Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Szarpanie na zimnym i brak reakcji przy dodawaniu gazu.
Autor Wiadomość
fiszrek 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 19
Skąd: Wołomin
  Wysłany: 17-02-2009, 18:04   Szarpanie na zimnym i brak reakcji przy dodawaniu gazu.

Wiążę się z takim problemem a mianowicie jakiś czas temu wymieniłem u mechanika reduktor z holenderskiego który rzekomo padł na włoski omvl i od tamtego czasu występują takie niedomagania - gdy silnik jest zimny to podczas przyspieszania szarpie i nie może wejść na obroty jak już się rozgrzeje to chodzi dobrze ale nie do końca bo czasami zdarza się że gdy dodaję gazu przy niskich obrotach tak do 1000 to nie ma reakcji na wciskanie pedału gazu samochód się toczy a obroty utrzymują się w na poziomie 700 obr dopiero po kilku sekundach załapuje i idzie normalnie. Sonda lambda była sprawdzana ale u jakiegoś pseud mechanika który powiedział że jest sprawna tenże mechanik zwiększył też dopływ gazu na reduktorze. Proszę o postawienie jakiejś diagnozy.
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-02-2009, 21:15   

Pewnie wyjdzie, ze się nie znam, ale na zimnym silniku nie polecam jazdy na gazie. Parownik nie jest dostatecznie ogrzany i nie spełnia swojej funkcji, co czyni, że gaz w silniku jest maksymalnie ciekły (jeśli się mylę, to mnie poprawcie). Dzięki czemu rośnie spalanie oraz mogą występować właśnie takie historie. Jeśli za szybko mi się przełączy na gaz (ustawione na 2.5k obrotów), to lubi poszarpać.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2009, 22:27   

mie ma to nic do rzeczy, by gaz pozostał w fazie cieklej musialo by byc ponizej 30 stopni. Ja całą zime jezdze na gazie i tylko bo mam wymontowaną pompe paliwa i nie ma zadnych problemów. A przyczyn szarpania moze byc wiele nieszczelny dolot, nie dopasowany reduktor źle wyregulowany i wiele innych. Zacznij od sprawdzenia szczelnosci i zmniejsz przerwe na siwecach. Jak pomoze to albo uklad zaplonowy, albo kompresja, albo zbyt uboga mieszanka.
 
 
mrrafik
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2009, 12:30   

w moim przypadku problemem byla pompa dawala za niskie cisnienie i juz zabrudzony filtr paliwa, po wymianie tych rzeczy auto odzylo i odzyskalo mocy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.