Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
28-05-2009, 15:34
[2.5 TD] Problem z napedem na przednia os
Autor Wiadomość
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 10-03-2009, 18:19   

szymekmoto napisał/a:
witam mam problem z układem kierowniczym może ktoś poradzi jadąc przy dużej szybkość częsie kierownica może koncówki drążków do wymiany albo coś innego może ktoś zna jakieś dobre sklepy gdzie to można kupić (Pajero 2.5 TDI long 93)
pozdrawiam

Przeczytaj
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=32214
może coś Ci się wyjaśni.Witaj i pozdrawiam :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
szladziu 
Nowy Forumowicz


Auto: pajero I 2.5 td intercooler
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 18
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 11-03-2009, 17:01   

witam

bylem w sudi 4x4 u pana Adama ,i oporu przy skręcie są normalne , to że lekko huczy napęd gdy jest włączony też normalka , ale to że znosi na prawo gdy są włączone napędy 4H lub 4L jest zdecydowanie nie normalne !! . Niestety nie doszliśmy do tego czym to jest spowodowane ,auto jest proste ,rama też rzeczy które muszę wymienic :

-amortyzatory ( teraz pytanie do was gdzie kupic dobre amorki i za rozsądną cenę dodam że chcę podwyższyc trochę auto)

-tylne resory są już prawie proste tez muszę oddac do kowala

-wieszaki do wymiany ( są do kupienia takie wieszaki dłuższe niż orginalne ??)

- dwie felgi lekko krzywe

- jedna opona tylna balon się zrobił opony bieżnikowane POLGUM(palgum;P)

-lekkie luzy na przegubach ...


to by było na tyle

teraz pytania jak go podwyższyc na tych wieszakach i co zrobic aby go podnieśc z przodu .. i jakie amorki czyli firma itp

pzdr
_________________
Pajero I 2.5 TDi
 
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 11-03-2009, 18:12   

Cytat:
-tylne resory są już prawie proste tez muszę oddac do kowala

Odradzał bym gdyż nie jest rzeczą doprowadzić resory do łukowatego kształtu lecz aby miały takie same właściwości sprężynujące no chyba że kowal jest specjalistą w resorach :? i możesz się zdziwić że po założeniu coś dziwnego dzieje się z tyłem samochodu. Pozdrawiam :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 11-03-2009, 21:02   

szladziu napisał/a:
witam

bylem w sudi 4x4 u pana Adama ,i oporu przy skręcie są normalne , to że lekko huczy napęd gdy jest włączony też normalka , ale to że znosi na prawo gdy są włączone napędy 4H lub 4L jest zdecydowanie nie normalne !! . Niestety nie doszliśmy do tego czym to jest spowodowane ,auto jest proste ,rama też rzeczy które muszę wymienic :

-amortyzatory ( teraz pytanie do was gdzie kupic dobre amorki i za rozsądną cenę dodam że chcę podwyższyc trochę auto)

-tylne resory są już prawie proste tez muszę oddac do kowala

-wieszaki do wymiany ( są do kupienia takie wieszaki dłuższe niż orginalne ??)

- dwie felgi lekko krzywe

- jedna opona tylna balon się zrobił opony bieżnikowane POLGUM(palgum;P)

-lekkie luzy na przegubach ...


to by było na tyle

teraz pytania jak go podwyższyc na tych wieszakach i co zrobic aby go podnieśc z przodu .. i jakie amorki czyli firma itp

pzdr

Do puki nie usuniesz tych usterek,mnie będziesz wiedział co ściąga.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
szladziu 
Nowy Forumowicz


Auto: pajero I 2.5 td intercooler
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 18
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 11-03-2009, 21:13   

hmm u mnie niedaleko , w dębskiej kuźni jest taki wielki szyld resory naprawa regeneracja nowe ,nigdy tam nie zaglądałem bo nie musiałem... czy resory lepiej kupic nowe czy oddac do regeneracji a usterki będę naprawiał jak dojdzie świeża wypłatka ;PP a jak z tymi amortyzatorami gdzie kupic i jaką firmę??
_________________
Pajero I 2.5 TDi
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-03-2009, 09:11   

Szladziu, jak Zbyszek napisal wyglada na to, ze kupiles strasznie zapuszczone autko. Bedziesz chcial nim jezdzic i go wyszykowac to czeka Cie troche roboty i sporo wydatkow zwiazanych z "pakietem startowym". Ja bym wymienil zawieszenie kompletnie na nowe. Jakis kit z Australii. Nie wiem dokladnie co jest na rynku do "jedynki". Jak sadze OME przewidzialo cos do staruszka.
http://www.4x4wire.com/mi...ts/budget_lift/
Proponuje tez zawitac na Rajdy do dzialu Mitsubishi. Tam jest sporo o zamiennikach do Pojary i o modyfikacjach.
Przy okazji wymiany zawiasu sprawdz rame i ewentualnie pobaw sie z korozja bo moze sie to zle skonczyc dla auta. Jesli jest "zywa" to warto zabezpieczyc.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
pantonik1 
Mitsumaniak

Auto: Pajero III 3.2 DI-D Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 131
Skąd: Lubaczów
Wysłany: 13-03-2009, 23:08   dużo tych "małych" kłopotów

Chodź tu serce boli, to jednak powiem, że używane części można wymienić jak światła, zderzak, gdy są całe itp., ale resory czy inne rzeczy wpływające na bezpieczeństwo tylko NOWE! Ja mam swoją misie już drugi rok i ciągle coś dokładam:-) Pewnie i ty będziesz :-/ Ja sprzęgiełka wymieniłem przy 300.000 Jeden pasek w rozrządzie też mi poszedł (tzw anty wibracyjny) - wymieniłem wtedy cały rozrząd, chodź do przewidzianej wymiany jeszcze troszkę było. Przy 4H mam mniejszy skręt (Pajero II) Ale ciągnie równo! Dobry mechanik to skarb na ziemi. Jak go znajdziesz, to nie strać!!
_________________
O samochód należy dbać tak samo, jak o kobietę! - bądź bardzo podobnie:-) pantonik1
 
 
Mighn 
Mitsumaniak

Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 270
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-03-2009, 23:47   

Z doświadczenia własnego: resory do kowala i dołożyć jedno pióro - tyle że to sprawdzało się w UAZ-ie, a co na to powie pajero, ciężko przewidzieć :P na pewno na czarnym straci dużo, ale w teranie może dużo zyskać (ale nie musi:P)

Osobiście jeśli chodzi o zawieche - wymieniaj na nowe, i najlepiej oryginalne to nie czołg (UAZ) w którym przechodzi każdy mod :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.