Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Carisma] Nie równe obroty na luzie
Autor Wiadomość
kelt_69
[Usunięty]

  Wysłany: 02-12-2006, 16:29   [Carisma] Nie równe obroty na luzie

Witam.
Ostatnio padł mi akumulator (był baaardzo stary) więc podładowałem go żeby dojechać do sklepu, żeby kupić nowy. Podczas jazdy jak wrzucałem na luz obroty spadały do zera, samochód drgał i po jakimś czasie wracały na około 600-800. Pomyślałem że to może dlatego że akumulator padnięty.
Podłączyłem nowy i objawy są te same. Jak wrzucam na luz to nie trzyma przez chwilę obrotów. Jaka może być przyczyna. Czy to może być benzyna, bo ostatnio kupiłem trchę 95 na jakiejś taniej stacji. Do tej pory chodziło wszystko bez zarzutów na tej benzynie dopuki akumulator mi nie padł.
Co robić???
Ostatnio zmieniony przez glina 25-01-2013, 12:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2006, 17:43   

http://www.mitsubishi-gra...light=nauka+ecu
 
 
kelt_69
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2006, 08:29   

Próbowałem odłączyć akumulator jeszcze i włączyłem silnik na 10 minut, ale bez rezultatów.
 
 
Alek
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2006, 09:05   

W cytowanym wątku nie było mowy o opcji grzania silnika od zimnego aż do włączenia wentylatora chłodnicy. Piszesz o 10 minutach - przy obecnych temperaturach otoczenia to chyba trochę za mało by wentylator się włączył.
 
 
kelt_69
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2006, 21:04   

Czyli samochód ma się tak rozgrzeć, że aż włączy mi się wentylator bo aż tak to nie rozgrzałem go to prawda.
A lepiej włączyć wszystkie urządzenia pobierające prąd po podłączeniu akumulatora czy lepiej żeby działał bez obciążenia?
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 06-12-2006, 07:31   

Wielokrotnie odłaczałem akumulator i po nowym wpięciu nigdy nie czekałem do właczenia wentylatora oczywiście samochodzik pochodził z 10min na jałowym i bez właczenia żadnego obciążenia i to wszystko. Obroty zawsze się ustaliły i są jak drut żadnego falowania i kłopotów z silnikiem, oczywiście przepustnica zawsze czysta i silniczek zadbany.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
kelt_69
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2006, 19:29   

Po rozgrzaniu samochodu odłączyłem akumulator i podłączyłem go jeszcze raz.
Włączyłem wszystkie źródła poboru prądu i tak chdził może z 15 minut, podem gazowałem go trochę aż do odcięcia i udało się :D Wszystko znowu działa bez problemów.
Dzięki wyszystkim za pomoc.
 
 
marcinmijagi 
Nowy Forumowicz


Auto: mitsubishi carisma 1.6 90KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 25
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 04-12-2008, 21:16   nie równe obroty na luzie

Witam! mam podobny problem, moja carisma 1.6 po odłączeniu akumulatora straciła wolne obroty, przy dojeżdżaniu do skrzyżowania gasła i falowały jej obroty na jałowym. wyczytałem ze to wina krokowego i tak mi doradzali mechanicy, wiec na własną rękę wyjąłem przepustnice i wszystko wyczyściłem(przepustnica i krokowy) złożyłem wszystko do kupy no i nauczyłem obrotów (15 minut na wolnych obrotach bez włączonych odbiorników). Autko już nie gaśnie ale obroty nadal falują, są to minimalne falowania 1-2 mm ruchu wskazówki. w czasie jazdy zachowuje sie normalnie, ale gdy zdejmuje nogę z gazu i wciskam hamulec to obroty spadają do 1000 i wskakują do ok 1300, dopiero jak już sie zatrzymam to po kilku sekundach obrotomierz pokazuje +/- 800 obr z lekkim falowaniem, do tego lekko prycha i trzęsie silnikiem na wolnych obrotach1 jeśli ktoś ma na to jakąś rade to proszę o pomoc. Z góry DZIĘKI!!!
 
 
osiem 
Forumowicz

Auto: MSS '03 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 189
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-03-2009, 18:04   Re: Nie równe obroty na luzie

kelt_69 napisał/a:
Witam.
Ostatnio padł mi akumulator (był baaardzo stary) więc podładowałem go żeby dojechać do sklepu, żeby kupić nowy. Podczas jazdy jak wrzucałem na luz obroty spadały do zera, samochód drgał i po jakimś czasie wracały na około 600-800. Pomyślałem że to może dlatego że akumulator padnięty.
Podłączyłem nowy i objawy są te same. Jak wrzucam na luz to nie trzyma przez chwilę obrotów. Jaka może być przyczyna. Czy to może być benzyna, bo ostatnio kupiłem trchę 95 na jakiejś taniej stacji. Do tej pory chodziło wszystko bez zarzutów na tej benzynie dopuki akumulator mi nie padł.
Co robić???


U mnie jest tak samo. Tyle,że dodatkowo zapala sie jeszzce kontrolka ładowania na 1-2 sek i gaśnie. Obroty juz wyregulowałem i auto nie gasnie. Natomiast spadają bardzo nisko i zapal sie na moment kontrolka ładowania. Mechanicy i lelktrycy rozkładają rece. co to może byc?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.