. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
demeone
Mitsumaniak

Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 598 Skąd: Szczecin/Manchester
|
Wysłany: 07-03-2009, 21:41
|
|
|
wichura1 hehe wiem ze wplyw temperatury tez ma wplyw no i klasy miernikow bledy bezwzgledne mialem to wszystko w technikum (telekomunikacja) i na studiach (robotyka) takze zdaje sobie sprawe ale dzieki |
_________________
 |
|
|
|
 |
ireks1
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,8 GDI 2000
Dołączył: 08 Mar 2009 Posty: 12 Skąd: okolice cz-wy
|
Wysłany: 10-03-2009, 23:35
|
|
|
A masz na przegrodzie moduł do sterowania wtryskiwaczami zalecam ostrożność
tam jest 100V stąd ta oporność. |
|
|
|
 |
demeone
Mitsumaniak

Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 598 Skąd: Szczecin/Manchester
|
Wysłany: 11-03-2009, 00:44
|
|
|
Ja sprawdzalem na złączu które jest na silniku tak wiec nie sprawdzalem bezposrednio przy wtryskach bo ciezko sie dostac na tyl silnika tak wiec moze dlatego troche wieksza opornosc. no i sprawdzalem przy wylaczonym silniku |
_________________
 |
|
|
|
 |
|